"اچ. پی" لپ تاپهای جدید معرفی کرد
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 13:27 ::  نويسنده : ابوالفضل

چاپ فرستادن به ایمیل

شرکت "اچ. پی" با وجود تصمیمات گذشته خود در خصوص خروج از بازار جهانی رایانه ها سری جدیدی از رایانه های رومیزی و یک نسخه فوق قابل حمل از لپ تاپهای سری "پاویلیون" را معرفی کرد.

 

شرکت "اچ. پی" اواخر ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد از بازار تولید رایانه های شخصی خارج شود. این درحالی است که اکنون به نظر می رسد بزرگترین تولیدکننده رایانه در دنیا درحال حاضر قصد خروج از این بازار مهم و درآمدزا را ندارد.

 

به طوریکه شرکت "پالو آلتو" سری جدیدی از رایانه های شخصی خانگی و شرکتی را همراه با سری جدید فوق لپ تاپهای مدل "پاویلیون" معرفی کرد.

 

7 رایانه جدید رومیزی "همه در یک دستگاه" (All-in-One) اواخر سپتامبر تا اوایل اکتبر وارد بازار رایانه های شخصی خانگی می شوند. سیستمهای این رایانه ها بسیار فشرده بوده و به راحتی نصب می شوند.

 

این رایانه ها براساس نوع مدلها از پردازشگرهای AMD یا "پل شنی اینتل" (Intel Sandy Bridge) استفاده می کنند.

 

مدلهای ویژه کاربران شرکتی Elite 7320 و Pro 3420 نام دارند که توان و فضای بیشتری برای پردازش و ذخیره سازی اطلاعات دارند و ظرفیت دیسک سخت آنها حداکثر تا 2 ترابایت است.

 

مانیتورهای این رایانه ها بین 20 تا 23 اینچ است درحالی که رایانه های سری TouchSmart که از فناوری "نمایشگر صفحه لمسی" نیز بهره مند هستند. قیمت این رایانه ها بین 400 تا 850 دلار است.

 

براساس گزارش وب نیوز، شرکت "هیولت- پاکارد" همچنین نسخه جدیدی از لپ تاپهای فوق همراه Pavilion DM1 را معرفی کرد.

 

نمایشگر این لپ تاپها 11.6 اینچ (1366 در 768 پیکسل) بوده و پردازشگرهای آنها می تواند پردازشگر اینتل Core i3 ULV یا AMD Zacate مدلهای e-300 یا e-450 باشد که از یک حافظه "رم DDR3" با حجم 4 گیگابایت حمایت می کنند.

 

از دیگر ویژگیهای فنی این لپ تاپها می توان به هارد دیسک 320 گیگابایت، اتصال "وای- فای"، خروجی ویدیو HDMI و کارت خوان حافظه های "اس. دی" اشاره کرد.

 

پاویلیون های جدید از 21 سپتامبر با قیمت پایه 399 دلار وارد بازار آمریکا می شوند.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 24294
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1