تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 11:55 ::  نويسنده : ابوالفضل

سر انجام یک تبلت ۱۰٫۱ اینچی دیگر هم به بازار رقابت اضافه شد. شرکت آمریکایی دل ترجیح داد این تبلت مبتنی بر هانی کام را در چین معرفی کند. پس وقت آن است که مروری داشته باشیم بر مشخصات و طراحی این تبلت جدید.
پردازنده ۱ گیگاهرتزی انویدیا تگرا ۲، یک گیگابایت رم DDR2 و صفحه نمایش LCD با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ از اولین نکات قابل ذکر درباره دل استریک جدید است. صفحه نمایش این تبلت با شیشه ضد خش و محکم گوریلا گلاس پوشانده شده و دوربین های ۵ و۲ مگاپیکسلی در عقب و جلوی پرچمدار جدید دل قرار دارند. این تبلت از اسلات SDHC هم پشتیبانی می نماید.
خریداران چینی می توانند این تبلت ۱۶ گیگابایتی را بعلاوه دو گیگابایت فضای ذخیره سازی تحت کلود، با قیمت ۴۶۵ دلار در اختیار داشته باشند. مطمئنا یکی از شاخص های برتری دل استریک جدید بر رقبایش، قیمت مناسبتر اش خواهد بود. اما بگذارید این تبلت را در عمل هم بررسی کنیم.
در اولین نگاه، نمی توان تمایز زیادی بین ظاهر دل استریک و سایر تبلت های ۱۰٫۱ اینچی قائل شد. اما وقتی تبلت را در دستانتان بچرخانید، سطح پشتی آلمینیومی آن را مشاهده خواهید کرد که به زیبایی برش خورده و طرح خوبی دارد. اما باید گفت با وجود ۱۳ میلیمتر ضخامت و ۷۲۷ گرم وزن، به سختی می توان استریک را در کنار گلکسی تب ۱۰٫۱ و آیپد دو قرار داد. همین نکته را می توان در مورد صفحه نمایش هم صادق دانست. در مقایسه با گلکسی تب، مانیتور استریک طراوت کمتری را منتقل می کند و زاویه دید محدود تری هم دارد.

علاوه بر کانکتور ۴۰ پین در پایین تبلت، دل یک پورت میکرو USB هم در سمت راست آن تعببیه کرده است. بعلاوه باتری ای که قرار است استریک را در کار های معمولی، تا ۱۲ ساعت زنده نگه دارد. قرار است به زودی لوازم جانبی این تبلت هم بر مبنای پورت ۴۰ پینی داک، عرضه شوند. شامل یک داک دسکتاپ و یک دانگل چند منظوره که قرار است پورت های اضافه ای همچون میکرو USB ، خروجی HDMI و یک کانکتور چهل پین دیگر را هم به این تبلت اضافه کند.
در مورد کیفیت کلی ساخت، استریک ۱۰ پرو انسان را نا امید نمی کند. به کمک ضخامت و زوایای مناسب، در دست گرفتن تبلت راحت است. اگرچه وزن سنگین آن پس از مدتی دست را خسته می کند. در مورد نرم افزار باید گفت هانی کام ۳٫۱، پاسخ گویی سریعی دارد. باید بدانید تنها سفارشی سازی ای که دل روی رابط کاربری این تبلت اعمال کرده، Dell Divide است. دل دیواید یک جایگزین دیگر برای صفحه خانگی را برایتان محیا می کند که کاملا کار محور است. این صفحه با دوبار کلیک کردن روی دکمه Home در دسترس قرار می گیرد.

در این صفحه شما یک ست کامل از ویجت ها و میانبر ها را برای اپلیکیشن های مهم دریافت خواهید کرد. پشتیبانی از سرویس های Active Sync هم از دیگر ویژگی های این تبلت است. نمی توانیم بگوییم که خریداران تا چه اندازه می توانند از این قابلیت بهره مند شوند. اما شاید اکتیو سینک برای ادمین های سیستمی که نیاز به ست آپ دائمی دستگاه های یک شرکت دارند، کاربرد زیادی داشته باشد.
دل شما تا چه حد همراه تبلت جدید است؟ وضعیت آن را در میان تبلت های اندرویدی بازار چگونه می بینید؟

 

منبع: سایت نارنجی




چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 11:51 ::  نويسنده : ابوالفضل

قیمت تبلت‌های اندرویدی مهم تر از اندروید ۳٫۰ Honeycomb است !


در چند ماه اخیر بحث‌های زیادی راجع به تبلت‌های اندرویدی ٬ Android 3.0 ٬ برتری تبلت‌های اندرویدی نسبت به آی‌پد و … مطرح شده است .

به تازگی PC Mag در یک نظرسنجی از کاربران راجع به مهمترین فاکتور برای موفقیت آینده‌ی تبلت‌های اندرویدی سؤال کرده است .PC Mag هفت فاکتور مهم را برای شرکت کنندگان در نظرسنجی قرار داده است و چیزی که باعث تعجب است انتخاب شدن فاکتور قیمت از سوی رأی دهندگان است !

از بین بیش از ۲۰۰۰ رأی دهنده ٬ بیشترین رأی که چیزی حدود ۴۱ درصد هست به فاکتور قیمت و هزینه می‌باشد٬ جایگاه دوم هم Android 3.0 Honeycomb با ۲۱ درصد بود .جالب است که قیمت یک تبلت مهم ترین فاکتور برای اکثر خریدارن بشمار می‌آید صرف نظر از سخت افزار ٬ سیستم عامل و اپلیکیشن‌های آن .البته فراموش نشود که اندروید ۳٫۰ طراحی شده مخصوص تبلت‌ها است و تفاوت‌های بنیادی با اندروید ۲٫۲ و ۲٫۳ دارد و به نظر من واقعا جذاب است .از  دیگر گزینه‌ها هم  اپلیکیشن‌های جدید ٬ app stores جدید و سخت افزار بهتر بودند .

بر این اساس تعادل بین قیمت و کارایی واقعا مهم است و افرادی که مبلغ بیشتری را برای یک دیوایس می‌پردازند این تعادل برای آنها مهم تر است . یکی دیگر از موارد مهم یقینا واسط کاربری طراحی شده برای تبلت است مثل Honeycomb  که درصد قابل توجهی به آن رأی داده اند .

مطمئنا کارشناسان شرکت‌ها نمی‌توانند تصور کنند که کاربران تبلت‌های ارزان قیمت می‌خواهند زیرا خیلی از این تبلت‌های ارزان فروش نکرده است و براساس این نظرسنجی قیمت یکی از مهمترین فاکتورهای در خرید یک تبلت برای کاربران است .شاید تبلتی بهتر از آی‌پد اما با قیمت ارزان تر بهترین و ایده‌آل ترین گزینه برای اکثر کاربران باشد .مثلا می‌توان برای هر تبلت امتیازی تا ۱۰ در نظر گرفت و با نتیجه قیمت تقسیم بر امتیاز بتوان تبلت‌های مختلف را دسته بندی کرد .

Motorola Xoom اولین تبلت دارای اندروید ۳٫۰ است که وارد بازار خواهد شد .احتمالا زوم در همین ماه فوریه به بازار می‌آید و باید دید تعادل قیمت و کارایی آن چگونه است و آیا بازار تبلت‌های اندرویدی را به سمت موفقیت سوق خواهد داد یا خیر . زوم تنها تبلت دارای اندروید ۳٫۰ نیست اما می‌توان گفت یکی از بهترین تبلت‌های این کلاس است و موفقیت آن ٬ در موفقیت اندروید ۳٫۰ نقش پر رنگی دارد .

برای شما چه فاکتوری بیشترین اهمیت را دارد ؟ آیا تنها قیمت پایین برای خرید کافی است یا ترکیبی از قیمت ٬ برند ٬ سخت افزار یا سیستم عامل ؟


بررسی و نگاهی به ۲۴ تبلت معرفی شده در CES 2011

همانطور که انتظار می‌رفت CES 2011 با صف طولانی از تبلت‌ها روبرو شد ٬ شرکت‌های بزرگ اکثرا در بین محصولات خود یک تبلت را نیز جای داده بودند و مدل‌های بسیار مختلفی نمایش داده شد .تبلت‌های معرفی شده به نوعی است که نیاز همه‌ی کاربران با سلایق و بودجه متفاوت را پوشش می‌دهد .

در زیر نگاهی کلی به تبلت‌های معرفی شده در CES 2011 می‌کنیم همراه با نقد و بررسی مختصر .حدود ۲۴ تبلت از بهترین‌های CES در زیر معرفی شده است .

Asus Eee Pad MeMo

سایز : ۷ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۳٫۰

قیمت : ۴۹۹$

همانند سامسونگ گکلسی تب ٬ Asus Eee Pad MeMo هم ۷ اینچی خواهد بود ٬ با چیپست Qualcomm snapdragon . اندروید ۳٫۰ (Honeycomb) ٬ اجرای ویدئوهای ۱۰۸۰p و پشتیبانی از قلم .این تبلت ۲ دوربین دارد .۱٫۵ مگاپیکسل در جلو و ۵ مگاپیکسل همراه با فلش LED در عقب به همراه پشتیبانی از HDMI برای اتصال به تلوزیون .قیمت این تبلت ایسوس ۴۹۹$ است که در June 2011 به بازار می‌آید .این تبلت شانس خوبی در بین اندرویدی‌‌ها خواهد داشت .



Asus Eee Slate EP121

سایز : ۱۲٫۱ اینچ

سیستم عامل : Windows 7

قیمت : ‌۹۹۹$

برخلاف مدل قبلی ٬ Eee Slate EP121 براساسWindows 7 Home Premium می‌باشد با ۱۲٫۱ اینچ صفحه و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ .پردازنده این تبلت Intel Core i5-470UM است همراه با ۴GB مموری داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه SSD تا ۶۴GB .از دیگر امکانات این تبلت ۸۰۲٫۱۱b/g/n Wi-Fi ٬ بلوتوث ۳٫۰ ٬پورت Mini HDMI ٬ کارت ریدر ٬ ۲ پورت USB و وبکم ۲ مگا پیکسلی .همچنین این تبلت یک اسپیکر داخلی و میکروفون هم دارد همراه با کارت گرافیک Intel HD و وزن ۱٫۱۶ کیلوگرم .هم اکنون می‌توانید این تبلت را در آمازون سفارش دهید .قیمت آن ۹۹۹$ و از ماه بعد وارد بازار می‌شود .



Asus Eee Pad Transformer

سایز : ۱۰٫۱ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۳٫۰

قیمت : ۳۹۹$ تا ۶۹۹$

ایسوس به ۲ مدل بالا قناعت نکرده است .مدل Asus Eee Pad Transformer با صفحه نمایش IPS touchscreen قابلیت اتصال به کیبورد را هم دارد ! مثل Eee Pad MeMo این مدل هم اندروید ۳٫۰ دارد ٬ همراه با ۲ دوربین (۱٫۲ و ۵ مگاپیکسل) ٬ وایرلس ٬ USB ٬ بلوتوث ٬ کارت ریدر داخلی ٬ پشتیبانی از فلش ۱۰٫۱ و پردازنده Nvidia Tegra 2 dual core .کیبرد این تبلت هم شامل یک باتری می‌باشد که تا ۱۶ ساعت قابل استفاده است .قیمت Eee Pad Transformer از ۳۹۹$ تا ۶۹۹$ است که در ماه April وارد بازار می‌شود .



Asus Eee Pad Slider

سایز : ۱۰٫۱ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۳٫۰

قیمت : ۴۹۹-۷۹۹$

این آخرین تبلت معرفی شده توسط ایسوس است . تبلتی که یک کیبورد QWERTY کشویی دارد .از دیگر قابلیت‌های Eee Pad Slider می‌توان به صفحه ۱۲۸۰ در ۸۰۰ ٬ وزن ۸۸۹ گرم ٬ ۱۶٫۷ میلیمتر ضخامت ٬ پردازنده Nvidia Tegra 2 dual core ٬ اندروید ۳٫۰ ٬ ۲ دوربین ٬ وایرلس و پشتیبانی از فلش ۱۰٫۱ اشاره کرد .قیمت نسخه ۳G این تبلت بیشتر است و در ماه May به بازار خواهد آمد .



Acer Iconia Tab A500

سایز : ۱۰٫۱ اینج

سیستم عامل :‌ اندروید ۳٫۰

این تبلت با پردازنده Nvidia Tegra 2 1GHz dual core و پشتیبانی از فلش ۱۰٫۱ و صفحه HD برای کار کردن با وب ٬ بازی‌ها ۳D و اجرا کردن فایل‌های مولتی مدیا بسیار مناسب است .فعلا جزئیاتی از قیمت این تبلت ایسر گفته نشده است .



Toshiba tablet

سایز : ‌۱۰٫۱ اینج

سیستم عامل : اندروید ۳٫۰

این تبلت Toshiba که فعلا اسمی ندارد با صفحه HD و ۱۰٫۱ اینج ٬ پردازنده dual-core Nvidia Tegra 2 ٬ پشتیبانی از فلش ۱۰٫۱ ٬ ۲ دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی ٬ HDMI ٬ USB ٬ مینی USB ٬ integrated GPS ٬ پشتیبانی از کارت SD ٬ پشتیبانی از وای‌فای و بلوتوث و البته اندروید Honeycomb شانس خوبی دارد .تبلت توشیبا در نیمه اول سال ۲۰۱۱ وارد بازار می‌شود .



Samsung TX100

سایز : ۱۰٫۱ اینج

سیستم عامل : ویندوز ۷

این تبلت جدید سامسونگ با پردازنده Intel Atom و ویندوز ۷ و پشتیبانی از انواع وایرلس ٬ USB ٬ HDMI ٬ کارت حافظه میکرو SD و کیبرد QWERTY کشویی تجربه‌ی جدیدی از سامسونگ در دنیای تبلت‌ها می‌باشد که به نظر برای رقابت با تبلت‌هاس ایسوس ساخته شده است .صفحه ۱۰٫۱ اینچ و لمسی ٬ امکان استفاده از ماوس ٬ باتری ۹ ساعته و سرعت بوت ۱۵ ثانیه از دیگر قابلیت‌های Samsung TX100 است.فعلا اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این تبلت اعلام نشده است .



Sharp Galapogas E-media Tablet

سایز : ۵٫۵ و ۱۰٫۸ اینچ
سسیستم عامل : لینوکس

این تبلت شارپ بیشتر مناسب وب گردی ٬ دیدن فیلم ٬ گیم ٬ خواندن کتاب و مجله می‌باشد .با صفحه LCD و لمسی ۱۶:۹ همراه با تکنولوژی XMFD که بصورت خودکار محتوا را هم اندازه با صفحه می‌کند .Galapagos هم اکنون به صورت ۵٫۵ و ۱۰٫۸ اینچی در ژاپن موجود می‌باشد و به زودی وارد آمریکا هم می‌شود .



Wi-Fi-only Samsung Galaxy Tab

سایز : ۷ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۲٫۲

سامسونگ ورژن wi-fi گلکسی تب را به زودی منتشر خواهد کرد . طبق اعلام سامسونگ این ورژن جدید از گلکسی تب که در چهار ماه اول ۲۰۱۱ به بازار می‌آید توانایی آپدیت به اندروید ۳٫۰ را دارد و این خبر خوبی برای دوستاران تبلت گلکسی است .احتمالا باتری گلکسی تب هم روی این ورژن بهتر می‌شود زیرا دیگر خبری از ۳G نیست ٬ همچنین برای استفاده در ایران هم گلکسی تب وای-فای مناسب تر از مدل اصلی است .



Panasonic Viera Tablet

سایز : ۴ تا ۱۰ اینچ

سیستم عامل :‌ نامشخص

پاناسونیک هم با تبلت Viera به جمع تولیدکنندگان تبلت پیوست .این دیوایس با سرویس های Cloud هم کار می‌کند و طبق گفته پاناسونیک این تبلت با تلوزیون Viera این شرکت سازگاری دارد و می‌توان محتوا را از تبلت به TV فرستاد و از تبلت برای کنتل TV استفاده کرد و همچنین امکانات سوشیال نتورک.تبلت Viera با صفحه نمایش تاچ اسکرین و سایز ۴ تا ۱۰ اینچ در اواخر سال ۲۰۱۱ به بازار می‌آید .



Motorola Xoom

سایز : ۱۰٫۱ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۳٫۰

یکی از تبلت‌هایی که شانس موفقیت در سال ۲۰۱۱ دارد همین مدل است . اندروید Honeycomb با صفحه ۱۶:۱۰ و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و قابلیت پخش ویدئوها با کیفیت ۱۰۸۰p و ضبط با کیفیت ۷۲۰p با دوربین ۵ مگاپیکسلی همچنین پردازنده قدرتمند ۱GHz dual-core Tegra 2 همراه با wifi و بلوتوث ۲٫۱ از امکانات تبلت Xoom می‌باشد .این تبلت موتورالا در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۱ برای فروش آماده خواهد شد .



Viewsonic ViewPad 10s

سایز : ۱۰٫۱ اینچ

سیستم عامل :‌ اندروید ۲٫۲

ViewPad 10s دارای صفحه ۱۰٫۱ اینچ با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل و پردازنده Nvidia Tegra 250 1GHz می‌باشد .همچنین پشتیبانی از ۳G ٬ GPS ٬ Wi-fi ٬بلوتوث ۲٫۱ ٬‌ دوربین ۱٫۳ و خروجی HDMI را نیز دارا است .



Netbook Navigator NAV7, NAV9 & NAV10i

سایز :‌ ۱۰٫۱ ٬ ۸٫۹ و ۷ اینچ

سیستم عامل :‌ ویندوز ۷

اندروید Honeycomb در CES 2011 در کانون توجهات بود و تبلت‌های زیادی براساس این پلتفرم رونمایی شدند ٬‌اما Netbook Navigator سه مدل براساس ویندوز ۷ معرفی کرد . NAV7 اولین تبلت ۷ اینچی برپایه ویندوز و مولتی تاچ است NAV9 هم ۸٫۹ اینچ است و بزرگترین آنها NAV10i برای گیگ‌هایی که ۱۰ اینچ آنها را ارضا می‌کند .تمام این تبلت‌ها براساس آخرین پردازنده Atom هستند و ۲GB رم دارند.همچنین چند پورت USB ٬ wi-fi ٬ بلوتوث ٬ ۳G بصورت اختیاری و دوربین جلو .مدل ۷ و ۱۰i هردو دارای صفحه لمسی خازنی هستند و مدل ۹ صفحه مقاومتی دارد .تنها فاکتوری که می‌تواند باعث شود این ۳ تبلت بتوانند با دیگر تبلت‌ها رقابت کنند قیمت پایین آنها می‌تواند باشد که فعلا جزئیاتی منتشر نشده است .



Dell Streak 7

سایز :‌۷ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۲٫۲ و ۳٫۰

دل خبر تبلت ۷ اینچی Streak خودش را در CES تایید کرد .به نظر این تبلت دل رقیبی جدی برای Samsung Galaxy Tab و تبلت Xoom موتورالا می‌باشد . Dell Stream 7 همراه با اندروید ۲٫۲ می‌آید اگرچه دل تایید کرده که بعد از انتشار اندروید ۳٫۰ این تبلت به Honeycomb آپدیت می‌شود .مانند خیلی تبلت‌های دیگر Dell Stream 7 هم از پردازنده قدرتمند Nvidia Tegra dual-core بهره می‌برد .از امکانات این تبلت می‌توان به بلوتوث ٬ wi-fi و پشتیبانی از ۴G در آمریکا اشاره کرد .به نظر این تبلت دل از همین ماه برای فروش موجود می‌باشد .



Dell Streak 10

سایز :‌۱۰ اینچ

سیستم عامل : مشخص نیست

دل به تبلت ۷ اینچی بسنده نکرده و درحال ساخت نسخه ۱۰ اینچی Dell Strak برای کسانی که می‌خواهند لذت اندروید را روی یک دیوایس ۱۰ اینچی تجربه کنند .هنوز هیچ اطلاعاتی راجع به Dell Streak 10 از سوی دل بیان نشده است اما چیزی که مشخص است این است که تبلت Streak 10 براساس اندروید است و صفحه بهتری نسبت به streak 7 دارد .به نظر من شانس تبلت‌های دل برای موفقیت زیاد است .



LG T-Mobile G-Slate

سایز :‌ ۱۰ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۳٫۰

باز هم یک تبلت ۱۰ اینچی اندرویدی دیگر !‌ این بار LG با همکاری T-Mobile تبلت G-Slate را می‌سازند .وقتی نام T-Mobile را در کنار اسم این تبلت می‌‌بینیم انتظار پشتیبانی از شبکه‌های ۴G هم قابل پیش بینی است .این اولین تبلت LG است و حدس می‌زنم فروش خوبی داشته باشد .



Samsung Galaxy Tab 4G

سایز :‌۷ اینچ
سیستم عامل : اندروید ۲٫۲

سامسونگ در CES 2011 محصولات قدیمی خود را به نوعی دیگر معرفی کرد ٬ مثلا گوشی Galaxy S را تبدیل به Galaxy Player کرد و یا Galaxy Tab را بدون ۳G و کنتراک یعنی نسخه wi-fi only آن را معرفی کرد .به نظر سامسونگ حساب ویژه‌ای روی تبلت گلکسی خودش باز کرده و قصد ندارد تغییرات کلی در آن بدهد و فقط با تقویت کردن بعضی قسمت‌های آن همچنان آن را در جنگ تبلت‌ها قدرتمند باقی گذراد . این بار Samsung Galaxy Tab 4G با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های نسل چهارم آمریکا معرفی شده است که پردازنده‌ی آن هم به نسخه دو هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی ارتقا پیدا خواهد کرد تا لذت کار با اندروید ۳٫۰ را دو چندان کند .دوربین عقب آن هم از ۳٫۲ به ۵ مگاپیکسل تغییر یافته است .البته ممکن است تغییرات دیگری هم در این تبلت حاصل شود .



Pandigital Novel 7 & 9

سایز :‌۷ و ۹ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۲٫۱

قیمت : ۲۱۴$

این ۲ تبلت مانند مدل‌های دیگر جذابیت خاصی ندارند اما برای کسانی که می‌خواهد با کمترین هزینه تجربه کار با یک تبلت را داشته باشند مناسب است . Pandigital Novel 7 و Novel 9 اندروید ۲٫۱ را ران می‌کنند و به Android Market هم دسترسی ندارد .درعوض app های Barnes & Nobel و کتابهای آن را می‌توانید دانلود کنید .تبلت Novel از شبکه‌های ۳G و Wi-Fi هم پشتیبانی می‌کند و دارای ورژن Wi-Fi only نیز می‌باشد .ضمنا قابلیت آپگرید سیستم عامل هم وجود ندارد .این تبلت بیشتر شبیه به یک کتاب‌خوان است .



OpenPeak OpenTablet 10

سایز: ‌۱۰٫۱ اینج

سیستم عامل : اندروید

این تبلت که فعلا ورژن اندروید آن مشخص نیست دارای transflective LCD است که توانایی خواندن را در تمام شرایط نوری مختلف ایجاد می‌کند .LCD این تبلت به صورت خودکار با محیط مجاور خود سازگار می‌شود و می‌تواند حتی در زیر نور آفتاب هم یک کتابخوان خوب باشد .همچنین دارای صفحه تاچ اسکرین همراه با قلم ٬ پردازنده Intel Atom ٬ دوربین جلو و دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی که می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۷۲۰p ضبط کند .تصاویر HD با کیفیت ۱۰۸۰p را هم می‌تواند نمایش دهد ٬‌پشتیبانی از بلوتوث ٬‌ ۳G و Wi-Fi هم روی OpenTablet 10 وجود دارد .



AOC Breeze

سایز :‌ ۸ اینچ

سیستم عامل : اندروید ۲٫۱

قیمت : ۲۰۰$

شرکت AOC از بزرگترین تولید کنندگان تلوزیون و مانیتور در دنیا تبلت ۸ اینچی خود را با قیمت کم روانه بازار خواهد کرد . تبلت Breeze دارای صفحه ۸ اینچی و رزولوشن ۸۰۰ در ۶۰۰ ٬ چند کلید فیزیکی در سمت راست این دیوایس ٬ پردازنده Rockchip ٬ اندروید ۲٫۱ ٬ بدون پورت USB ٬ اسپیکر داخلی ٬ Wi-Fi ٬ حافظه داخلی ۴GB ٬ پشتیبانی از کارت Micro SD و باتری نسبتا خوب با ۱۲ ساعت کارکرد .فراموش نکنید که قیمت این تبلت فقط ۲۰۰ دلار می‌باشد و این ماه برای فروش به بازار می‌آید .



Vizio Via Tablet

سایز : ۸ اینچ
سیستم عامل: اندروید

تبلت Vizio دارای سیستم عامل اندرویدی است که ورژن آن معلوم نیست . صفحه خانگی آن هم برخلاف دیگر تبلت های اندرویدی مانند یک آی پد است و شما می توانید کلی ویدجت برروی آن مشاهده کنید .امکانات این تبلت شامل : Bluetooth , GPS , Wi-Fi , light sensor , Mini-HDMI , Micro-USB , SDHC memory expansion است .برای پایین نگه داشتن قیمت رزولیشن دوربین این تبلت هم vga است.در کنار تبلت ٬ اسمارت‌فون های Vizio هم برای فروش هستند که شما می‌توانید از این گوشی ۴ اینچی با پردازنده ۱GHZ در کنار تبلت و یا دیگر محصولات شرکت Vizio استفاده کنید .



MSI WindPad 100A

سایز : ۱۰٫۱ اینچ
سیستم عامل :اندروید

تبلت WindPad 100A با وزن ۸۰۰ گرم ٬ پردازنده ARM ٬ پشتیبانی از Wi-Fi و ۳G ٬ عمر باتری ۸ تا ۱۰ ساعت و صفحه مولتی تاچ توسط MSI معرفی شد ٬تاریخ فروش و ورژن اندروید WindPad 100A هنوز مشخص نیست .



MSI WindPad 100W

سایز : ۱۰٫۱ اینچ

سیستم عامل : ویندوز ۷

سایز : ۱۰٫ اینچسیستم عامل : ویندوز ۷

MSI هم مثل خیلی شرکت‌ها تبلت بر پایه ویندوز ۷ هم ساخته است .از مشخصات اصلی این تبلت باید به صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی، پردازنده Intel Ato Z530، دو گیگا بایت حافظه RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه هارد دیسک به فرم SSD اشاره کرد.



MSI Kid Pad

سایز : ‌۱۰ اینچ

سیستم عامل : ‌نامشخص

MSI تبلتی را برای کودکان هم طراحی کرده است .این تبلت با وزن ۹۰۰ گرم ٬ ۸ ساعت عمر باتری ٬ طراحی راحت برای حمل و بدنه مقاوم نظر پدر مادران را حتما به خود جلب خواهد کرد ٬ فعلا سیستم عامل و قیمت و تاریخ عرضه این محصول اعلام نشده است .

توجه : کپی از این مطلب فقط با ذکر نام و لینک مقصد مجاز است .

در بخش: تبلت‌

نت بوک یا تبلت ؟ کدام یک را بخرم

تبلت یا نت بوک

در سال‌های اخیر تبلت پی‌سی ها به دنیای کامپیوتر وارد شده اند .کامپیوترهای کوچک و باریکی که فاقد کیبورد هستند به‌همراه یک صفحه‌ی لمسی .شاید روزی که بیل گیتس دنیا را با این نوع از Computing آشنا کرد فکرش را نمی‌کرد که پرچمدار تبلت‌ها آی‌پد اپل باشد . استیو جابز توانست مفهومی جدید از یک تبلت را ارائه کند و کاربران را متقاعد سازد که یک تبلت برای آنها بسیار سودمند است و بدون شک سال ۲۰۱۱ سال جنگ بین تبلت‌ها خواهد بود.

سال ۲۰۱۰ از آن سال‌هایی بود که تکنولوژی بوسیله ارائه‌ی محصولات پیشرفته و قوی تحولی اساسی کرد .در سال ۲۰۰۹ نت‌بوک‌ها فروش خوبی داشتند و دلیل آن قیمت مناسب و سایز کوچک‌تر نسبت به لپ‌تاپ ها بود همچنین این دیوایس‌های کوچک می‌توانستند ویندوز ۷ مایکروسافت را اجرا کنند که این برای یک کاربر خیلی مفید بود .

اما سؤالی که کاربران درگیر آن هستند این است که نت‌بوک بخرند یا تبلت ؟

نت‌بوک ها و تبلت ها در کل شباهت هایی با هم دارند و در عین حال چندین تفاوت در آنها باعث می شود افراد بین انتخاب یکی از این دو تردید داشته باشند.

این دو دیوایس  هر دوی دارای مزایا و معایبی هستند و موارد استفاده آنها هم قدری با هم متفاوت است .تبلت ها برای مصرف کنندگان محتوا و به صورت خیلی اندک تولید کنندگان محتوا ساخته شده است .یک کاربر تبلت می تواند با دیوایس خود کتاب بخواند ، ایمیل خود را چک کند و ایمیل بفرستد ، در اینترنت به گشت و گذار بپردازد ، فیلم تماشا کند ( حتی HD و یا حتی ۳ بعدی به زودی ) فایل‌های آفیس را باز کند و گیم بازی کند.در سوی دیگر ، نت بوک برای تولید کنندگان محتوا و حتی استفاده کنندگان محتوا ساخته شده است .ویندوز استاندارد با نرم افزارهای بسیار گسترده که همانند یک لپ تاپ می توان به تولید و ویرایش محتوا پرداخت .

اولین چیز که باید در خرید هر محصولی درنظر بگیریم این است که بدانیم که چه استفاده‌ای از آن می‌خواهیم بکنیم و چه انتظاری داریم! این مورد خیلی سادست و اغلب افراد با خودشان نمی‌توانند کنار بیایند که دیوایسی برای کار یا حرفه‌ی خود می‌خواهند و یا چیزی دوست دارند که با آن در همه‌جا گشت‌ و گذار در اینترنت کنند ٬ ایمیل ها را بخوانند ٬در شبکه‌های اجتماعی فعال باشند و در کل به زندگی آنلاین خود تحرک بدهند .

 

سیستم عامل :

بیشتر نت بوک ها براساس ویندوز هستند و حتی سیستم عامل هایی با هسته لینوکس مخصوص نت بوک ها ساخته شده است در صورتی که تبلت ها اکثرا از سیستم عامل Android بهره می برند .البته مایکروسافت به‌زودی تبلت‌هایی با سیستم عامل ویندوز بیرون خواهد داد ولی متخصصان آینده‌ی روشنی برای تبلت‌های Windows-base پیش‌بینی نمی‌کنند.اگر شما علاقمند به اجرای ویندوز اپلیکیشن هستید نت‌بوک انتخاب منطقی‌تری برای شما است .اما این نکته را هم درنظر داشته باشید که نت‌بوک‌ها پردازنده و رم پایینی دارند و اجرای خیلی نرم‌افزارها مثل فوتوشاپ یا CAD روی نت‌بوک زیاد جالب نیست .

 

رابط کاربری:

اغلب تبلت ها اینترفیس تاچ اسکرین و مولتی تاچ دارند .البته در بین نت‌بوک ها مدل های تاچ اسکرین هم هست اما اکثر نت‌بوک ها اینترفیسی شبیه به لپ تاپ ها دارند .

 

مشخصات سخت افزاری:

نت بوک ها در مقایسه با تبلت ها از کانفیگ سخت افزاری بهتری برخوردارند .Tablet ها معمولا کیبورد ندارند و این مورد برای خیلی ها جالب نیست .اگرچه نداشتن کیبورد تبلت ها را پورتابل تر ، سبک تر و  جمع و جور تر می کند اما بعضی ها ترجیح

چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 11:50 ::  نويسنده : ابوالفضل

آی پد 3 - ipad 3

با قوت گرفتن احتمال تولید iPad 3 در سال بعد ٬ شایعات زیادی از مشخصات احتمالی آن در سراسر وب شنیده می‌شود . صفحه Retina ؟ اضافه شدن پورت USB ۳٫۰ ؟ پشتیبانی از شبکه ۴G ؟ رزولوشن بالاتر؟ … آخرین شایعه‌ای که از مدل جدید iPad اپل ٬‌مشهورترین و پر فروش‌ترین تبلت جهان به گوش می‌رسد صفحه نمایش ۳D آن است .

شایعه ۳D از ماه May شروع شد ٬ زمانی که بلاگ RCRWireless در یک مطلب راجع به استدیو‌های بزرگ هالیوود گفته بود که نسل سوم آی‌پد سه بعدی خواهد بود .پایه‌ی این شایعه هم براین اساس است که منبع آنها گفته بود استدیو‌های فیلم‌سازی با سرعت زیاد درحال درست کردن محتوای ۳D تا زمان عرضه iPad 3 هستند زیرا می‌دانند بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد .البته اپل چرخه سالانه‌ی معرفی به محصولاتش را دارد و امکان معرفی iPad 3 در سال ۲۰۱۱ بسیار پایین است .

با این حال اگر به دیگر مهره‌های بازار تبلت‌ها مثل LG ٬ HTC ٬ Samsung ٬ Asus و دیگر کمپانی‌ها نگاه کنیم می‌بینیم که این شرکت‌ها تکنولوژی ۳D را در محصولات خود وارد کرده‌اند و همین موضوع می‌تواند برای اپل انگیزه‌ای باشد که بخواهد از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد با استفاده کردن از تکنولوژی ۳D بدون نیاز به عینک مخصوص در تبلت جدید خود  .

تکنولوژی Autostereoscopic 3D توسط تولید‌کنندگان موبایل برای صفحات کوچک آنها گسترش پیدا کرد زیرا دیگر نیازی به عینک‌های مختلف برای دیدن تصاویر ۳D نیست .هم‌اکنون معروف‌ترین دیوایس که از فناوری parallax barrier (که قابلیت دیدن تصاویر ۳D بدون عینک را فراهم می‌کند) بهره‌ می‌برد صفحه ۳D در کنسول دستی Nintendo است .درست کردن صفحات بزرگ ۳D با این تکنولوژی مشکل است و تا الان هیچ شرکتی دست به چنین کاری نزده است٬ اما این کار مشکل شاید توسط اپل به واقعیت تبدیل شود . اپل می‌تواند با درست کردن صفحه بزرگ autostereoscopic 3D در نسل سوم iPad خود همه را شگفت زده کند و بار دیگر یک سر و گردن از دیگر تولید کنندهای تبلت‌ بالاتر باشد .

به احتمال زیاد آیفون ۵ در ماه سپتامبر به بازار بیاید البته بعضی منابع گفته اند که آی‌پد ۳ امسال قبل از کریسمس معرفی می‌شود زیرا بازار فروش در تعطیلات کریسمس برای اپل همیشه خوب بود .



چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 11:49 ::  نويسنده : ابوالفضل

. مک‌بوک‌ایر بدون سیب

فرض کنید Acer مک‌بوک‌ایر ساخته ! Acer Aspire 3951 اولین الترابوکی است که با طراحی زیبا ، باریک و سبک با قیمتی زیر ۱۰۰۰$ می‌آید . بنابراین واقعا گزینه‌ی خوبی برای بررسی است .
چندین ultrabook خوب در بازار وجود دارند ، مثل Asus UX21 اما این مدل ایسر شباهت زیادی با مک‌بوک‌ایر اپل دارد البته با مشخصات عالی . Aspire ۳۹۵۱ با صفحه‌ی ۱۳٫۳ اینچی همراه با پردازنده‌ی نسل دوم اینتل (سندی‌بریج) می‌آید و دارای ۱۶۰GB حافظه SSD که تا ۲۵۰GB قابل ارتقا است و همچنین برای کسانی که فضای زیاد دوست دارند با هارد ۵۰۰ گیگابایتی هم ارائه می‌شود . این لپ‌تاپ ۶ ساعت باتری نگه می‌دارد و دارای WiFi ، بلوتوث ۴ ، کارت ریدر و پورت HDMI است . آسپایر ۳۹۵۱ با بدنه‌ی آلومینیومیه خوش ترکیب و زیبا و همچنین با وزن ۱٫۴ کلیوگرم ماه اکتبر وارد بازار می‌شود و قیمت آن هم بین ۷۶۹$ تا ۹۶۱$ تخمین زده شده است و واقعا رقیبی جدی برای مک‌بوک‌ایر ۲۰۱۱ است .

 

۳ . لپ‌تاپ قابل تبدیل به تبلت از Dell

تبلت قابل تبدیل شرکت دل به نام Latitude XT3 برای فروش آماده شده است. Latitude XT3 با یک طراحی بسیار جذاب دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۳٫۳ اینچی چرخشی با وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ و با کیفیت HD است که قابلیت اتصال فیزیکی به صفحه کلید را داراست . پردازنده این تبلت اینتل i3, i5 یا i7 است و صفحه نمایش هنگام اتصال به صفحه کلید قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را داراست.
این
لپ‌تاپ با درایو DVD، وب کم HD، وای‌فای، پشتیبانی از اینترنت پرسرعت موبایل (WiMAX)، بلوتوث ۳، پورت یو‌اس‌بی ۲، VGA و HDMI عرضه می‌شود.وزن این محصول به همراه باتری ۲٫۰۲ کیلوگرم است.ضمن اینکه ۳۲۰GB فضای SSD دارد و با کانفیگ‌های مختلف به فروش می‌رسد . با قیمت $۱,۸۵۹ هم شروع می‌شود که می‌توانید از سایت Dell
آن را سفارش دهید و جزئیات بیشتر را ببینید .


 

۴ . یک تبلت برای ویندوز ۷ و اندروید

Viewsonic تبلت ViwPad 10pro باریک خودش را که از دو سیستم عامل Windows 7 مایکروسافت و اندروید گوگل پشتیبانی می‌کند را معرفی کرد . ویوپد جدید با پردازنده‌ی اینتل Atom از قیمت ۵۹۹$ برای مدل ۱۶GB (حافظه SSD) با Windows 7 Home Premium و Android 2.3 شروع می‌شود و مدل دیگر هم با Windows 7 professional و ۳۲GB حافظه SSD و اندروید ۲٫۳ با قیمت ۶۹۹$ . بنابر گفته‌ی ویوسونیک این تبلت آخر این ماه در بازار خواهد بود .

برخلاف دیگر دیوایس‌های دوئال بوتینگ (که ۲ سیستم عامل دارند) ViewPad فقط با ویندوز بالا می‌آید و اپ‌های اندرویدی با تکنولوژی virtualization از Bluestacks اجرا می‌شوند ،‌بنابراین لازم نیست که برای سویچ کردن به اندروید ویندوز را شات‌دان کنیم . اولین عیبی که با نگاه کردن به مشخصات این تبلت ۱۰ اینچی با ۲ گیگابایت رم به چشم می‌خورد رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ آن است که به نت‌بوک‌های ارزان قیمت شبیه است . اگرچه اجرای ویندوز در این رزولوشن مناسب است اما این مشخصات برای چند سال آینده زیاد جالب نیست . جزئیات و دیگر مشخصات ViewPad 10pro را می‌توانید در این لینک ببیند .

viewpad_10_pro





چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 11:47 ::  نويسنده : ابوالفضل


 

HTC

خبر تبلت دوم اچ‌تی‌سی با نام HTC Puccini از چند ماه پیش بوده و ممکن است برای اولین بار این هفته در IFA نمایش داده شود . این اولین تبلت ۱۰ اینچی با هانی‌کامب از HTC است . برخلاف تبلت HTC Flyer این مدل جدید بزرگتر است و با ۱GB رم ، ۱۶GB حافظه SSD داخلی و ۸MP دوربین در کنار پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G عرضه خواهد شد . HTC از اولین کمپانی‌هایی است که در IFA روی صحنه می‌رود و در روز اول که Windows Phone 7 Mango معرفی می‌شود باید انتظار معرفی چندین گوشی با سیستم عامل Mango از HTC را نیز داشته باشیم . البته امیدوار هستم رابط کاربری HTC Sense 3.5 هم توسط این کمپانی معرفی شود .



 

LG

شرکت کره‌ای ال‌جی را شاید بتوان پرچمدار تکنولوژی ۳D در IFA 2011 به حساب آورد . تلوزیون‌های هوشمند و سه بعدی ۴۷ اینچی و ۵۵ اینچی همراه با تکنولوژی نانو و Cinema 3D با رنج مختلفی از مونیتور‌های باریک و TV ها  را باید در IFA 2011 از LG انتظار داشته باشیم . گوشی LG Optimus سه بعدی همراه با تکنولوژی تبدیل گیم‌های ۲ بعدی به ۳D در اسمارت‌فون‌ها را هم احتمالا خواهیم دید .

 

یک محصول جدید دیگر که LG معرفی خواهد کرد ماوسی با قابلیت اسکن کردن است این mouse/scanner جالب با یک سنوسور لیزری در زیر می‌تواند مانند یک اسکنر تصاویر را به خوبی اسکن کند و مهمترین خاصیت این ماوس/اسکنر بسیار جالب ، کوچکی و پرتابل بودن آن است.



 

Toshiba

اولین خبر اینکه ورژن بسیار باریکتر و خوش ساخت تری از تبلت Thrive توشیبا عرصه خواهد شد که احتمالا از آی‌پد و گلکسی تب نیز باریک تر باشد ضمن اینکه این باریکی باعث نمی‌شود پورت‌های USB یا HDMI روی آن نباشند . توشیبا گفته است که برای تولید تبلت‌های با ضحامت کم و فوق باریک برنامه‌هایی دارد . توشیبا هم مثل موتورولا  تا الان نتوانسته جایگاه خاصی را برای خود در بازار تبلت‌ها در کنار سامسونگ ، اپل و حتی ایسوس درست کند و به‌نظر من تبلت Thrive این شرکت آینده‌ی بدی نخواهد داشت . همانطور که در عکس زیر می‌بینید ضحامت تبلت جدید توشیبا نصف مدل قبلی آن است .


 

Intel

شرکت اینتل هزینه‌ی زیادی برای توسعه‌ی ultrabook ها کرده است ، الترابوک ورژنی خیلی باریک تر از یک لپ‌تاپ است مثل مک‌بوک‌ایر . احتمالا در IFA 2011 الترابوک‌هایی از Lenovo ، ایسوس و ایسر و حتی LG با مشخصات و قیمت‌های مختلف ببینیم .

`



 

Sony

بالاخره سونی هم ورود خودش به بازار تبلت‌ها را با دو مدل S1 و S2 جشن خواهد گرفت . صحبت این مدل‌ها از چندین ماه پیش شروع شده بود و IFA 2011 بهترین ویترین برای نمایش تبلت‌های جدید سونی است . البته سونی فقط با تبلت به این نمایشگاه نمی‌آید و حتما محصولات متنوع دیگری نیز خواهد داشت .

تبلت Sony S1 با اندروید هانی‌کامب و ۹٫۴ اینچ صفحه همراه با پردازنده‌ی Tegra 2 dual-core ، یک گیگ رم ، PlayStation Suite ، وای-فای ، DLNA ، بلوتوث ،دوربین و … به بازار خواهد آمد . مدل S2 هم بنظر ۵٫۵ اینچی خواهد بود با ۵۱۲ مگابایت رم ، ۴ گیگ حافظه داخلی و ۲ گیگ حافظه SD .




چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 11:45 ::  نويسنده : ابوالفضل

در مطلب قبلی در مورد IFA 2011 اشاره‌ای کرده بودیم به محصولی جدید از سامسونگ با نام GALAXY Note و در آن زمان هیچ شایعه و ایده‌ای در مورد این دیوایس در میان نبود تا اینکه امروز سامسونگ از این محصول جدید پرده برداری کرد ، دیوایس متفاوتی از سامسونگ که کامپیوتینگ را در چیزی جدید بین گوشی هوشمند و تبلت به کاربر ارائه می‌دهد ، یک گوشی بزرگ یا یک تبلت کوچک  . این محصول یک نوع جدید از گجت‌های همراه است و ممکن است بتواند ذائقه کاربران را عوض کند و دیگر شرکت‌ها هم دست به تولید گجت‌هایی با این مشخصات بزنند ، باید صبر کرد و دید تجربه‌ی کاربران چه خواهد بود .

سامسونگ هم مدتی است مثل اپل با سکوت کردن و دامن زدن به شایعه پراکنی در مورد محصولات آینده‌ی خود ، فضا را طوری بوجود می‌آورد که ذهن‌های زیادی منعطف آن محصول شوند ، اما به هر حال اپل (به کمک فن‌هایش) استاد این کار است ! (نمونه‌ی بارز آیفون ۵)

با نگاه به آخرین محصولات دستی سامسونگ میبینیم که بعد از گوشی موفق Galaxy S ، گوشی قدرتمند Galaxy S II چند اینچ بزرگتر با صفحه‌ی ۴٫۳ به بازار آمد و همین امروز هم در IFA سامسونگ تبلت گلکسی را در سایز ۷٫۷ اینچی معرفی کرد که در کنار گلکسی تب ۱۰٫۱ اینچی و ۸٫۹ اینچی قرار خواهد گرفت که رنج‌های گسترده در  این محصولات علاقه‌ی زیاد سامسونگ را در تولید محصولات خودش در سایزهای مختلف نشان می‌دهد . بنابراین عجیب نیست که در ردیف محصولات سامسونگ یک گوشی ۵٫۳ اینچی البته با مشخصاتی خاص‌تر نسبت به بقیه قرار بگیرد . Galaxy Note جدید هم با قلم کار می‌کند و هم یک دیوایس لمسی می‌باشد که می‌تواند در نقش یک موبایل ، دفترچه ، وسیله‌ای برای بازی و یک تبلت هوشمند قرار گیرد ، گجت جالب و با اعتماد بنفسی بنظر می‌رسد !

با اولین نگاه به Galaxy Note یاد Galaxy S II می‌افتیم ،‌طراحی این دو بسیار شبیه به هم است با این تفاوت که گلکسی نوت کمی بزرگتر است و به اندازه‌ی گلکسی اس ۲ باریک نیست . از قلم این تبلت هم می‌شود برای نوشتن دستی در ایمیل یا پیام ، تبدیل دست نوشته به متن تایپ شده و برای کار به عنوان گوشی استفاده کرد . قابلیت گرفتن اسکرین‌شات هم از صفحه از طریق خود گوشی امکان پذیر است .

مثل گلکسی تب ۷٫۷ اینچی جدید ، این ۵٫۳ اینچی هم صفحه‌ی AMOLED HD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ دارد اما تکنولوژی Panel به کار رفته در Galaxy Note باعث اعطای یک زاویه دید وسیع و رنگ‌های درخشان همراه با جزئیات در این دیوایس شده است ، اگر از هر زاویه‌ای به صفحه گوشی نگاه شود رنگ‌ها با هم قاطی نمی‌شوند و کیفیت خود را از دست نمی‌دهند .

با ۱۷۸ گرم وزن و ۹٫۶۵ میلیمتر ضخامت ، گلکسی نوت حدود یک میلیمتر ضخیم‌تر و ۶۰ گرم سنگین‌تر از Galaxy S II است اما فکر نمی‌کنم برای حمل با یک دست مشکلی وجود داشته باشد . ضمن اینکه صفحه‌ی بزرگتر مزایای بیشتری نسبت به معایب آن دارد ،‌ که توصیه می‌کنم قبل از قضاوت حتما تجربه کنید . چه از نظر وبگردی و چه داشتن فضاهای بیشتر برای کیبورد روی صفحه و لذت بردن از امکانات گوشی .رابط کاربری گلکسی نوت یک ورژن تغییر داده شده از TouchWiz اندروید جینجربرد است که هنوز نسخه نهایی نشده است .ضمن اینکه سامسونگ هنوز صحبتی از قیمت Galaxy Note نکرده است .

بیایید کمی به عقب برگردیم ، CES 2011 ما Dell Streak 5 را دیدیم که تبلتی ۵ اینچی بود ، خوش ساخت بود اما عمر باتری وحشتناک ضعیف، کیبورد لمسی افتضاح، کیفیت صدای بد و دوربین نامناسب آن باعث شد که خود Dell دیگر این تبلت/گوشی را تولید نکند ، این اولین تبلت اندرویدی ۵ اینچی از یک برند معروف بود.

یکی از اماکانات Galaxy Note اپ وایتبورد اشتراکی آن است که به وسیله‌ی آن ۲ گلکسی نوت از راه دور می‌توانند روی یک صفحه در کنار هم کار کنند .


 

Galaxy Note در مقایسه با iPhone 4 :

پردازنده : گلکسی نوت با پردازنده‌ی ۱٫۴GHz dual core و آیفون با پردازنده‌ی یک هسته‌ای ۱GHz A4 .

تاچ : هر دو دارای تاچ هستند اما گلکسی نوت با یک قلم لیزری و صفحه‌ی ۵٫۳ اینچ با رزولوشن خیلی خوب ۱۲۸۰ در ۸۰۰ خیلی سر تر از آیفون ۳٫۵  اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۶۴۰ پیکسل است .

حافظه : هر دوی این محصولات در دو مدل ۳۲ گیگ و ۱۶ گیگ ارائه می‌شوند .

رم : گلکسی نوت با ۱GB حافظه سیستمی در مقابل آیفون با ۵۱۲MB عملکرد بهتری در مولتی تسکینگ و اجرای برنامه‌ها دارد .

دوربین : آیفون دارای ۵ مگاپیکسل دوربین همراه با LED flash و ضبط تصاویر با کیفیت ۷۲۰p HD که یک دوربین VGA هم در جلو برای ویدئو چت وجود دارد . گلکسی نوت دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه با LED flash و با کیفیت ۱۰۸۰p HD برای تصویر برداری و ۲ مگاپیکسل دوربین جلو .

اندازه و ابعاد : آیفون ۴ با ۱۱۵٫۲ در ۵۸٫۶ میلیمتر طول و عرض ، ۹٫۳ میلیمتر ضخامت و ۱۳۷g وزن در مقایسه با Galaxy Note با ۱۴۸٫۸۵ در ۸۲٫۹۵ میلیمتر طول و عرض ، ۹٫۶۵ میلیمتر ضخامت و ۱۷۸ گرم وزن  وضعیت بهتری دارد .

زمان مکالمه و استندبای : سامسونگ چیزی در این مورد منتشر نکرده است اما قدرت باتری گلکسی نوت ۲۵۰۰mAh هست که در مقایسه با باتری آیفون با قدرت ۱۴۲۰mAh روی کاغذ وضعیت بهتری دارد و طبیعتا هم باید اینطور باشد زیرا Note صفحه‌ی خیلی بزرگتری از آیفون ۴ دارد . زمان مکالمه آیفون ۴ با این باتری ۷ ساعت روی ۳G هست و ۳۰۰ ساعت زمان standby دارد .

 

کدامیک بهتر است ؟

در اینجا بحث مفصل است ،‌اما با مقایسه فنی و مشخصات ، گلکسی نوت با پردازنده‌ی سریع‌تر ، رم و رزولوشن بیشتر همراه با تصویر با کیفیتی نزدیک به صفحه‌ی Retina در آیفون وضعیت بهتری دارد .البته بحث سیستم‌عامل بین این دو نیز خارج از بحث اینجاست و در این مورد مقایسه به نتیجه‌ی قاطعی نمی‌رسد .

اما اینجا چندین ابهام وجود دارد ، اول باتری و اینکه آیا این قدرت برای باتری می‌تواند جواب گوی صفحه‌ی بزرگ این دیوایس باشد ؟ و دوم خوشدست بودن این دیوایس . ۵ اینچ اصلا بزرگ نیست برای یک تبلت اما برای یک اسمارت‌فون خیلی ترسناک است . البته بحث دیگر هم نزدیک شدن به پایان عمر آیفون ۴ و ورود آیفون ۵ به بازار است که برای مقایسه‌ی دوباره باید حداقل تا یک ماه آینده صبر کرد .

 

در تصویر زیر هم مقایسه‌ای مختصر بین Galaxy S II و Galaxy Note خواهیم داشت .




چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : ابوالفضل

تبلت دل استریک 10 Pro در چین معرفی شد

سر انجام یک تبلت 10.1 اینچی دیگر هم به بازار رقابت اضافه شد. شرکت آمریکایی دل ترجیح داد این تبلت مبتنی بر هانی کام را در چین معرفی کند. پس وقت آن است که مروری داشته باشیم بر مشخصات و طراحی این تبلت جدید.

 

پردازنده 1 گیگاهرتزی انویدیا تگرا 2، یک گیگابایت رم DDR2 و صفحه نمایش LCD با رزولوشن 1280x800 از اولین نکات قابل ذکر درباره دل استریک جدید است. صفحه نمایش این تبلت با شیشه ضد خش و محکم گوریلا گلاس پوشانده شده و دوربین های 5 و2 مگاپیکسلی در عقب و جلوی پرچمدار جدید دل قرار دارند. این تبلت از اسلات SDHC هم پشتیبانی می نماید.

 

خریداران چینی می توانند این تبلت 16 گیگابایتی را بعلاوه دو گیگابایت فضای ذخیره سازی تحت کلود، با قیمت 465 دلار در اختیار داشته باشند. مطمئنا یکی از شاخص های برتری دل استریک جدید بر رقبایش، قیمت مناسبتر اش خواهد بود. اما بگذارید این تبلت را در عمل هم بررسی کنیم.

 

در اولین نگاه، نمی توان تمایز زیادی بین ظاهر دل استریک و سایر تبلت های 10.1 اینچی قائل شد. اما وقتی تبلت را در دستانتان بچرخانید، سطح پشتی آلمینیومی آن را مشاهده خواهید کرد که به زیبایی برش خورده و طرح خوبی دارد. اما باید گفت با وجود 13 میلیمتر ضخامت و 727 گرم وزن، به سختی می توان استریک را در کنار گلکسی تب 10.1 و آیپد دو قرار داد. همین نکته را می توان در مورد صفحه نمایش هم صادق دانست. در مقایسه با گلکسی تب، مانیتور استریک طراوت کمتری را منتقل می کند و زاویه دید محدود تری هم دارد.

2.jpg

علاوه بر کانکتور 40 پین در پایین تبلت، دل یک پورت میکرو USB هم در سمت راست آن تعببیه کرده است. بعلاوه باتری ای که قرار است استریک را در کار های معمولی، تا 12 ساعت زنده نگه دارد. قرار است به زودی لوازم جانبی این تبلت هم بر مبنای پورت 40 پینی داک، عرضه شوند. شامل یک داک دسکتاپ و یک دانگل چند منظوره که قرار است پورت های اضافه ای همچون میکرو USB ، خروجی HDMI و یک کانکتور چهل پین دیگر را هم به این تبلت اضافه کند.

 

در مورد کیفیت کلی ساخت، استریک 10 پرو انسان را نا امید نمی کند. به کمک ضخامت و زوایای مناسب، در دست گرفتن تبلت راحت است. اگرچه وزن سنگین آن پس از مدتی دست را خسته می کند. در مورد نرم افزار باید گفت هانی کام 3.1، پاسخ گویی سریعی دارد. باید بدانید تنها سفارشی سازی ای که دل روی رابط کاربری این تبلت اعمال کرده، Dell Divide است. دل دیواید یک جایگزین دیگر برای صفحه خانگی را برایتان محیا می کند که کاملا کار محور است. این صفحه با دوبار کلیک کردن روی دکمه Home در دسترس قرار می گیرد.

1.jpg

در این صفحه شما یک ست کامل از ویجت ها و میانبر ها را برای اپلیکیشن های مهم دریافت خواهید کرد. پشتیبانی از سرویس های Active Sync هم از دیگر ویژگی های این تبلت است. نمی توانیم بگوییم که خریداران تا چه اندازه می توانند از این قابلیت بهره مند شوند. اما شاید اکتیو سینک برای ادمین های سیستمی که نیاز به ست آپ دائمی دستگاه های یک شرکت دارند، کاربرد زیادی داشته باشد.

 

دل شما تا چه حد همراه تبلت جدید است؟ وضعیت آن را در میان تبلت های اندرویدی بازار چگونه می بینید؟



چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : ابوالفضل

 

شاهد بودیم که بسیاری از شایعات مربوط به آیفون 5 صحت داشت، پس می‌توان نتیجه گرفت که بسیاری از اخبار و شایعات حول تبلت مینی اپل نیز باید تا حدود زیادی درست باشند. آنچه که تا کنون بدست آورده‌ایم تایید کننده اخبار پیشین درباره نازک بودن این مدل نسبت به تبلت iPad اصلی اپل است.

آیپد مینی شباهت زیادی به آیپد اصلی دارد که آب رفته است! نظرات گوناگون و شایعات بسیاری در این زمینه وجود دارد و تصاویر درز کرده به خوبی گویای این موضوع هستند. به نظر می‌رسد این تبلت تازه در ابعاد و‌اندازه 7.85 اینچ تولید شود.

واقعیت آن است که سیستم عامل iOS انعطاف‌پذیری خوبی دارد و می‌توان آن را به سادگی در صفحه نمایش کوچکتر 7.85 اینچی به خوبی اجرا کرد. پس می‌توان ابراز داشت که این سیستم عامل پلتفرم خوبی برای نسخه‌های مختلف این تبلت است.

در ادامه مطلب نخستین تصاویر لو رفته را مشاهده می‌کنید.


ipad-mini-roundup-1

به نظر می‌رسد که این تصاویر شباهت زیادی به کیندل‌فایر HD و Nexus 7 گوگل دارند.

به تازگی، یک وبلاگ اوکراینی که در زمینه محصولات اپل می‌نویسد، مدعی است تصاویری از تبلت آیپد مینی به دست آورده که جزئیات بیشتری را در اختیار مخاطبان خویش قرار داده است. به نظر می‌رسد که بدنه پشت این تبلت از جنس آلومینیوم سیاه رنگ و شبیه به آیفون ۵ است.

ipad-mini-roundup-2

خصوصیات

همانند آیپد فعلی، در این آیپد نیز جک استریو هدفون در قسمت بالا (شماره ۱) قرار گرفته است. یک پوشش پلاستیکی نیز برای آنتن Wi-Fi وجود دارد. (شماره ۲)، کانکتور لایتنینگ که به همراه آیفون ۵ معرفی شد، در آیپد نیز به کار گرفته شده است. (شماره ۴) در این تصویر سیم‌کارت نانوسیم قابل مشاهده است. (شماره ۳)

ipad-mini-1

بدنه پشتی این تبلت از جنس آلومینیوم اندونیزه شده است که در آیفون ۵ نیز بکار گرفته شده بود.

به احتمال زیاد آیپد مینی شباهت زیادی به آیپد 2 داشته باشد. این بدان معنی است که اپل از پردازنده 32 نانومتری A5 و احتمالاً حافظه موقت (RAM) با ظرفیت 512 مگابایت استفاده می‌کند. تنها خصوصیت داخلی این تبلت که شباهتی به آی‌پد 2 ندارد، پورت کانکتور آن است که کوچکتر بوده و دیگر 30 پین نخواهد بود. از سوی دیگر تمامی‌ عکس‌های لو رفته دارای دوربین در پشت تبلت هستند.

امکان کوچک کردن آیپد 2 پس از استفاده این کمپانی از پردازنده A5 ممکن شده است. اپل برای کوچک کردن ابعاد پردازنده A5 سرمایه‌گذاری کرده است که ماحصل آن  در تبلت آیپد 2 و حالا آیپاد تاچ استفاده می‌شود و قرار است که به زودی در تبلت مینی آنها نیز به کار گرفته شود.

صفحه نمایش

در ابتدا تصور می‌شد که تبلت کوچک آیپد مجهز به صفحه نمایش رتینا نخواهد بود. چرا که موجب افزایش هزینه محصول نهایی و مصرف زیاد باتری‌ در آن می‌شود. اما عرضه تبلت کیندل‌فایر دویست دلاری با صفحه نمایش 216PPI موجب تغییر این محاسبات در ذهن تولید کنندگان شد. از این گذشته عرضه صفحه نمایش Izgo شارپ که مصرف مناسب انرژی دارد نیز از سویی این معادلات را برهم زد.

دکتر ریموند سونیرا در سایت DisplayMate به صورت اجمالی در این زمینه اظهار نظر کرده و می‌نویسد:

برخی از تصاویر و‌ اندازه‌گیری‌ها از تبلت آیپد مینی نشان می‌دهد که مانند تبلت‌های بزرگ اپل دارای نسبت نمایش 4:3 نیست. توجه داشته باشید که اپل به تازگی نسبت نمایش گوشی آیفون 5 را از 1.50 آیفون 4 به 1.78 ارتقا بخشیده است. پس غیر منطقی نیست اگر فرض کنیم که چنین اتفاقی نیز بایست برای آی‌پد مینی رخ دهد. به خصوص اینکه اگر قرار است برنامه‌های تلویزیونی را که دارای نسبت 16:9 است را از این طریق به فروش برسانند لازم است تا تغییراتی در صفحه نمایش صورت گیرد و اینکه نسبت 4:3 به دلیل شباهت ظاهری به یک سند کاغذی معمولی، بیشتر برای مطالعه متون مناسب است. و تبلت کوچک 7 تا 8 اینچی با نسبت نمایش 4:3 تصاویر یک رسانه 16:9 را کوچکتر از آنچه که باید باشند، نمایش می‌دهد.

با توجه به ارتفاع 768 پیکسلی این امکان برای برنامه‌ها محیا می‌شود تا کیفیت نمایش 768×1024 را به صورت لترباکس در آیفون 5 نمایش دهند.

در اینجا مقادیر ممکن را فهرست کرده‌ایم:

- 768× 1024 با نسبت  4:3 = 1.33

- 768×1152 با نسبت 4.5:3 = 1.50

- 768×1228 با نسبت 16:10 = 1.60

- 768×1366 با نسبت 16:9 = 1.76

صفحه نمایش HD تبلت کیندل‌فایر موجب شد تا اپل برای بهبود صفحه نمایش تبلت مینی خود بیشتر بکوشد، حتی اگر هزینه‌های تولید بر جیب خریداران سنگینی نماید!

قیمت

هنوز شایعات چندانی درباره قیمت نهایی تبلت آیپد مینی منتشر نشده است. قیمت آیپاد تاچ جدید از 300 دلار شروع می‌شود، پس اگر اپل بخواهد تبلت‌ مینی خود را به قیمت آیپاد یا کمتر از آن به فروش برساند کمی‌ غیرمنطقی به نظر می‌رسد. قیمت تبلت‌های آیپد از 500 دلار شروع می‌شوند و آیپد 2 نیز همچنان با قیمت 400 دلار به فروش می‌رسد. پس تبلت مینی می‌بایست قیمتی بین آنها داشته باشد و احتمالاً با قیمت بیش از تبلت کیندل‌فایر و Nexus 7 دویست دلاری به فروش خواهد رسید.

شبکه

شایعاتی نیز درباره امکانات شبکه این تبلت وجود دارد، به خصوص آنکه این گجت از شبکه 3G پشتیبانی کرده و راهکار ارتباطی جالب توجه دیگری در آن وجود نخواهد داشت. مهمترین قابلیتی که تاکنون مشاهده کرده‌ایم یک کاور پلاستیکی است که بر روی برخی اجزای لو رفته آنتن 3G وجود خواهد داشت. مایلیم به این نکته اشاره کنیم که تبلت کیندل‌فایر HD و Nexus 7 نیز تنها دارای قابلیت WiFi هستند.

نام

در حالی که عنوان «آی‌پد مینی» عبارتی است که ما بر روی این محصول نهاده‌ایم و مبنای خاصی از سوی اپل نداشته است، آنها می‌توانند هر نامی‌که مد نظرشان است را بر روی این دستگاه بگذارند.

تاریخ عرضه عمومی

در حال حاضر شایعاتی که به گوش می‌رسد، حاکی از آن است که این تبلت در تاریخ دهم اکتبر عرضه خواهد شد. شاید هم 17 اکتبر. در کل به نظر می‌رسد که جمعه‌های مهمی در ماه اکتبر خواهیم داشت. 26 اکتبر قرار است ویندوز 8 عرضه عمومی‌شود و هفته بعد از آن نیز 2 نوامبر است، یک هفته پس از آن نیز ویندوز فون ۸ منتشر خواهد شد.



:: برچسب‌ها:
آی‌پد مینی , تبلت , جمع‌بندی تمام شایعاتی که درباره تبلت آی‌پد مینی وجود دارد!,

منبع :
گالری تصاویری از ویندوز 8
" class="auto-style13">زومیت
 




در چند ماه گذشته خبرهای پراکنده ای درباره یک نسخه ارزان نکسوس 7 با قیمت 99 دلار شنیده می شد. بعد از مراسم معرفی اولیه نکسوس 7 که در آن چنین محصولی ارائه نشد، مراسم اخیر گوگل نیز به خاطر طوفان سندی لغو شد و همه شایعات به سکوت گرایید. حالا شاید خوشحال بشوید از اینکه دوباره خبرهایی در باره این تبلت راه افتاده. 



اگر به 
 سایت glbenchmark مراجعه کنید، نام تبلتی با کد ME172V ساخت ایسوس را مشاهده می کنید. بنچمارک موجود مشخصاً به ما چیزی در باره نکسوس یا غیر نکسوس بودن این تبلت نمی گوید و همین جا اشاره کنیم که ممکن است این تبلت، محصول خود ایسوس باشد، نه یک محصول مشترک با گوگل. عالی خواهد بود که گوگل و اسوس یک نکسوس 7 ارزان تر به بازار بیاورند، ولی چیزی قطعی نیست. 

از مشخصات این تبلت می توان به این موارد اشاره کرد: نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 1024 در 600 پیکسل، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4270 میلی آمپری، اندروید 4.1.1 و پردازنده ای با فرکانس 1 گیگاهرتز که هنوز مشخص نیست بیش از یک هسته پردازشی دارد یا خیر. و جالب تر از همه، شکاف حافظه جانبی از نوع micro SD. 

این تبلت ارزان چه محصول خود ایسوس باشد چه یک همکاری با گوگل، مسلماً دل خیلی ها را شاد خواهد کرد. احتمال دارد برای فصل تعطیلات پایان سال میلادی عرضه آن اعلام شود و خیلی زود آن را در بازار های مختلف ببینیم. آیا قیمت پایین آن شما را ترغیب به خرید می کند؟




سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : ابوالفضل

با این که می‌دانیم بسیاری از مردم دنیا منتظر معرفی iPhone 5 بودند، ولی اپل این بار با عدم معرفی نسخه‌ی 5 آیفون ما را شگفت‌زده کرد. به هر صورت iPhone 4s را می‌توان آپدیتی بر iPhone 4 دانست که مطمئنا تغییراتی انقلابی را شاهد نبوده، ولی دست کم می‌توانیم بگوییم که آپدیت‌های انجام گرفته بسیار تاثیرگذار هستند. iPhone 4s با پردازنده‌ای سریع‌تر، دوربینی با کیفیت‌تر، Virtual Assistant (Siri) هوشمندتر و این بار با یک نسخه‌ی 64 گیگابایتی همراه شده است. همانند 3Gs که پس از 3G معرفی شد و ظاهر آن را حفظ کرده بود، 4s نیز از نظر ظاهری کاملا شبیه به 4 می‌باشد تا اگر صاحب یکی از این دو شدید کسی در نگاه نخست متوجه نشود که کدام یک را در دست دارید. اپل ادعا می‌کند که 4s بهترین و شگفت‌انگیزترین iPhone‌ی است که تا به حال تولید کرده. البته که همینطور است، به خصوص اینکه به کمک نرم‌افزار Siri می‌توانید با گوشی خود به صورت شفاهی مکالمه داشته باشید. خواننده‌ی ادامه‌ی نقد و بررسی باشید تا ببینیم آیا چنین آپگریدهایی ارزشمند بوده‌اند یا خیر.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 140 گرم
پردازنده: Dual-Core ARM Cortex-A9 Processor, PowerVR SGX543MP2 GPU, Apple A5 Chipset 800MHz
حافظه: حافظه داخلی 32768 مگابایت
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی صفحه نمایش LED-Backlit IPS لمسی خازنی (LED-Backlit IPS TFT, Capacitive Touchscreen) - اندازه 3.5 اینچ - 640 × 960
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل iPhone OS نسخه iOS 5.1 - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: هندزفری - قطب نما - باتری 1420 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 200 ساعت - زمان مکالمه 14 ساعت
 
Apple iPhone 4S-32GB
 
:: نقد و بررسی Apple iPhone 4S-32GB
 
سخت افزار
"آشنا" واژه‌ی خوبی برای توصیف بدنه‌ی خارجی 4s است. وقتی iPhone 4 در تابستان سال 2010 به بازار آمد واقعا با دیگر گوشی‌های هوشمند موجود متفاوت بود. به طوری که قسمت جلو و پشتی آن را شیشه در بر گرفته بود، پیچ‌های قسمت‌های مختلف در معرض دید بودند و حلقه‌ای از فولاد مقاوم پیرامون آن را پوشانده بود. بنابراین احساسی که با 4s خواهید داشت همان احساسی است که با در دست داشتن 4 به شما دست می‌دهد. نسبت به گوشی‌های هوشمند آندروید موجود در بازار، 4s در دست کوچک و چگال احساس می‌شود. این دقیقا برخلاف احساسی است که از بسیاری گوشی‌های بزرگتر با بدنه‌ی پلاستیکی به شما دست می‌دهد. در حقیقت 4s با وزن 140 گرم حدود 3 گرم از iPhone 4 که 137 گرم وزن داشت سنگین‌تر است. از نظر طراحی نیز فقط بعضی کنترل‌ها؛ چند میلی‌متر جابجا شده‌اند و همانطور که پیش از این گفتیم به نظر نمی‌آید که حتی طرفداران پر و پا قرص اپل هم از دور متوجه تفاوت این دو شوند.

اما iPhone 4 علی‌رغم همه‌ی امکانات و خوبی‌هایی که داشت به یک چیز دیگر هم معروف شده بود و آن مشکلات در آنتن دهی بود. البته در مورد 4s نمی‌توانیم خیلی زود قضاوت کنیم چرا که این موضوع باید به عنوان بازخورد از تعداد زیادی از مشتریان در طی استفاده‌ی زیاد دریافت شود. با این حال به نظرمان می‌آید که 4s عملکرد بهتری نسبت به 4 دارد به خصوص که نشانگر آنتن ما در موقعیت‌هایی که iPhone 4 یک ستون کم دارد تا آخر پر است. عاقلانه هم این بوده که طراحان اپل اشتباه iPhone 4 را بر روی 4s تکرار نکنند و ما هم فکر می‌کنیم که این مورد کاملا حل شده باشد.

خوشبختانه از نظر سخت افزارهای داخلی تحول خیلی زیادی رخ داده است. اپل این بار تصمیم گرفته که از پردازنده‌ی A5 استفاده کند. درست همان پردازنده‌ی دو هسته‌ای که پیش از این بر روی iPad 2 استفاده شده بود. هرچند که اپل از گفتن این موضوع امتناء کرده، ولی این پردازنده بر روی iPhone 4s با سرعت ساعتی 800 مگاهرتز کار می‌کند و این در حالی است که سرعت ساعتی آن بر روی iPad 2 همان 1 گیگاهرتز بود. حافظه‌ی RAM هم بر روی همان مقدار 512 مگابایت ثابت مانده ولی این بار iPhone 4s در نسخه‌ی 64 گیگابایتی هم موجود می‌باشد.

یکی دیگر از تحولات داخلی صورت گرفته، پشتیبانی از شبکه‌ی وایرلس می‌باشد. iPhone 4s یک گوشی چهار بانده‌ی UMTS / HSDPA / HSUPA 850, 900, 1900, 2100MHz و چهار بانده‌ی GSM / EDGE 850, 900, 1800, 1900MHZ است که از دو باند CDMA EV-DO Rev. A 900, 1900MHz هم پشتیبانی می‌کند. بدین معنی که iPhone 4s تقریبا از تمامی شبکه‌های 3G در هر جایی که باشید می‌تواند پشتیبانی کند. البته تا آن جایی که به نسخه‌های Factory Unlocked مربوط می‌شود، پشتیبانی از 4G وجود ندارد.
 
نقد و بررسی Apple iPhone 4S-32GB
 
:: نقاط قوت و ضعف
عملکرد بسیار سریع و عالی به کمک پردازنده‌ی دو هسته‌ای A5
صفحه نمایش 3.5 اینچی از نوع رتینا
مجهز به پوشش ضد خش برای صفحه نمایش
دوربین 8 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت و توانایی ضبط ویدیویی Full HD
بهره‌گیری از iOS 5.1
سیستم هوشمند سخنگوی Siri با واسط کاربری شفاهی
کیفیت مکالمه فوق العاده
پیشرفت چشم گیر آنتن دهی
امکان نصب میلیون ها برنامه جذاب توسط AppStore
جنس بسیار خوب بدنه و مقاومت بسیار زیاد در برابر ضربه و خش
طراحی باریک بدنه

عدم پشتیبانی از Flash در مرورگر
باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر
 
:: مدلهای مشابه




سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : ابوالفضل




صفحه نمایش:

در جلوی این گوشی، صفحه نمایش عظیم 4/7 اینچی Super LCD2 با دقت تصویر 720 در 1280 نقطه و روکش ضدخش Corning Gorilla Glass قرار دارد که کیفیت بی نظیری را ارایه می دهد. تراکم پیکسلی بسیار بالای این صفحه نمایش، جزئیات را بسیار شارپ و دقیق نشان می دهد به طوری که حتی اگر از نزدیک به صفحه آن نگاه کنید، هیچ گونه شکستگی در متن ها نخواهید دید. زاویه دید این صفحه نمایش بسیار بالاست. ما این موضوع را تا زاویه دید 180 درجه ای امتحان کردیم و هیچ گونه کاهش کیفیتی را مشاهده نکردیم.

دوربین:

در پشت گوشی، دوربین هشت مگاپیکسلی قرار دارد. HTC در سری گوشی های One خود، یک پردازشگر به نام Image Chip قرار داده است که وظیفه انجام محاسبات مربوط به دوربنی گوشی را برعهده دارد. دیافراگم 2f/0 دوربین این گوشی به این معنی است که نور بیشتری به سنسور دوربین برخورد کرده در نتیجه نه تنها سرعت عکاسی گوشی بسیار بیشتر شده، بلکه عکس ها در فضاهای تاریک، کیفیت بسیار بالاتری خواهند داشت. همچنین دوربین این گوشی توانایی فیلمبرداری 1080p  Full HD را دارد. علاوه بر افزایش کیفیت، از قابلیت های جدیدی که HTC به آن اضافه کرده است این است که شما توانایی عکسبرداری در حین فیلمبرداری یا حتی عکسبرداری از فیلم های گرفته شده را دارید که قابلیت های بسیار جذابی هستند.



سیستم عامل:

 HTC One X به طور پیش فرض دارای اندروید 4/0 یا ساندویچ بستنی است. این سیستم عامل به خودی خود، پیشرفت های چشمگیری نسبت به نسخه های پیشین داشته و HTC با قراردادن رابط کاربری Sense 4/0 این بهبودها را دو چندان کرده است.

One X همانند گوشی های Sensation XE و Rezound، از سیستم صوتی Beats Audio بهره می برد ولی برخلاف گوشی های قبلی، شما می توانید در تمام برنامه ها و بازی ها از این امکان بهره ببرید. این درحالیست که Beats Audio در مدل های گذشته گوشی های HTC به موزیک پلیر استاندارد گوشی محدود بود ولی در One X شما حتی در حین  اجرای بازی نیز می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

یک قابلیت شگفت انگیز:

یکی از لوازم جانبی که می توانید برای این گوشی تهیه کنید، Media Link نام دارد. این وسیله توسط درگاه HDMI به تلویزیون شما متصل شده و به شما این امکان را می دهد که هرآنچه بر روی گوشی خود می بینید، به صورت بی سیم روی تلویزیون نیز مشاهده کنید. در حقیقت این کار مشابه قابلیت Air Play موجود بر روی تبلت ipad 2 است.



+ اولین پردازنده 4 هسته ای، صفحه نمایش عالی، آندروید نسخه 4

- فقط از میکرو سیم کارت استفاده می کند

قیمت: یک میلیون و 345 هزار (با گارانتی)، یک میلیون و 179 هزار (بدون گارانتی)

ویژگی ها:

 وزن با باتری 130 گرم، رنگ های خاکستری و سفید، دوربین 8 مگاپیکسلی، مجهز به سیستم صدای Beats، حافظه داخلی 32 گیگابایتی




سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : ابوالفضل
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:فرم گوشی : ساده - وزن : 157 گرم
پردازنده:Qualcomm Snapdragon QSD8250 1.0GHz
حافظه:- RAM 448 MB - ROM 512 MB - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی - رنگی TFT Capacitive TouchScreen - اندازه 4.3 اینچ - 800x480
دوربین:5.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Microsoft Windows Mobile نسخه 6.5 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات:رادیو - هنذزفری - باتری 1230 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 490 ساعت - زمان مکالمه 6:20 ساعت
قیمت با گارانتی 769000 تومان
قیمت بدون گارانتی :675000 تومان
یک نمونه نگهدارنده برای تماشای فیلم در HTC
فکر کنم تو ایران هم باشه .
برای دیدن توضیحات بیشتر و مطالب جالب در مورد این گوشی و همچنین دیدن عکس های بیشتری از این گوشی به ادامه مطلب بروید.


 

خوب تا اینجا که اومدید. 

مطلب زیر رو در یک سایت دیدم :

 

 

میهمان :
بنده در مورد این محصول خیلی تحقیق کردم، اولاً نمایش تصویر با کیفیت رنگ 65k رنگ از محدودیت های ویندوز موبایل نسخه ی 6.5 و به قبل، می باشد نه از خود گوشی، بلکه گوشی از خصیصه ی 16m رنگ پشتیبانی می کند، این مشکل با بروز رسانی این محصول به ویندوز موبایل 7 رفع می شود. در ثانی وجود AMOLED به بزرگی HD2 بسیار پردکاربرد است و ارزش این را دارد هنگامی که کاری بسیار ضروری دارید بدنبال یک سایه بگردید تا اینکه بدلیل ناخوانایی آن در زیر نور خورشید غر بزنید. :D ثالثاً که سرعت پردازشگر این گوشی 200Mhz از Iphone 3Gs بالاتر است، و همچنین عدم پشتیبانی iphone ها از کارتهای حافظه نیز قابلیت نیست بلکه عدم توانائیست، زیرا در HD2 می توانید از کارتهای حافظه ی 32G استفاده کنید. در مورد گستردگی برنامه های موجود برای iphone ها که به بیش از 70.000 برنامه می رسد، باید بگویم که شما هم تمام آن برنامه ها را نصب نمی کنید، در صورتی که این تعداد برنامه برای ویندوز موبایل به بیش از 25.000 عنوان می رسد. موارد زیاد دیگری از برتری های این گوشی نسبت به iphone 3g و iphone 3gs وجود دارد، که برای مطالعه ی چنین مواردی توصیه می کنم به وبسایتهای با زبان اصلی مراجعه کنید که گوشی را مورد بازبینی قرار داده اند، و کاربران زیادی نیز در مورد آن نظرات خود را نوشته اند، بسیاری از کاربرانی که iphone دارند این گوشی را نیز خریداری کرده اند. و نکته ی بسیار مهم تر اینکه شرکت iphone بدلیل عدم توانایی در رقابت منصفانه اقدام به طرح شکایت به سازمان تجارت جهانی از HTC بدلیل استفاده از حق اختراع های ihone کرده است، جهت مطالعه در مورد مطلبی که ذکر کردم می توانید در گوگل عبارت " شکایت iphone از HTC " را جستجو کنید.
--------------
گوشی تلفن همراه HTC HD2 یک گوشی تمام عیار و زیبا با واسط کاربری تمام لمسی می‌باشد. هرچند که همه‌ی زیبایی آن فقط به ظاهرش محدود نمی‌شود، این گوشی ویژگی‌های بسیار فوق العاده‌ای را ارائه می‌نماید. این مدل جدید از HTC تحت سیستم‌عامل ویندوز موبایل نسخه ی 6.5 کار می‌کند، دارای پردازنده ی خارق‌العاده‌ی 1 گیگاهرتزی می‌باشد، از نمایشگر لمسی 4.3 اینچی بهره می‌برد، مجهز به دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه دو عدد فلاش LED است و نیز قابلیت پشتیبانی از باندهای GSM و HSDPA را دارد. ظاهرا که این بار با یک کامپیوتر جیبی واقعی مواجه هستیم! 
گوشی HTC HD2 به عنوان دومین نسخه از سری HD معرفی شده است که مدل قبلی آن با موفقیت زیادی روبرو شد. این دو گوشی ویژگی های تقریبا مشابهی را ارائه می نمایند ولی در مدل HD2 پیشرفت های بسیار چشمگیری را مشاهده می کنیم، و به همین دلیل نیز می‌باشد که مردم بسیار علاقه مند هستند که بیشتر درباره ی آن بدانند. نخستین چیزی که در این گوشی توجه شما را به خود جلب می کند نمایشگر LCD بزرگ آن است که از مدل قبلی خود بسیار بزرگتر است. اندازه ی نمایشگر مدل HD 3.8 میلیمتر بود ولی مدل HD2 دارای نمایشگر 4.3 اینچی می‌باشد. بعلاوه HD با پورت Mini USB همراه بود ولی HD2 دارای خروجی Micro USB است. این گوشی جدید تحت سیستم عامل ویندوز موبایل نسخه ی 6.5 کار می کند. سیستم عامل جدید، اتصالات USB و اندازه ی نمایشگر سه ویژگی عمده ی اختلاف بین دو مدل HD می باشند، هرچند که دیگر شاخصه ها از جمله طراحی ظاهری تقریبا یکسان می‌باشد. 
نمایشگر بزرگ لمسی HTC HD2 یک ویژگی بسیار بارز می‌باشد که در نگاه نخست توجه هر بیننده را به خود جلب می‌نماید. نه فقط اندازه ی نمایشگر، بلکه کیفیت نمایش عکس، ویدیو و حت
--------------

• نمایشگر بزرگ لمسی 4.3 اینچی 
• پردازنده‌ی قدرتمند 1GH Qualcomm Snapdragon QSD2850 
• مجهز بودن به 512 مگابایت حافظه ی داخلی ROM و قابلیت پشتیبانی حافظه ی خارجی تا سقف 8 گیگابایت 
• مجهز بودن به امکانات بسیار عالی شبکه و اتصالاتی 
• بهره گیری از سیستم عامل ویندوز موبایل نسخه ی 6.5 
• قابلیت عالی پخش صوتی و تصویری 
• مجهز بودن به امکانات جانبی نوین مانند GPS و سنسور شتاب سنج 
• ظرفیت زیاد باتری و شارژ دهی طولانی مدت 
• مجهز بودن به دوربین 5 مگاپیکسلی همراه با 2 عدد فلاش LED قوی 
• مناسب بودن برای بیزینس و استفاده های عام





سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : ابوالفضل

اواخر بهار سال 2012 کمپانی ژاپنی Sony یکی دیگر از محصولات شگفت انگیز و خاص خود را به بازار عرضه نمود. علتی که این محصول را شگفت انگیز و خاص نامیدیم، خاصیت ضد آب بودن آن است، چیزی که شاید برای محصولی مانند ساعت چندان عجیب نباشد ولی وقتی متوجه شوید که این محصول یک گوشی موبایل است متوجه خاص بودن آن می‌شوید. Xperia Go نام مدل جدید سونی است که با دوام و ماندگاری زیادی تولید گشته است. علاوه بر خاصیت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن، صفحه نمایش 3.5 اینچی، پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی و دوربین 5 مگاپیکسلی از آن یک گوشی ایده آل ساخته است. برای آشنایی بیشتر با این مدل جذاب، با ما در نقد و بررسی آن همراه شوید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 110 گرم
پردازنده: NovaThor™ U8500 Dual-Core Cortex A9 1GHz
حافظه: حافظه داخلی 8192 مگابایت حافظه داخلی - حافظه در دسترس کاربر 4096 مگابایت - حافظه رم 512 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع LED-Backlit LCD - اندازه 3.5 اینچ - 320 × 480
دوربین: 5.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v2.3 (Gingerbread), Planned Upgrade to v4.0 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1305 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 520 ساعت - زمان مکالمه 6:30 ساعت
 
نام ها دیگر : Xperia Advance
 
Sony Xperia Go
 
:: نقد و بررسی Sony Xperia Go
 

اگر بخواهیم گوشی‌های ضد آب موجود در بازار را بررسی نماییم، در نهایت باز هم به کمپانی سونی می‌رسیم. رقبای Xperia Go در واقع اکثرا از خود سونی می‌باشند. مانند Xperia Advance و یا Xperia Acro S. به علاوه Xperia Advance نیز برای بازار آمریکا تولید گشت و می‌توان این‌گونه گفت که برادر مدل Xperia Go می‌باشد. در مورد Acro S هم که هنوز وارد بازار خیلی از کشورها از جمله ایران نگشته است، پس در واقع Xperia Go به نظر بی رقیب می‌رسد.

• طراحی و ساخت
طراحی کلی این مدل مناسب است. یک گوشی باریک با طراحی زیبا که شبیه به خیلی از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است و از این نظر چیزی از دیگر گوشی‌ها کم ندارد. همان طور که اشاره کردیم این گوشی قابلیت مقاومت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار را دارد. گواهی نامه IP67 این گوشی این نکته را تداعی می‌کند که این گوشی در مقابل غبار کاملا مقاوم است و در مورد آب نیز تا 30 دقیقه در عمق یک متری، مقاومت آن تضمین شده است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر می‌شود از خروجی‌های گوشی آب به داخل آن نفوذ نکند؟ در جواب باید بگوییم که بله، درپوش‌های پلاستیکی و کاملا چفت شده خروجی‌ها باعث می‌شوند که آب به هیچ وجه از این راه به داخل گوشی نفوذ ننماید. البته در عین استحکام، خارج کردن درپوش‌ها نیز بسیار آسان است. سیم کارت و کارت حافظه هم که در داخل گوشی و زیر درپوش جایشان کاملا امن است. کلید کنترل صدا و درگاه USB در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. دکمه پاور در قسمت بالا، خروجی 3.5 میلی متری بلندگو در سمت چپ و نهایتا دوربین و فلاش LED آن در پشت گوشی تعبیه شده‌اند. اما مسلما برای اینکه یک گوشی در مقابل آب مقاوم گردد نمی‌توان از بدنه آلومینیومی و یا فلزی استفاده کرد. سونی هم برای این منظور بدنه این گوشی را از جنس پلاستیک خام تهیه کرده است. شاید این مورد در طراحی این گوشی مقداری از زیبایی آن کاسته باشد ولی طبیعتا امتیازی به آن اضافه کرده که قابل مقایسه با اکثر گوشی‌های موجود در بازار نیست. شاید اگر انسان حساس و خیلی سخت گیری باشید پلاستیک بکار رفته در بدنه این گوشی به نظرتان زشت و حتی در بدترین حالت زننده بیاید، ولی اگر منصفانه بخواهیم در مورد آن نظر بدهیم در کل از ظاهر بدی برخوردار نیست. فراموش نکنید که به هر حال یک گوشی ضد آب را دارید انتخاب می‌کنید.
 
نقد و بررسی Sony Xperia Go
 
:: نقاط قوت و ضعف
طراحی خاص، مقاومت در برابر آب و گرد و خاک
صفحه نمایش 3.5 اینچی
دوربین 5 مگاپیکسلی
موزیک پلیر کاربردی
پردازنده قوی و دو هسته ای
ابعاد مناسب
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی حداکثر تا 32 گیگابایت
پشتیبانی از Wi-Fi و DLNA

صفحه نمایش با دقت متوسط
بدنه پلاستیکی
 
:: مدلهای مشابه



سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:55 ::  نويسنده : ابوالفضل


چندی پیش تاریخ 29 June برابر با 8 تیر فرا رسید و بالاخره iPhone که شرکت Apple ماه ها مردم جهان را برای عرضه آن منتظر گذاشته بود به بازار آمد. آیفون گوشی همه کاره اپل ترکیبی از توانایی های یک تلفن همراه و یک منشی دیجیتال است. شرکت Apple نشان داده است در هر صنعتی که شروع به رقابت کند حرف اول را می زند , این بار با گوشی جدید خود iphone به سراغ صنعت موبایل آمده است. آیا می تواند با شرکت های بزرگی چون نوکیا و سونی و سامسونگ و ... مقابله کند ؟ در ادامه به معرفی و بحث و بررسی تخصصی این مدل پر سر و صدا پرداخته ایم.










بازار فروش iPhone :


دقیقا در روزی که ماه ها پیش توسط مدیر شرکت Apple اعلام شده بود یعنی 29 june مردم برای شروع خرید iPhone در صف های طولانی منتظر بازگشایی فروشگاه شرکت Apple هستند. طبق گزارش قبلی این محصول به دلیل قفل شبکه فقط در دو فروشگاه Apple و AT&T به طور انحصاری به فروش می رسد.

بنابر گفته مدیر بخش فروش Apple به هر شخص بیش از دو دستگاه iPhone فروخته نمی شود !!
قیمت iPhone با توجه به امکانات از 499 دلار تا 599 دلار است. طبق بررسی های انجام شده هر گوشی iPhone برای شرکت Apple حدود 220 دلار تمام می شود. که بیشترین هزینه آن را صفحه لمسی 60 دلاری شامل می شود.


مشخصات گوشی همراه iPhone :


صفحه نمایش : لمسی ( Tuch Screen )

سایز گوشی : ارتفاع : 11 cm | عرض : 61 mm | ضخامت : 11 mm
دوربین : 2 مگاپیکسل ( معمولی )
سیستم عامل : مک اواس ده ( برای اولین بار در صنعت موبایل )
مرورگر : سافاری ( مرورگر انحصاری شرکت Apple )
قابلیت اتصال به اینترنت : بله
قابلیت پخش موزیک : بله ( iPod Edition )
قابلیت پخش ویدئو : بله
رنگ بندی : تک رنگ ( Black )
انواع : 4 گیگ | 8 گیگ
باطری : لیتیومی 8 ساعت مکالمه | 6 ساعت اینترنت | 7 ساعت پخش ویدئو
گارانتی : دارد ( 2 سال )
دیگر : GoogleMap , Youtube


مشکلات و انتقادات وارد شده بر iPhone :


- سرعت کم جابه جایی اطلاعات در صفحه لمسی

- عدم کارکرد با نسل سوم شبکه های مخابراتی
- عدم ارسال همزمان پیام کوتاه به صورت زنده
- عدم استفاده از زنگ دلخواه

- لازم به ذکر است باطری تولید شده این گوشی باید حتما توسط خود شرکت Apple تعویض شود که هزینه ای در حدود 85 دلار دارد , هر چند اعلام شده است باطری بین 300 تا 400 بار قابل شارژ است.

- مشکل استفاده این گوشی فقط از 25 زنگ موبایل که توسط کارخانه سازنده انتخاب شده شکایت کاربران را در اولین روز های فروش در پی داشت.


ویژگی های منحصر به فرد iPhone :


- طراحی جذاب و منحصر به فرد

- قابلیت Scroll صفحات داخلی با یک بار تماس
- Zoom عکس ها به صورت ویژه در گالری عکس
- توانایی تشخیص همزمان دو انگشت بر روی صفحه
- تم انحصاری iPhone


دیگر مطالب خواندنی درباره iPhone :


- اپل درماه اول ورود آیفون به بازار 300 تا 400 دستگاه گوشی در ماه تولید می کند که تا آخر سال 2007 به یک میلیون دستگاه در ماه می رسد. با این حساب تا پایان سال 4 میلیون iPhone تولید می شود که با توجه به استقبال انجام شده احتمال اینکه این گوشی نایاب شود و به بازار سیاه ( eBay ) وارد شود زیاد است.


- این خبر که تا سال 2008 آیفون وارد آسیا نمی شود شاید بدترین خبری باشد که شرکت اپل برای ایرانیان مشتاق این گوشی اعلام کرده است. تاریخ عرضه آیفون در اروپا هم اواخر سال 2007 اعلام شده است. ضمن اینکه اپل قصد دارد با این زمان بندی تا پایان سال 2008 تولید آیفون را به ده میلیون برساند تا یک درصد از بازار تلفن همراه جهان را در دست بگیرد.


- چرا هکر ها به سراغ هک آیفون آمده اند ؟! تولید گوشی آیفون تحت انحصار شرکت ارتباطی AT&T است و پس از خرید باید توسط اپراتور این شرکت فعال سازی شود. در غیر این صورت قابلیت مخابراتی و مولتی مدیا ندارد. هکر ها هم دنبال این هستند که بدون فعال سازی آیفون را در دسترس قرار دهند ! در این زمینه تا به حال سیستم های WiFi و iPod این گوشی هک شده است. اما هدف اصلی هک سیستم ارتباطی است تا iPhone در دیگر نقاط جهان هم قابل استفاده باشد. پس ایرانیان باید منتظر خبر هک کامل iPhone باشند !



تولید قطعات iPhone :


- ریز پردازنده و حافظه فلش توسط شرکت سامسونگ

- صفحه نمایشگر لمسی توسط شرکت آلمانی Balda
- هسته ریز پردازنده شرکت بریتانیایی ARMHY

 




سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : ابوالفضل

در نشستی در سانفرانسیسکو، کنفرانس شرکت اپل برگزار شد، کنفرانسی که در آن «استیو جابز»، به طور رسمی پرده از آی‌فون جدید برداشت.

 

آی‌فون جدید موسوم به آی‌فون 3G است چرا که می‌تواند به شبکه‌های موبایل نسل سوم یا third generation متصل شود. از آنجا که شبکه‌های موبایل نسل سوم، سریع‌تر از شبکه‌های نسل دومی هستند که در آی‌فون نسخه یک استفاده می‌شد، بر سرعت مرور صفحات در آی‌فون جدید افزوده شده است.



جابز که یک بار دیگر در مقام یک شومن خبره در کنفرانسی با شرکت پنج‌هزار توسعه‌دهنده نرم‌افزار و خبرنگار، روی سن ظاهر شده بود، مثل همیشه جینی به پا داشت و یک بلوز یقه‌اسکی به تن کرده بود. او در ابتدای صحبت‌هایش سه پایه‌ای را که شرکت اپل بر آنها استوار شده است، این موارد دانست:

- رایانه‌های مک

- آی‌پاد و فروشگاه موسیقی آی‌تیونز و آی‌فون

آی‌فون جدید تغیرات ظاهری کمی دارد. این موبایل کمی نازک‌تر شده است و دو مدل 8 و 15 گیگابایتی دارد. مدل 8 گیگ آی‌فون تنها رنگ مشکی دارد، اما مدل 16 گیگ آن در دو رنگ سفید و مشکی آماده شده است.

کسانی که نسخه قدیمی آی‌فون را می توانند نرم‌افزار موبایلشان را به‌روز کنند اما مسلما سخت‌افزار گوشی‌شان اجازه نمی دهد که از GPS استفاده کنند یا به شبکه 3G دسترسی پیدا کنند.

آی‌فون سریع‌تر:
جابز برای آزمایش سرعت بارگزاری صفحات اینترنتی در آی‌فون جدید، یک صفحه سنگین سایت نشنال جئوگرافیک را در آی‌فون جدید و آی‌فون قدیمی باز کرد، در عرض 21 ثانیه صفحه در آی‌فون 3G باز شد، در حالی که در آی‌فون قدیمی 59 ثانیه زمان برای باز شدن صفحه لازم بود. آی‌فون جدید از شبکه 3G شرکت AT&T استفاده می‌کند.

تجهیز به سامانه موقعیت‌یاب جهانی:
آی‌فون 3G، مجهز به سامانه موقعیت‌یاب جهانی شده است. با کمک GPS آی‌فون هر کاربر می‌تواند موقعیت خود را روی گوگل مپ مشاهده کند.

  آی‌فون ارزان‌تر:
در حالی که مدل 8 گیگابایتی آی‌فون در نسخه قبلی، 399 دلار قیمت داشت، قیمت آی‌فون 3G با ظرقیت 8 گیگابایت، 199 دلار است و قیمت مدل 16 گیگاباتی آن، 299 دلار است.

اما این همه هزینه‌ای نیست که یک خریدار آی‌فون باید بپردازد، هر خریدار آی‌فون جدید مجبور است برای دسترسی یک ماهه به شبکه نسل سوم  AT&T ، حدود 45 دلار پرداخت کند و قراردادی دو ساله با این شرکت منعقد کند. به عبارت دیگر خریداران آی‌فون جدید مجبور هستند، ماهانه 20 دلار بیشتر بپردازند و مبلغ اضافه‌پرداخت آنها طی دو سال به 240 دلار می‌رسد. اما شاید دسترسی به اینترنت موبایلی 3G، ارزش این پول را داشته باشد.

تا حالا شش میلیون دستگاه آی‌فون به فروش رسیده است و اپل امیدوار است که تا انتهای سال میلادی جاری و با عرضه آی‌فون جدید، این تعداد به 10 میلیون عدد برسد.

آی‌فون حاضر در همه جا:
از یک ماه بعد آی‌فون در آمریکا و 21 کشور دیگر قابل تهیه خواهد بود و در عرض چند ماه علاقه‌مندان 70 کشور دیگر شامل ژاپن، برزیل و هند هم به آن دسترسی خواهند داشت.

ماندگاری باتری: ماندگاری شارژ باتری آی‌فون گرچه بهتر شده است، اما یکی از نقاط ضعف آن است. زمان ماندگاری باتری بسته به نوع استفاده به شرح زیر است:
- در حالت استندبای: 300 ساعت
- پنج ساعت در حالت مکالمه
- 5 تا 6 ساعت در زمان مرور صفحات اینترنتی
- 7 ساعت مشاهده ویدئو
- 24 ساعت گوش کردن به موسیقی

سرویس MobileMe:

اپل در ضمن خبر از راه‌اندازی سرویس MobileMe داد که در آن هر کاربر با پرداخت سالانه 99 دلار، به 20 گیگ فضای آنلاین دسترسی پیدا می کند تا بتواند ایمیل، تماس‌ها، عکس‌ها و تقویم کارش را به صورت اتوماتیک و بی‌سیم روانه این فضا کند. به این ترتیب همه این اطلاعات در همه زمان و با ابزارهای مختلف مثل آی‌فون، مک، پی سی یا آی‌پاد تاچ قابل دسترسی خواهند بود.

اپلیکیشن‌ها:
توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و شرکت‌ها و سایت‌ها می‌توانند با توجه به قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آی‌فون برنامه‌های کاربردی برای آن بنویسند و به این ترتیب هم خود درآمدی کسب کنند و هم درآمد جانبی برای شرکت اپل فراهم کنند. قرار است به زودی اپل همانند سرویس موسیقی آی‌تونز، فروشگاهی هم برای اپلیکیشن‌های آی‌فون برپا کند، اپل این فروشگاه را App Store نامیده است.

در واقع عملا از هفته‌ها و ماه‌ها قبل، بسیاری درگیر نوشتن این اپلیکیشن‌ها شده‌اند، طوری که همین دیروز تعدادی از اپلکیشن‌های جالب به نمایش گذاشته شد که در اینجا به تعدادی از آنها اشاره می کنم:

- سگا، یک بازی بیلیارد به نام Super Monkey Ball را به نمالیش گذاشت، اپلیکشینی که 9.99 دلار قیمت دارد، این بازی از شتاب‌سنج آی‌فون استفاده می‌کند و بسیار جذاب است.

- یک اپلیکیشن جالب دیگر که از GPS آی‌فون استفاده می‌کرد هم دیروز نمایش داده شد. این اپلکیشن رایگان Loopt نام دارد و کاربر آی‌فون می‌تواند به کمک آن پی ببرد که کدام یک از کسانی که در لیست تماس او هستند، در نزدیکی او هستند!

اپلیکیشن‌های برای پزشکان: دو اپلکیشن پزشکی هم دیروزبه نمایش گذاشته شد:

- Modality یک اطلس پزشکی است که تصاویر آناتومیک را در اختیار پزشکان و دانشجویان پزشکی قرار می‌دهد، آنها می‌توانند از طریق لینک‌های این اطلس به ویکی‌پدیا، جزئیات مشروح‌تر را هم مطالعه کنند.

 

- MIMvista هم اپلیکیشن دیگری است که به پزشکان اجازه می‌دهد تصاویر سی تی اسکن و پت اسکن را روی موبایل‌های خود ببینند!

- سرویس میل Zenbe، اپلیکیشنی برای مدیریت کارهای روزانه درست کرده است.

اپلیکیشن خبرگزاری آسوشنیدپرس: AP هم اپلیکیشن جالبی ساخته است که با آن بر اساس موقعیت کاربر، خبرهای محلی برای او ارسال می‌شود و به علاوه هر کاربر آی‌فون می تواند با ارسال عکس و متن به یک «روزنامه‌نگار شهرومند» مبدل شود.

 

- شرکت سیکس اپارت Six Apart همان شرکتی که نرم‌افزار مدیریت محتوای وبلاگی مووبل تایپ و سرویس وبلاگ‌نویسی TypePad را به وبلاگ‌نویس‌ها عرضه کرد ، یک اپلیکیشن برای وبلاگ‌نویسی ساخته است.

- سایت MLB.tv هم اپلیکیشنی برای علاقه‌مندان بازی بیسبال ساخته است که به کمک آن کاربران می‌توانند در جریان آخرین اخبار بیسبال و لیگ حرفه‌ای آن قرار بگیرند.

انتظاراتی که برآورده نشد:
بسیاری انتظار تحولات و پیشرفت‌های سخت‌افزاری بیشتری داشتند، از جمله:
- ارائه مدل 32 گیگاباتی
- باتری با ماندگاری شارژ بهتر
- رم بیشتر
- قابلیت ارسال MMS
- اضافه شدن دوربین جلوی دستگاه
- افزایش کیفیت دوربین دو مگاپیکسلی حال حاضر
- افزایش کیفت صدای آی‌فون

دیدن ویدئوی تبلیغاتی آی‌فون 3G را هم به شما توصیه می‌کنم. دیدن این کلیپ تبلیغاتی آدم را به یاد فیلم مأموریت غیرممکن و تام کروز می‌اندازد!

ریویو نوشتن برای آی‌فون؟!!:

این سؤالی است که در انتهای این پست ممکن است از خود بپرسید، آخر چرا یک نفر در ایران باید برای آی‌فون، مقاله مروری بنویسد، کشوری که هیچگاه این گوشی به صورت «رسمی» وارد آن نخواهد شد و در آن نه تنها شبکه موبایلی نسل سوم وجود ندارد، بلکه اکثر کاربران آن در حسرت شبکه‌های موبایل اینترنتی اولیه هم می‌سوزند، هیچ کدام از اپلیکشین‌ها مستقیما قابل دسترسی نخواهد بود. این را هم باید در نظر داشت که گوشی‌های زیادی وجود دارند که قابلیت سخت‌افزاری بسیار بهتری دارند و ...

 

صرف‌نظر از اهمیتی که برای خوانندگان ایرانی این وبلاگ که در خارج کشور مقیم هستند، قائل هستم، باید بگویم که پدیده آی‌فون از چند نظر قابل توجه و مداقه است:
- مدل تجاری پیشرفته شرکت اپل، شامل تبلیغات و بازاریابی پیشرفته: شما در نظر بگیرید که مقامات یک شرکت باید تا چه حد در این زمینه خبره باشند که بتوانند در حدود 60 کشور بازاریابی کنند و با شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان اپلیکشین‌ها به گفتگو بنشینند. فروش شش میلیون دستگاه گوشی موبایل، برای یک شرکت تازه‌کار در بازار فشرده گوشی‌سازان کار ساده‌ای نیست.

- اپلیکیشن‌ها: نکته قابل توجه دیگر همین اپلیکیشن‌هاست. همانطور که فیس‌بوک با انتشار API خود به سایت‌های وب دویی دیگر اجازه نوشتن و ارائه اپلکیشن می‌دهد و به این ترتیب بر جذابیت شبکه اجتماعی خود می‌افزاید، اپل هم البته به صورتی متفاوت، گوشی خود را با اپلیکشین‌های دیگران جذاب‌تر می‌کند و با فروشگاه اپلیکشین خود مبالغ هنگفتی درآمدزایی خواهد کرد. چنین مدل مشارکتی درآمدسازی تا دو سال قابل تصور بود؟!

- وب موبایلی: تصور ما از کاربران اینترنت، کاربرانی است که پشت رایانه‌های خود به اینترنت با سرعت پایین متصل هستند. اما جهان وب در حال پوست انداختن است، هم‌اکنون صدها میلیون نفر روزانه به کمک موبایل‌های خود به اینترنت متصل می‌شوند، با همان گوشی موبایل خود، وبلاگ به‌روز می‌کنند، عکس و ویدئو به سایت‌های اشتراک عکس و ویدئو می‌فرستند، با هم تعامل می‌کنند و از اخبار جهان مطلع می‌شوند. دیگر دوره و زمان اینترنت موبایلی کم‌سرعت سپری شده است و زمانه، زمانه نسل سوم اینترنت موبایلی است. شاید به زودی شاهد وبی باشیم که بیشتر برای کاربران موبایلی اینترنت طراحی و بهینه‌سازی شده باشد، وبی که بر اخبار و نوشته‌های ژورنالیست‌های شهروند خود متکی باشد و بیشتر چندرسانه‌ای باشد تا متنی!شما چه فکر می‌کنید!؟





سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:51 ::  نويسنده : ابوالفضل

پردازنده
سرعت پردازنده: 
1GHz

مدل پردازنده: 
Dual-core ARM Cortex-A9 Proccessor, Apple A5 Custom Chipset

حافظه Cache: 
512 کیلو بایت

حافظه
حافظه داخلی: 
16GB

صفحه نمایش و دوربین
صفحه نمایش لمسی: 
دارد

نوع صفحه نمایش: 
LED- Capacitive

اندازه صفحه نمایش: 
9.7 اینچ

کیفیت رنگ صفحه نمایش: 
LED-Backlit Glossy WideScreen Multi-Touch Display With IPS Technology

رزولوشن: 
600 × 1024 پیکسل

دوربین: 
دارد

قابلیت فیلمبرداری: 
دارد

وب کم: 
دارد

ارتباطات و امکانات
شبکه Wireless: 
دارد

بلندگو: 
دارد

فیش 3.5 میلیمتری صدا : 
دارد

مشخصات
مدت زمان کارکرد باتری: 
10 ساعت

سیستم عامل: 
iOS

برند انگلیسی: 
Apple

برند فارسی: 
اپل

کشور سازنده: 
آمریكا

ابعاد: 
241.2 × 185.7 × 8.8 میلیمتر

وزن: 
601 گرم

توضیحات: 

1050قابلیت شارژ با شارژر و یا کابل USB


 
اگر بگوییم Apple iPad 2 تبلتی آسان برای نوشتن نقد و بررسی است در واقع کمی این موضوع را دست کم گرفته‌ایم. وسیله‌ای که در واقع مدل بعدی محصول سال گذشته و بسیار موفق به نام Apple iPad است. iPad به طور بسیار گسترده و در سراسر دنیا موفقیت‌های چشمگیری کسب کرد و هنوز هم تا به این تاریخ یکی از بهترین‌ها می‌باشد. iPad و iPad 2 به خصوص از نظر نرم‌افزاری بسیار شبیه به هم می‌باشند؛ هرچند که بهبودهایی هم رخ داده است. از نظر سخت‌افزاری هم نمی‌توان گفت که خیلی از یکدیگر به دور هستند. با نمایشگر 9.7 اینچی و رزولوشن 1024X768 پیکسل، ابعاد و شکل دستگاه به طور کلی ثابت باقی مانده است. در قلب این دستگاه اکنون شاهد یک مهمان تازه وارد به نام پردازنده ی دو هسته‌ای A5 (Dual Core A5 CPU) هستیم البته حافظه ی بیشتر و یک جفت دوربین جدید را هم به آن اضافه کنید. به جز این‌ها بیشتر تغییراتی که در iPad 2 نسبت به iPad رخ داده اند به نوعی تجملاتی یا تزئینی هستند. هم اکنون نیز تبلت مدل پیشین یا همان iPad از نظر رده بندی در کیفیت سخت‌افزاری (هرچند نه دقیقا ویژگی‌های خام) و نرم‌افزاری در بالای بسیاری از رقبا قرار می‌گیرد. بنابراین و به طور کلی این تبلت را می‌توان مدلی باریک‌تر، سبک‌تر و سریع‌تر از مدل پیشین دانست که البته انقلابی نیست. ولی‌ایا iPad 2 برای کسانی که همیشه به دنبال بهترین‌ها می‌گردند مناسب است؟ در ادامه ی نقد و بررسی جواب این سوال را به شما می‌دهیم.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: - وزن 601 گرم
پردازنده: Apple Dual-core ARM Cortex-A9 Proccessor, Apple A5 Custom Chipset 1GHz
دیسک درایو: دیسک درایو حافظه ای SSD 16 GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LED Capacitive - اندازه 9.7 اینچ
امکانات: WiFi - GPS - بلوتوث - دوربین - وب کم - رادیو - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ
سایر مشخصات: Apple IOS iOS 4 - کارکرد باتری 10 ساعت
 
نام ها دیگر : Apple iPad2 WiFi 16GB
 
Apple iPad 2 WiFi-16GB
 
:: نقد و بررسی Apple iPad 2 WiFi-16GB
 
سخت‌افزار
اگر بخواهیم از نظر طراحی صنعتی بررسی کنیم، تمام تغییرات ظاهری iPad 2 در باریک‌تر شدن آن رخ داده است و البته می‌توان گفت زیباتر و جذاب‌تر است. اگر شما صاحب مدل پیشین باشید، به خوبی می‌دانید که iPad چه طراحی دقیق و خوبی دارد. ولی اگر iPad 2 را در دست بگیرید می‌بینید که چقدر باریک و حتی به طور غیر قابل باوری لاغر است! قطر آن در ضخیم‌ترین مکان تنها 0.86 سانتی متر است و این را مقایسه کنید با iPad که در ضخیم‌ترین مکان حدود 1.27 سانتی متر قطر داشت. همچنین این دستگاه از مدل پیشین کوتاه‌تر هم می‌باشد و طول آن به 9.5 اینچ یا 24.13 سانتی متر می‌رسد. ولی از عرض آن هم کم شده است، 7.3 اینچ (18.54 سانتی متر) در برابر 7.47 اینچ یا 18.97 سانتی متر.همانطور که آقای Steve Jobs در روز معرفی این دستگاه عنوان کرد، iPad 2 حتی از گوشی iPhone 4 هم باریک‌تر می‌باشد و این وقتی که تصور کنیم چه سخت‌افزارهایی درون iPad 2 وجود دارد شگفت انگیز است. وزن iPad2 در حدود 603.27 گرم البته مدل Wi-Fi آن است و در مدل 3G نیز حدود 607.81 گرم تا 612.34 گرم می‌باشد که فقط کمی از iPad با وزن 680.38 گرم سبک‌تر است.

همانند مدل قبلی قسمت جلوی دستگاه تماما توسط نمایشگر در بر گرفته شده است. قسمت خیلی کمی توسط قاب اشغال شده (قاب هم نسبت به مدل قبلی باریک‌تر شده است) و یک دکمه ی Home هم مثل همیشه در قسمت پایین قرار می‌گیرد. این بار درست در قسمت مخالف دکمه ی Home و در بالای نمایشگر دوربین دوم قرار گرفته و این کاملا جدید است. iPad اولیه فاقد این دوربین دوم بود. در قسمت پشت دستگاه هم همان سطح آلومینیومی‌بسیار صیقلی و خوش ساخت آشنا دیده می‌شود که البته می‌توان گفت در این مدل کمی صیقلی‌تر و جالب‌تر هم ساخته شده. در پایین و سمت چپ آن هم می‌توان گرید اسپیکر را مشاهده کرد. لنز دوربین در قسمت بالا و سمت چپ قرار دارد و بسته به این که شما چه مدلی را انتخاب می‌کنید، مدل 3G دارای آنتن در طول بالای قسمت پشتی دارد. دکمه‌های Volume یا تنظیم صدا و سویچ Mute/Rotate یا قطع صدا/چرخاندن تصویر در قسمت سمت چپ و رو به عقب دستگاه قرار گرفته اند. این در حالی است که در نسخه ی 3G در قسمت سمت راست می‌توان شیار Micro SIM را مشاهده کرد. یک 30-pin connector استاندارد هم در طول لبه ی پایینی قرار گرفته است. در حالی که در لبه ی بالایی و متمایل به چپ دکمه ی Power/Sleep و متمایل به راست جک هدفون 3.5 میلی متری دیده می‌شود. همه ی این‌ها خیلی هوشمندانه در کنار یکدیگر و در بدنه‌ای باریک جای گرفته اند.
 
نقد و بررسی Apple iPad 2 WiFi-16GB
 
:: نقاط قوت و ضعف
طراحی فوق العاده باریک
عملکرد بسیار سریع
وجود دو دوربین

کیفیت نسبتا ضعیف دوربین ها
رزولوشن نمایشگر می توانست بیشتر باشد
مواردی اذیت کننده در سیستم عامل دیده می شود
 
:: مدلهای مشابه





سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:50 ::  نويسنده : ابوالفضل
نام جدید،قیمت و تاریخ انتشار تبلت های PlayStation شرکت Sony اعلام شد.
این دو مدل که قبلا S1 و S2 نامیده میشدند هم اکنون به ترتیب Tablet S و Tablet P نام گرفتند.








(Tablet S (S1 ظاهری مشابه iPad دارد.ایم مدل در ماه سپتامبر به بازار خواهد آمد.قیمت این مدل در بازار انگلستان در سه ورژن 16GB, Wi-Fi) £399)،دومی 32GB, Wi-Fi) £479) و (16GB, 3G and Wi-Fi) با قیمت £499 به بازار خواهند آمد.این مدلها در آمریکا با قیمت 499 و 599 دلار عرضه خواهند شد.




(Tablet P (S2- دارای دو صفحه و تاشوست.و در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.در انگلستان در یک مدل 499 پوندی (4GB, 3G and Wi-Fi) و در اروپا با قیمت 599 یورو و در آمریکا در اواخر امسال منتشر میشود.

هر دو تبلت به PlayStation Suite فروشگاه دیجیتالی که بازیهای PS1 را میفروشد دسترسی دارد.بازیهای Android و سایر نرم افزارها نیز قابل دسترسیست.



ویژگیهای مشترک هر دو تبلت شامل صفحه نمایش TruBlack،مرور گر وب،صفحه کلید کامل روی تصویر،کنترلر اینفرارد داخلی کنترلر،نر افزار مدیای DLNA ،نرم افزارها و بازهای Android،و دسترسی به Video Unlimited, Music Unlimited and the Reader Store میباشد.











منبع

تصاویر و ویژگیها در سایت سونی انگلستان
Tablet S دارای کمی خمیدگی در پشت لبه ی بلند تر خود است که وسیله را از زمین جدا میکند.اندازه ی صفحات نیز 9.4 اینچ خواهد بود. Tablet S از سیستم عامل Honeycomb 3،پردازنده ی Nvidia Tegra 2---1GHz،دوربینی 5 مگا پیکسلی و طول عمر باطی 8 ساعته بهره میبرد.مدل دارای Wi-Fi وزنی حدود 600 گرم و مدل 3G دارای 625 گرم وزن است. Tablet P با بسته شدن شبهت به جعبه ای مستطیل شکل دارد.اندازه ی هر دو صفحه 5.5 اینچ است. Tablet P تمام ویژگیهای فنی مدل S را داراست گرچه وزنی 372 گرمی و طول عمر باطری 7 ساعته دارد. Tablet P توانایی استفاده ی مستقل از هر دو صفحه را داراست.وقتی مثلا در حال بازی هستید،در حالی که بازی در صفحه ی بالا در جریان است d-pad و دکمه های PlayStation با نمایش لمسی میتواند در پایین نشان داده شود.




سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:50 ::  نويسنده : ابوالفضل
آرزویی که حدود دو سال منتظر آن بودیم بالاخره محقق شد. تلبت‌هایی واقعی از شرکت سونی که از سیستم‌عامل آندروید بهره می‌برد. همه‌ی ما سونی را به محصولات با کیفیت و به خصوص نوت‌بوک‌های سری وایو آن می‌شناسیم. نوت‌بوک‌هایی که همیشه زیبایی در طراحی و کیفیت بالا را سرمشق خود داشته‌اند. اکنون سونی وارد بازار رقابت رایانه‌های قابل حمل لمسی یا همان تبلت‌ها می‌شود و با محصولات S و P خود به نظر می‌رسد که قدم نخست را بسیار محکم برداشته است. هرچند که سونی اصرار دارد نام‌های S و P فقط کدهایی هستند و نام‌های نهایی به هنگام ورود این دو تبلت به بازار اعلام می‌شوند. پیش از این و به خصوص در دو سال گذشته تبلت‌های زیادی از تولیدکنندگان مختلف روانه‌ی بازار شده‌اند که محصولات شرکت Apple, Samsung و Motorola به نوعی از بقیه شاخص‌تر بوده‌اند. سونی با دو مدل S و P که در آینده‌ای نزدیک روانه‌ی بازار می‌کند مطمئنا رقیبی جدی برای چنین شرکت‌های بزرگی خواهد بود.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: - وزن 598 گرم
پردازنده: - Nvidia Tegra 2 1GHz
دیسک درایو: حافظه داخلی 32 GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive - اندازه 9.4 اینچ
امکانات: WiFi - GPS - بلوتوث - کارت خوان - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - USB
سایر مشخصات: Google Android V3.0 Honeycomb - کارکرد باتری 8 ساعت
 
نام ها دیگر : Sony Tablet S1, Sony Tablet S
 

Sony S - 32GB

 
:: نقد و بررسی Sony S - 32GB
 

Sony S اولین تبلت هانی-کامبی کمپانی سونی است که در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی وارد بازار شده است. اولین نکته ای که میخواهیم در رابطه با این تبلت بگوییم این است که این اولین تبلتیست که دارای گواهی PlayStation است. این بدین معنیست که این تبلت مانند گوشی Xperia Play توانایی اجرای بازی های PlayStation را توسط برنامهء شبیه ساز خود، دارد.
به محض در دست گرفتن این تبلت، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، طراحی منحصر به فرد آن است. برخلاف اکثر تبلت های موجود در بازار، که یک ظاهر مستطیلی شکل یکنواحتی دارند، Sony S ظاهری همانند یک مجله از وسط لوله شده داشته و قطر این تبلت در قسمت های مختلف آن، متفاوت است. لبه جلویی آن بسیار نازک است ولی در قسمت بالایی آن ضخیمتر می شود.
جنس بدنه این تبلت با وجود اینکه پلاستیکیست، از پلاستیک براق بسیار با کیفیت ساخته شده است ولی متاسفانه اثر انگشت را به خوبی جذب کرده و نشان میدهد.
بدنه Sony S مانند گُوه، یک حالت شیب داری دارد به همین دلیل وقتی آنرا روی میز قرار میدهید، به راحتی قابل استفاده است. وزن این تبلت نیز، بسیار کم است. در کل به راحتی میتوان گفت که تبلت Sony S یکی از زیباترین تبلت های موجود در بازار است.
Sony S دارای صفحه نمایش فوق العاده 9.4 اینچی با تکنولوژی True Black و موتور BRAVIA است که رنگ های بینظیری را تولید میکند. عمق رنگ مشکلی تولید شده توسط این صفحه نمایش به حدی زیاد است که اگر از عکس پس زمینه مشکی استفاده کنید، تشخیص دادن لبه صفحه نمایش، از قاب دور آن کمی سخت است. رزلوشن این صفحه نمایش 1280x800 بوده که تراکم پیکسلی بسیار بالایی را ارائه میدهد و خواندن متون بر روی آن بسیار راحت و لذت بخش است. همچنین این صفحه نمایش از زاویه دید بسیار بالایی برخوردار است.
در بالای این صفحه، دوربین دوم 0.3 مگاپیکسلی قرار دارد که از آن برای مکالمات تصویری استفاده میشود.
در سمت چپ تبلت، خروجی هدفن 3.5 میلیمتری، شیار مموری کارت و پورت micro USB قرار دارد که لازم به ذکر است که از این پورت میتوانید به عنوان یک USB Host استفاده کرده و کیبرد، ماوس و یا حتی دسته های مخصوص بازی را به تبلت خود متصل کنید.
در سمت راست تبلت، کلید پاور و کلیدهای کم و زیاد کردن صدا قرار دارند که به زیبایی بر روی لبه تبلت قرار گرفته اند و به همین دلیل وقتی تبلت را در حالت افقی قرار میدهید، امکان فشار دادن این کلیدها بطور تصادفی وجود نداد. در قسمت پایینی تبلت، داک شارژ کردن تبلت به همراه دو بلندگوی استریو آن وجود دارد.
در پشت این تبلت، دوربین 5 مگاپیکسلی آن قرار دارد که متاسفانه به فلش مجهز نیست.
از لحاظ سخت افزارهای داخلی، Sony S تفاوت خاصی با تبلت های هانی کامبی دیگر ندارد. همانند اکثر این تبلت ها، Sony S نیز از پردازنده دو هسته ای NVIDIA Tegra 2 به همراه یک گیگابایت حافظه RAM استفاده میکند. به کمک این سخت افزار

 

نقد و بررسی Sony S - 32GB

 
:: نقاط قوت و ضعف
طراحی فوق العاده
صفحه نمایش با کیفیت و رزلوشن بالا
بهبودهای فراوان انجام شده روی محیط اندروید توسط Sony
نرم افزارهای از پیش نصب شده قوی
قابلیت اجرای بازی های PlayStation
وب بروزر بسیار قوی و روان
ساپورت کامل از زبان فارسی

اثر انگشت به راحتی روی آن می ماند
عدم وجود خروجی HDMI
دوربین تبلت فاقد فلش است
از کارت حافظه‌‌ فقط جهت گرفتن نسخه پشتیبانی یا Backup می‌توان استفاده نمود
 
:: مدلهای مشابه


سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:49 ::  نويسنده : ابوالفضل

 

خوب: پشتیبانی از DLNA، طراحی ارگونومیک، اجرای بازیهای پلی استیشن، کنتراست بالای صفحه نمایش، دوربین با کیفیت

 

بد: قیمت بالا، روشنایی صفحه کمتر از حد انتظار

 

پیشنهاد: اگر شما به دنبال یک تبلت هانی کام زیبا با صفحه نمایش و دوربین با کیفیت هستید و به بازیهای پلی استیشن هم علاقه دارید تبلت S سونی انتخاب شما خواهد بود.

 

 

 

از ابتدا می توانست فهمید که سونی از آن شرکتهایی نیست که وارد بازار تبلت نشود و وقتی به این بازار وارد شود از رقبای جدی خواه بود. حال تبلت سونی با سیستم عامل اندروید هانی کام نسخه ۳.۲ از رقبای جدی آیپد به حساب می آید.

 

تبلت سونی با یک سال و نیم تاخیر نسبت به آیپد عرضه شد، سیستم عاملش هم همانی است که در بسیاری از تبلتهای بازار دیده می شود. قیمت تبلت سونی هم به سایر رقبا بسیار شبیه است.  نسخه ۱۶ گیگابایتی ۵۰۰ دلار و نسخه ۳۲ گیگابایتی ۶۰۰ دلار. بر روی کاغذ سونی هیچ چیز خاصی ندارد که کاربران به سراغ تبلتش بروند. اما این تمام ماجرا نیست. سونی دو چیز دارد که می تواند سبب فروش بالای این تبلت شود. اولی برند معروف و خوش نام سونی است که طرفداران خاص خود را دارد و دومی طراحی زیبای تبلت است که به جرات می توان گفت در هیچ یک از تبلتهای اندرویدی دیگر یافت نمی شود.

 

بسیاری از کاربران پشتیبانی از شبکه تلفن همراه برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است. لازم است اعلام کنم تا زمان نگارش این مطلب سونی تبلتی با قابلیت اتصال به شبکه تلفن همراه عرضه نکرده است.

 

 

 

طراحی

 

طراحی تبلت سونی منحصر به فر است. این طراحی منحصر به فرد سبب شده است تا راحت در دست کاربر جای بگیرد و در دست نگه داشتن آن برای کاربر لذت بخش باشد. تبلت سونی به باریکی آیپد ۲ نیست اما کارکردن و در دست نگه داشتنش دوست داشتنی می باشد. وزن این تبلت هم در حدود ۵۵۰ گرم است.

 

 

 

در اطراف تبلت دکمه پاور، راکر صدا، اسپیکرها، جک هدفون، پورت micro-USB برای انتقال اطلاعات و اسلات کارت SD تعبیه شده است.

 

برخلاف  سایر تبلتهای هانی کام اسلات کارت حافظه فقط برای انتقال مدیا کاربرد دارد و نمی توان از آن به منظور افزایش حافظه دستگاه استفاده کرد.

 

 

 

سونی صفحه نمایش این مدل را ۹.۴ اینچی طراحی کرده است. این عمل در میان سایر تبلتهای هانی کام که صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی دارند نوعی سنت شکنی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش تبلت S سونی، استفاده از تکنولوژی TruBlack تلویزیونهای براویا سونی است. استفاده از این تکنولوژی سبب شده است تا صفحه نمایش این تبلت از کنتراست بالایی برخوردار باشد. گفتنی است با استفاده از این تکنولوژی انعکاس نور از صفحه کمتر شده است.

 

 

 

امکانات

 

تبلت S سونی، تجربه ای کامل از اندروید ۳.۱ به همراه اپلیکیشنهایی چون Gmail و Google Talk (به همراه ویدیو چت) را به شما می دهد. دسترسی به سرویس Sony’s Video Unlimited هم از طریق این تبلت امکان پذیر است. البته در ایران با سرعت پایین اینترنت کارایی چندانی نخواهد داشت و من هم زیاد در موردش نمی نویسم.

 

سونی برای کاربران تبلت S خود، شش ماه دسترسی رایگان به سرویس Sony’s Music Unlimited را در نظر گرفته است. علاوه بر Google Books، سونی نرم افزار ریدر مخصوص به خود را هم بر روی این تبلت نصب کرده است.

 

 

 

از امکانات منحصر به فرد این تبلت قابلیت اجرای برخی بازیهای PS One و PSP است که برای علاقه مندان به بازی و به ویژه گیمرهای قدیمی که خاطرات خوشی با نسل اول پلی استیشن دارند بسیار جذاب خواهد بود. دو بازی پلی استیشن وان Pinball Heroes و Crash Bandicoot به صورت پیش فرض بر روی دستگاه نصب شده اند.

 

این تبلت از DLNA پشتیبانی می کند و کاربر می تواند محتوای مورد نظرش را بر روی اسپیکر، کامپیوتر و تلویزیون خود استریم کند. گفتنی است که تلویزیونهای با مارک غیر سونی هم پشتیبانی می شوند و از این لحاظ محدودیتی وجود ندارد.

 

از دیگر تکنولوژیهای سونی که در این تبلت به کار رفته است، Exmor دوربینهای سونی می باشد. استفاده از این تکنولوژی سبب افزایش کیفیت عکسهای گرفته شده با دوربین این تبلت شده است.

 

 

 

کارایی

 

همان طور که قبلا گفتم، سونی با استفاده از تکنولوژی TruBlack کیفیت صفحه نمایش را افزایش داده است. از دیگر بهبودهای این تبلت مرورگر وب است که با تغییراولویتها محتوای مهمتر را زودتر باز می کند اما سرعت کلی بارگذاری افزایش نداشته است.

 

دوربین ۵ مگاپیکسلی پشتی دستگاه از کارایی خوبی برخوردار است به طوری که کیفیت عکسهای گرفته شده با دوربین این تبلت از همه ی تبلتها بالاتر است. نا گفته نماند که تنظیمات درخور توجهی هم برای دوربین در نظر گرفته شده است.

 

باتری تبلت S سونی برای مدت ۸ ساعت دوام خواهد آورد و برای آنکه به طور کامل شارژ شود ۵ ساعت زمان لازم است.

 

 




سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:47 ::  نويسنده : ابوالفضل


http://st2.gsmarena.com/vv/pics/sonyericsson/se-xperia-ray-ofic-1.jpg

در ادامه معرفی گوشی های آندوریدی ، سونی اریکسون گوشی Xperia™ ray رو معرفی کرد که در واقع نمونه کوچک شده از گوشی Xperia™ arc هست با تمام امکاناتش و با ضخامت فقط 9.4 میلیمتر

امکانات این گوشی زیبا



صفحه نمایش 3.3 اینچ تاچ اسکرین از نوع LED-backlit LCD مولتی تاچ وو رزولوشن 480×854 پیکسل و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
شیشه مخصوص صفحه نمایش برای سیاه شدن کامل صفحه نمایش در زمان خاموشی صفحه
صفحه ضدخش با شیشه از جنس مواد معدنی
موتور پردازشگر تصویر براویا انجین مخصوص موبایل
فریم بدنه از جنس آلومینیوم
سیستم عامل : Google™ Android 2.3 (Gingerbread)
سی پی یو : 1GHz Scorpion processor, Adreno 205 GPU, Qualcomm MSM8255 Snapdragon

دوربین 8.1 مگاپیکسل با فوکوس اتومات و لمسی و فلاش LED ، تشخیص چهره و فیلمبرداری 720p@30fps
سنسور دوربین Sony Exmor R™ CMOS

Wi-Fi 802.11 b/g/n, DLNA, Wi-Fi hotspot

GPS با ساپورت A-GPS
قطب نمای دیجیتال


جک 3.5 میلیمتری



ارتقاء حافظه تا 32 گیگابایت توسط کارتهای microSD و مموری 4 گیگ در جعبه


رادیو FM با ساپورت RDS

باتری 1500 میلی آمپر با تاک تایم 6 ساعت و 50 دقیقه و آماده به کار 430 ساعت

در اندازه 9.4×53×111 میلیمتر

وزن 100 گرم


در چهار رنگ مشکی ، طلایی ، سفید و صورتی در سه ماهه سوم امسال در دسترس خواهد بود .. http://st2.gsmarena.com/vv/pics/sonyericsson/se-xperia-ray-ofic.jpg microUSB و بلوتوث نسخه 2.1 300 مگابایت حافظه داخلی



 

ray 300x151 موبایل سونی اریکسون ایکس پریا ری   Xperia Ray

 

 

Sony Ericsson Xperia Ray
گوشی موبایل سونی اریکسون ایکس پریا ری
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده – وزن : ۱۰۰ گرم
پردازنده: Scorpion Processor, Adreno 205 GPU, Snapdragon chipset 1GHz
حافظه: حافظه داخلی ۳۰۰ مگابایت – حافظه رم ۵۱۲ مگابایت – قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: ۳G – GPRS – WLAN – GPS – Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی – رنگی صفحه نمایش لمسی LED-Backlit خازنی (LED-Backlit LCD, Capacitive Touchscreen) – اندازه ۳٫۳ اینچ -
WVGA 854 × ۴۸۰
دوربین: ۸٫۰ مگاپیکسل – دوربین مکالمه ویدئویی – فوکوس اتوماتیک – فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v2.3 Gingerbread – جاوا – مایکروسافت آفیس
سایر مشخصات: رادیو – هندزفری – قطب نما – باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت – زمان انتظار ۴۳۰ ساعت – زمان مکالمه ۶:۵۰ ساعت

 

نام ها دیگر : Sony Ericsson ST18i, Sony Ericsson Urushi

 

 

منبع : digikala.com



سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:46 ::  نويسنده : ابوالفضل

گوشی با سیستم عامل Android، پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فلاش، فوکوس اتوماتیک و لمسی، حافظه داخلی بالا، صفحه نمایش ۳٫۷ اینچ لمسی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، درگاه HDMI




مزایا: صفحه ضدخش، نمایش بهتر تصاویر از طریق Sony Mobile BRAVIA Engine، قابلیت افزایش کارت حافظه، سیستم عامل اندروید، قابلیت عکسبرداری 3D sweep panorama، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، قطب‌نمای دیجیتالی، دوربین ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح بالا، صفحه نمایش Multi-touch

معایب: عدم امکان ویرایش پرونده‌های آفیس، عدم وجود بلندگوهای استریو


مشخصات

مشخصات کلی
شبکه HSDPA 900 / 2100, GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
معرفی آگوست ۲۰۱۱
نسل ۳٫۵
پردازنده پردازنده Scorpion، فرکانس یک گیگاهرتز به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno 205، تراشه Qualcomm MSM8255 Snapdragon
سیستم عامل Android OS, v2.3.4 (Gingerbread), planned upgrade to v4.0
بستر نرم‌افزاری Timescape UI
مشخصات فیزیکی
شکل ظاهری ساده
ابعاد ۱۳ * ۵۷ * ۱۱۶ میلی‌متر
وزن ۱۲۶ گرم
تنوع رنگ سفید، آبی، نقره‌ای
نمایش
نوع LED-backlit LCD، لمسی (Multi-touch)
وضوح ۸۵۴ * ۴۸۰ پیکسل
تعداد رنگ ۱۶ میلیون رنگ
ابعاد صفحه ۳٫۷ اینچ
زبان فارسی
دوربین
کیفیت عکس ۵ مگاپیکسل
ابعاد عکس حداکثر ۱۹۴۴ * ۲۵۹۲ پیکسل
فیلمبرداری بله
ابعاد فیلم حداکثر ۷۲۰ * ۱۲۸۰ پیکسل، ۳۰ تصویر در ثانیه
مدت فیلمبرداری
تشخیص صورت بله
تشخیص لبخند بله
کاهش قرمزی چشم خیر
دوربین دوم بله، VGA
تماس تصویری بله
فوکوس اتوماتیک بله، فوکوس لمسی با قابلیت تعیین محدوده فوکوس
فلاش بله
لرزش‌گیر بله
ثبت موقعیت جغرافیایی بله
ذخیره‌سازی
دفترچه تلفن نوع پیشرفته، به همراه تصویر
گزارش تماس‌ها بله، نامحدود
نوع کارت حافظه microSD، قابل افزایش حداکثر تا ۳۲ گیگابایت
کارت حافظه همراه ۲ گیگابایت (بسته به نوع بسته‌بندی)
حافظه داخلی یک گیگابایت
ویژگی‌ها
مدیریت اطلاعات شخصی تقویم، دفترچه تلفن، یادداشت، وظایف آتی، ماشین حساب و ...
جی‌پی‌اس بله
فرستنده رادیویی خیر
حسگر حرکت‌سنج بله (دوران خودکار صفحه)
حسگر مجاورت‌سنج بله (خاموش کردن صفحه هنگام مکالمه)
جاوا بله
پخش موسیقی MP4 (AAC), MP3, M4A, 3GPP, AMR, AMR-WB, WAV, RealAudio, iMelody, XMF, WMA 9
پخش فیلم MP4, 3GPP (H.263, H.264), RealVideo 8, SDP, WMV
دریافت فیلم بله
رادیوی اف‌ام بله، استریو، به همراه RDS
کار با پرونده‌های آفیس بله، نمایش
کار با پرونده‌های پی‌دی‌اف
کار با پرونده‌های زیپ خیر
ویرایش فیلم خیر
ویرایش عکس بله
تشخیص دستنوشته
صفحه کلید کامل خیر
ساعت بله
زنگ هشدار بله
پیش‌بینی کلمه بله
پخش با صدای بلند بله
فرمان صوتی بله
ضبط صدا بله
خروجی تلویزیون بله، HDMI
خروجی صدا بله، ۳٫۵ میلیمتر (استاندارد)
چاپ مستقیم خیر
بازی بله
دریافت و نصب بازی بله
تبادل اطلاعات
ارسال پیام SMS, MMS, Email, Push email, IM
مرورگر اینترنت HTML5
مرورگر WAP خیر
بلوتوث بله،‌ نسخه ۲٫۱، پشتیبانی A2DP و EDR
درگاه مادون قرمز خیر
درگاه USB بله، نسخه ۲٫۰، microUSB، پشتیبانی USB On-the-go
GPRS بله
EDGE بله
3G بله
HSDPA بله
HSUPA بله
Push to Talk خیر
سرعت تبادل در شبکه حداکثر ۷٫۲ مگابیت در ثانیه (HSDPA)
شبکه بیسیم Wi-Fi 802.11 b/g/n، به همراه فناوری DLNA و Wi-Fi hotspot
انطباق با کامپیوتر بله
انباره USB بله
زنگ
نوع MP3
تنظیمات دریافت ملودی
بلندگوهای استریو خیر
لرزاننده بله
باتری
نوع Li-Po 1500 mAh
حالت انتظار حداکثر ۴۳۰ ساعت
حالت مکالمه حداکثر ۷ ساعت


سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:16 ::  نويسنده : ابوالفضل
قیمت انواع گوشیهای سونی اریکسون Sony Ericsson

 
سونی اکسپریا اس‌ال
 
Sony Xperia SL
۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسل و فیلمبرداری 1080p، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فوکوس پیوسته، فلاش، عکسبرداری 3D sweep panorama، سیستم عامل Android، پردازنده دوهسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ لمسی با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، TV launcher، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، خروجی HDMI و ...  
۱,۱۴۰,۰۰۰ تومان
 
 
سونی اکسپریا گو
 
Sony Xperia go
گوشی ضدآب و گرد و غبار، پردازنده دوهسته‌ای یک گیگاهرتز، دوربین ۵ مگاپیکسل، عکسبرداری 3D sweep panorama، فیلمبرداری با وضوح 720p، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فوکوس پیوسته، فلاش، سیستم عامل Android، صفحه نمایش ۳٫۵ اینچ لمسی با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...  
۶۹۰,۰۰۰ تومان
 
 
سونی اکسپریا اکرو اس
 
Sony Xperia acro S
گوشی ضدآب و گرد و غبار، دوربین ۱۲ مگاپیکسل و فیلمبرداری 1080p، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فلاش، سیستم عامل Android، پردازنده دوهسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ لمسی با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، خروجی HDMI و ...  
۱,۳۸۰,۰۰۰ تومان
 
 
سونی اکسپریا سلا
 
Sony Xperia sola
گوشی با ۸ گیگابایت حافظه داخلی، سیستم عامل Android، پردازنده دوهسته‌ای یک گیگاهرتز، دوربین ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فوکوس اتوماتیک پیوسته و لمسی، فلاش، صفحه نمایش ۳٫۷ اینچ لمسی با وضوح بسیار بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، بلندگوهای استریو و ... 
۶۸۵,۰۰۰ — ۸۲۰,۰۰۰ تومان
 
 
سونی اکسپریا یو
 
Sony Xperia U
گوشی با پردازنده دوهسته‌ای یک گیگاهرتز، سیستم عامل Android، دوربین ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فلاش، صفحه نمایش ۳٫۵ اینچ لمسی با وضوح بسیار بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...  
۵۹۵,۰۰۰ — ۶۸۵,۰۰۰ تومان
 
 
سونی اکسپریا پی
 
Sony Xperia P
گوشی با پردازنده دوهسته‌ای یک گیگاهرتز، سیستم عامل Android، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 1080p، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فلاش، صفحه نمایش ۴ اینچ لمسی با وضوح بسیار بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، شبکه بیسیم، درگاه HDMI، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...  
۸۷۰,۰۰۰ — ۱,۰۳۰,۰۰۰ تومان
 
 
سونی اریکسون اکسپریا نئو وی
 
Sony Ericsson Xperia neo V
گوشی با سیستم عامل Android، پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فلاش، فوکوس اتوماتیک و لمسی، حافظه داخلی بالا، صفحه نمایش ۳٫۷ اینچ لمسی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، درگاه HDMI و ... 
قیمت قدیم: ۷۲۰,۰۰۰ تومان
 
سونی اکسپریا اس
 
Sony Xperia S
گوشی با دوربین ۱۲ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 1080p، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فلاش، سیستم عامل Android، پردازنده دوهسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ لمسی با وضوح بسیار بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، خروجی HDMI و ...  
۱,۲۵۰,۰۰۰ — ۱,۳۳۰,۰۰۰ تومان
 
 
سونی اریکسون اکسپریا ری
 
Sony Ericsson Xperia ray
گوشی با سیستم عامل Android، پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فلاش، صفحه نمایش ۳٫۳ اینچ لمسی با وضوح بسیار بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، ۳۰۰ مگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...  
۶۷۰,۰۰۰ تومان
 
 
سونی اریکسون اکسپریا آرک اس
 
Sony Ericsson Xperia Arc S
گوشی با پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتز، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳٫۴، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فلاش، صفحه نمایش ۴٫۲ اینچ لمسی با وضوح بسیار بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، ۳۲۰ مگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، درگاه HDMI، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ... 
۹۰۰,۰۰۰ — ۹۲۰,۰۰۰ تومان
 
 
سونی اریکسون لیو واکمن
 
Sony Ericsson Live with Walkman
گوشی با سیستم عامل Android، صفحه نمایش ۳٫۲ اینچ لمسی، دوربین ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فلاش، فوکوس اتوماتیک، پردازنده یک گیگاهرتز، ۳۲۰ مگابایت حافظه داخلی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلندگوهای استریو و ... 
۵۸۰,۰۰۰ تومان
 
 
سونی اریکسون اکسپریا اکتیو
 
Sony Ericsson Xperia active
گوشی مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت، سیستم عامل Android، پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فلاش، فوکوس اتوماتیک و لمسی، ۳۲۰ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۳ اینچ لمسی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...  
۴۸۰,۰۰۰ تومان
 
 
سونی اریکسون میکس واکمن
 
Sony Ericsson Mix Walkman
گوشی با صفحه نمایش ۳ اینچ لمسی، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، حداکثر ۲۵۶ مگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه، حسگر مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...  
۲۴۸,۰۰۰ تومان
 
 
سونی اریکسون اکسپریا مینی
 
Sony Ericsson Xperia mini
گوشی با ابعاد کوچک و سیستم عامل Android، پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فلاش، فوکوس اتوماتیک و لمسی، ۳۲۰ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۳ اینچ لمسی با وضوح بالا، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...  
۴۷۰,۰۰۰ تومان
 
 
سونی اریکسون تکست پرو
 
Sony Ericsson txt pro
گوشی کشویی از جانب با صفحه کلید کامل، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، ۱۰۰ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۳ اینچ لمسی با وضوح مناسب، حسگر شتاب‌سنج و حسگر مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ... 
قیمت قدیم: ۲۱۰,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون اکسپریا مینی پرو
 
Sony Ericsson Xperia mini pro
گوشی کشویی از جانب با صفحه کلید کامل، صفحه نمایش ۳ اینچ لمسی، سیستم عامل Android، پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح بالا، فوکوس اتوماتیک، فلاش، ۴۰۰ مگابایت حافظه داخلی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...  
قیمت قدیم: ۳۳۵,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون دبلیو۸
 
Sony Ericsson W8
گوشی با سیستم عامل Android، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح بالا، ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۳ اینچ لمسی با وضوح بالا، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه، حسگر مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...  
قیمت قدیم: ۲۳۰,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون اکسپریا پلی
 
Sony Ericsson XPERIA PLAY
گوشی کشویی از جانب با کلیدهای لمسی مشابه PSP مختص بازی، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳، پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح بالا، فوکوس اتوماتیک، فلاش، ۴۰۰ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۴ اینچ لمسی با وضوح بالا، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه و کنترل بازی، شبکه بیسیم، بلوتوث استریو، بلندگوهای استریو و ...  
قیمت قدیم: ۴۴۰,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون اکسپریا نئو (کاینو)
 
Sony Ericsson Xperia Neo (Kyno)
سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳,۴، پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فوکوس اتوماتیک لمسی و پیوسته، فلاش، صفحه نمایش ۳٫۷ اینچ لمسی با وضوح بسیار بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، ۳۲۰ مگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، درگاه HDMI، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ... 
قیمت قدیم: ۷۸۰,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون اکسپریا آرک
 
Sony Ericsson XPERIA Arc
گوشی سونی اریکسون با سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳، پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فوکوس اتوماتیک لمسی و پیوسته، فلاش، صفحه نمایش ۴٫۲ اینچ لمسی با وضوح بسیار بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، ۳۲۰ مگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه، حسگر مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، درگاه HDMI، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...  
قیمت قدیم: ۶۴۵,۰۰۰ — ۷۰۰,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون اکسپریا ایکس۸
 
Sony Ericsson XPERIA X8
گوشی با سیستم عامل Android، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح بالا، ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۳ اینچ لمسی با وضوح بالا، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه، حسگر مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...  
قیمت قدیم: ۲۷۵,۰۰۰ — ۲۹۰,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون سیدر
 
Sony Ericsson Cedar
نسل ۳٫۵، دوربین ۲ مگاپیکسل، ۲۸۰ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۲٫۲ اینچ با تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، خروجی صدای استاندارد و ... 
قیمت قدیم: ۱۶۵,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون زایلو
 
Sony Ericsson Zylo
گوشی کشویی با طراحی زیبا و صفحه مقاوم به خش، صفحه نمایش ۲٫۶ اینچ با تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه و کنترل بازی، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، ۲۶۰ مگابایت حافظه داخلی، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، ...  
قیمت قدیم: ۱۸۵,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون اکسپریا ایکس۱۰ مینی پرو
 
Sony Ericsson XPERIA X10 mini pro
گوشی کشویی از جانب با صفحه کلید کامل، سیستم عامل Android، پردازنده Qualcomm ۶۰۰ مگاهرتز، دوربین ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح بالا، فوکوس اتوماتیک، فلاش، ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۲٫۵۵ اینچ لمسی با وضوح بالا، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، ... 
قیمت قدیم: ۲۹۳,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون اکسپریا ایکس۱۰ مینی
 
Sony Ericsson XPERIA X10 mini
گوشی با ابعاد بسیار کوچک و سیستم عامل Android، پردازنده Qualcomm ۶۰۰ مگاهرتز، دوربین ۵ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح بالا، فلاش، ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۲٫۵۵ اینچ لمسی با وضوح بالا، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، ...  
قیمت قدیم: ۲۸۵,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون ویواز پرو
 
Sony Ericsson Vivaz pro
گوشی کشویی از جانب با صفحه کلید کامل، دوربین ۵ مگاپیکسل و فیلمبرداری HD 720p، تشخیص صورت، تشخیص لبخند، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه، ۷۵ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۳٫۲ اینچ لمسی با وضوح بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، سیستم عامل Symbian، شبکه بیسیم به همراه فناوری DLNA، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، ... 
قیمت قدیم: ۳۰۵,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون اسپن
 
Sony Ericsson Aspen
گوشی با صفحه‌نمایش لمسی و صفحه کلید کامل، سیستم عامل Windows Mobile، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، تنظیم هوشمند کنتراست رنگ، صفحه نمایش ۲٫۴ اینچی با وضوح مناسب و تفکیک ۶۵۵۳۶ رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، ۱۰۰ مگابایت حافظه داخلی، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، نمایش پرونده‌های آفیس و پی‌دی‌اف، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، ... 
قیمت قدیم: ۲۴۰,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون ویواز
 
Sony Ericsson Vivaz
گوشی با دوربین ۸ مگاپیکسل و فیلمبرداری HD 720p، تشخیص صورت، تشخیص لبخند، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه، ۷۵ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۳٫۲ اینچ لمسی با وضوح بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، سیستم عامل Symbian، شبکه بیسیم به همراه فناوری DLNA، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، ...  
قیمت قدیم: ۳۳۵,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون هیزل
 
Sony Ericsson Hazel
گوشی کشویی با صفحه مقاوم به خش، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه و کنترل بازی، دوربین ۵ مگاپیکسل، فلاش، فوکوس اتوماتیک، تشخیص لبخند و صورت، کیفیت بالای فیلمبرداری، ۳۱۹ مگابایت حافظه داخلی، مسیریاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، صفحه نمایش ۲٫۶ اینچ با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، ...  
قیمت قدیم: ۲۶۰,۰۰۰ تومان
 
سونی اریکسون کا۹۷۰ الم
 
Sony Ericsson K970 Elm
گوشی نسل ۳٫۵ با طراحی ارگونومیک، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه و کنترل بازی، دوربین ۵ مگاپیکسل، فلاش، فوکوس اتوماتیک، تشخیص لبخند و صورت، ۲۸۰ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۲٫۲ اینچ با تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، ...  
قیمت قدیم: ۲۱۵,۰۰۰ تومان

 

 




سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:15 ::  نويسنده : ابوالفضل
در دنیای گوشی‌های هوشمند؛ شاید هیچ گوشی تا به این اندازه ما را شگفت‌زده نکرده بود. Note نام این گوشی شگفت‌انگیز سامسونگ از خانواده گلکسی می‌باشد که از چند جهت خاص است. نخست نمایشگر بزرگ 5.3 اینچی Super AMOLED آن است که عنوان بزرگترین نمایشگر گوشی‌های تلفن همراه را تا به این تاریخ به خود اختصاص داده است و درضمن یکی از با کیفیت‌ترین‌ها هم هست. دومین ویژگی بسیار خاص آن هم مربوط به پردازنده‌ی فوق‌العاده قدرتمند 1.4 گیگاهرتزی دو هسته‌ای آن می‌باشد که دست کم همین دو ویژگی به تنهایی باعث شده‌اند که Galaxy Note به یک غول مولتی مدیا تبدیل شود. سومین ویژگی شگفت‌انگیز گالاکسی نوت قابلیت استفاده از آن به عنوان دفترچه یادداشت با دست خط خودتان است. این گوشی واقعا از هر نظر کامل است به طوری که مجهز به سیستم عامل کاملا حرفه‌ای Android 2.3، دوربین 8 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت و حافظه‌ی 1 گیگابایتی RAM و بسیاری امکانات دیگر می‌باشد. در ضمن یک قلم مخصوص و برنامه‌ی نت‌برداری و نقاشی هم دارد، تا یک دفترچه یادداشت بسیار عالی بر سر کلاس درس یا محیط کار هم باشد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این محصول جالب و شگفت‌انگیز می‌دهیم. پس ادامه‌ی نقد و بررسی را از دست ندهید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 178 گرم
پردازنده: Dual-Core ARM Cortex-A9, Exynos Chipset 1.4GHz
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع HD Super AMOLED - اندازه 5.3 اینچ - WXGA 1280 × 800
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه (v2.3.5 (Gingerbread - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 2500 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 960 ساعت - زمان مکالمه 26 ساعت
نام ها دیگر : Samsung GT-N7000, Samsung I9220
Samsung Galaxy Note N7000 - 16GB
:: نقد و بررسی Samsung Galaxy Note N7000 - 16GB
سامسونگ گالاکسی Note را می‌توان گوشی تلفن همراه هوشمندی دانست که به دلیل نمایشگر بزرگ و قدرت پردازش بالایی که دارد، کاملا می‌تواند نقش یک تبلت را هم برای کاربر خود بازی کند. این گوشی را می‌توان Samsung Galaxy S بزرگ شده دانست. نمایشگر 5.3 اینچی لمسی مولتی تاچ این گوشی تا به این تاریخ بزرگترین نمایشگر بر روی تلفن‌های همراه می‌باشد که در ضمن از فن‌آوری Super AMOLED نیز بهره می‌برد. این صفحه نمایش کیفیت دید از زاویه را به همراه کیفیت تولید رنگ، شفافیت و دیدن در زیر نور آفتاب ارایه می‌دهد. این نمایشگر فوق‌العاده با کیفیت، رزولوشن بسیار بالای 1280X800 پیکسل را ارایه می‌دهد که حتی از رزولوشن ارایه شده توسط صفحه نمایش بسیاری از لپ‌تاپ‌ها نیز بیشتر است. البته تراکم پیکسل آن از iPhone 4 مقداری کمتر می‌باشد که البته این ضعف نیست بلکه باعث می‌شود که متون و آیکون‌ها خیلی ریز نمایش داده نشوند. همچنین به دلیل بهره‌گیری از نور پس زمینه‌ی LED این نمایشگر مصرف انرژی خیلی پایینی هم دارد. بنابراین نمایشگر 5.3 اینچی برای تماشای فیلم، مرورگری وب، تایپ کردن با صفحه کلید مجازی بزرگ و هر وظیفه‌ی دیگری کاملا مناسب می‌باشد. بر روی آن هم شیشه‌ی محافظ Gorilla Glass قرار گرفته است که خاصیت ضد ضربه و ضد خش دارد.

بعلاوه این گوشی مجهز به به یک نوع قلم مخصوص معروف به نام S Pen می‌باشد. شما می‌توانید علاوه بر لمس انگشتی از این قلم مخصوص نیز استفاده نمایید. به خصوص اینکه برای نت‌برداری کاملا کارآیی دارد. برای نت‌برداری این گوشی از برنامه‌ای به نام S Memo بهره می‌برد که شما می‌توانید با دست خط خودتان متن بنویسید یا نقاشی کنید. در کل این ویژگی بسیار کارآمد می‌باشد و به خصوص در جلسات کاری و کلاس‌های درسی کاملاً کاربرد دارد.

این گوشی هوشمند از پردازنده‌ی 1.4 گیگاهرتزی دوهسته‌ای ARM Cortex-A9 بهره می‌برد که تقریبا نخستین گوشی‌ با این پردازنده‌ی قدرتمند به شمار می‌آید. این پردازنده توان پردازشی بسیار بالایی را تولید می‌کند. طوری که عملکرد آن به راحتی از بسیاری تبلت‌ها بهتر است و حتی نزدیک به نت‌بوک‌ها می‌رسد. علاوه بر چنین پردازنده‌ای، Galaxy Note مجهز به گرافیک Mali-400MP و 1 گیگابایت حافظه‌ی RAM هم می‌باشد تا دیگر واقعا توان آن به اوج برسد. انجام اعمال چند وظیفه‌ای (Multitasking) در این گوشی کاملا روان صورت می‌گیرد و تماشای فیلم‌های HD کاملا لذت بخش می‌باشد. این گوشی مجهز به 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد. با این وجود حتی اگر کاربری به حافظه‌ی بیشتری نیاز داشت گالاکسی نوت کم نمی‌آورد و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی MicroSD تا سقف 32 گیگابایت را هم دارد.
نقد و بررسی Samsung Galaxy Note N7000 - 16GB
:: نقاط قوت و ضعف

بهره‌گیری از نمایشگر بزرگ و بسیار با کیفیت 5.3 اینچی Super AMOLED
بهره‌گیری از پردازنده‌ی فوق‌العاده قدرتمند 1.4 گیگاهرتزی دو هسته‌ای ARM Cortex-A9
مجهز به قلم مخصوص S PEN و برنامه‌ی دفترچه یادداشت S Memo
مجهز به سیستم عامل Android 2.3
دوربین بسیار با کیفیت 8 مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیویی Full HD
سخت‌افزار و نرم‌افزار بسیار قدرتمند
بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌های موجود بر روی گوشی‌های هوشمند
پشتیبانی از فرمت های متنوع صوتی و تصویری
کیفیت مکالمه خیلی خوب


بدنه تمام پلاستیکی
کیفیت متوسط بلندگو
:: مدلهای مشابه





سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : ابوالفضل


قیمت انواع گوشیهای سامسونگ samsung

 
سامسونگ گالکسی ایس دوئز اس۶۸۰۲
 
Samsung Galaxy Ace Duos S6802
امکان وجود دو سیم‌کارت، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳، صفحه نمایش ۳٫۵ اینچ لمسی با تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، مسیریاب جی‌پی‌اس، دوربین ۵ مگاپیکسل، ، ۳ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج، بلوتوث استریو، رادیوی اف‌ام استریو، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم و ...  
۶۰۰,۰۰۰ تومان
 
 
سامسونگ آی۸۵۳۰ گالکسی بیم
 
Samsung I8530 Galaxy Beam
گوشی دارای پروژکتور nHD، پردازنده دوهسته‌ای یک گیگاهرتز، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش TFT لمسی ۴ اینچ با وضوح بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، سیستم عامل Android، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، فلاش، فیلمبرداری با وضوح 720p، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر حرکت‌سنج و مجاورت‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد و ...  
 
سامسونگ آی۹۳۰۰ گلکسی اس۳
 
Samsung I9300 Galaxy S III
گوشی نسل چهارم با طراحی باریک، پردازنده ۴هسته‌ای ۱٫۴ گیگاهرتز، ۱۶ یا ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، امکان فرمان‌پذیری صوتی (S-Voice)، صفحه نمایش Super AMOLED لمسی ۴٫۸ اینچ با وضوح بسیار بالا، سیستم عامل Android نسخه ۴، دوربین ۸ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فلاش، تشخیص لبخند، فیلمبرداری با وضوح 1080p HD، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر حرکت‌سنج و مجاورت‌سنج، حسگر ژیروسکوپ برای تشخیص بهتر حرکت گوشی، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، خروجی تلویزیون، خروجی صدای استاندارد و ... 
۱,۶۷۰,۰۰۰ تومان
 
 
سامسونگ گلکسی پاکت اس۵۳۰۰
 
Samsung Galaxy Pocket S5300
گوشی با پردازنده ۸۳۲ مگاهرتز، ۳ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش TFT لمسی ۲٫۸ اینچ، سیستم عامل Android، دوربین ۲ مگاپیکسل، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر حرکت‌سنج، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد و ...  
۳۶۰,۰۰۰ تومان
 
 
سامسونگ گالکسی ایس ۲ آی۸۱۶۰
 
Samsung Galaxy Ace 2 I8160
گوشی با ۴ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده دوهسته‌ای ۸۰۰ مگاهرتز، صفحه نمایش PLS TFT لمسی ۳٫۸ اینچ با وضوح بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، فلاش، فیلمبرداری با وضوح 720p، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر حرکت‌سنج و مجاورت‌سنج، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد و ... 
۸۸۰,۰۰۰ تومان
 
 
سامسونگ گالکسی مینی ۲ اس۶۵۰۰
 
Samsung Galaxy mini 2 S6500
۴ گیگابایت حافظه داخلی، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳٫۶، صفحه نمایش ۳٫۲۷ اینچ لمسی با تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، مسیریاب جی‌پی‌اس، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، حسگر شتاب‌سنج، بلوتوث استریو، رادیوی اف‌ام استریو، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم و ...  
قیمت قدیم: ۵۰۰,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ آی۹۰۷۰ گالکسی اس‌ ادونس
 
Samsung I9070 Galaxy S Advance
گوشی سامسونگ با پردازنده دوهسته‌ای یک گیگاهرتز، سیستم عامل Android، حافظه داخلی ۸ یا ۱۶ گیگابایتی، صفحه نمایش Super AMOLED لمسی ۴ اینچ با وضوح بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، دوربین ۵ مگاپیکسل، فلاش، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فیلمبرداری با وضوح 720p، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، حسگر ژیروسکوپ برای تشخیص بهتر حرکت گوشی، شبکه بیسیم، بلوتوث نسخه ۳، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس، خروجی صدای استاندارد و ...  
۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان
 
 
سامسونگ گالکسی ایس پلاس اس۷۵۰۰
 
Samsung Galaxy Ace Plus S7500
گوشی با ۳ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده یک گیگاهرتز، صفحه نمایش TFT لمسی ۳٫۶ اینچ با وضوح بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، فلاش، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر حرکت‌سنج و مجاورت‌سنج، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد و ...  
قیمت قدیم: ۴۹۰,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ گالکسی وای دوئز اس۶۱۰۲
 
Samsung Galaxy Y Duos S6102
گوشی با امکان وجود دو سیم‌کارت به طور همزمان، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳، صفحه نمایش ۳٫۱۴ اینچ لمسی با تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، مسیریاب جی‌پی‌اس، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، ، ۱۶۰ مگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج، بلوتوث استریو، رادیوی اف‌ام استریو، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم و ...  
۴۵۰,۰۰۰ تومان
 
 
سامسونگ گالکسی وای پرو دوئز بی۵۵۱۲
 
Samsung Galaxy Y Pro Duos B5512
گوشی با امکان وجود دو سیم‌کارت به طور همزمان، صفحه کلید کامل و سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳، صفحه نمایش ۲٫۶ اینچ لمسی با تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، مسیریاب جی‌پی‌اس، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، ، ۱۶۰ مگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج، بلوتوث استریو، رادیوی اف‌ام استریو، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم و ... 
قیمت قدیم: ۳۷۰,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ گلکسی نت
 
Samsung Galaxy Note
گوشی با طراحی باریک، صفحه نمایش Super AMOLED لمسی ۵٫۳ اینچ با وضوح بسیار بالا، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳٫۵، پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتز دو هسته‌ای، دوربین ۸ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فلاش، تشخیص لبخند، فیلمبرداری با وضوح 1080p HD، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر حرکت‌سنج و مجاورت‌سنج، حسگر ژیروسکوپ برای تشخیص بهتر حرکت گوشی، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، خروجی تلویزیون، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس، خروجی صدای استاندارد و ...  
۱,۴۰۰,۰۰۰ — ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان
 
 
سامسونگ آی۹۰۱۰ گالکسی اس‌ جورجیو آرمانی
 
Samsung I9010 Galaxy S Giorgio Armani
گوشی سامسونگ با پردازنده یک گیگاهرتز، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۲، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، صفحه نمایش Super AMOLED لمسی ۴ اینچ با وضوح بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فیلمبرداری با وضوح 720p، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، بلوتوث نسخه ۳، خروجی صدای استاندارد و ... 
 
سامسونگ آی۹۰۰۱ گالکسی اس‌ پلاس
 
Samsung I9001 Galaxy S Plus
گوشی سامسونگ با پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتز، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، صفحه نمایش Super AMOLED لمسی ۴ اینچ با وضوح بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فیلمبرداری با وضوح 720p، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، بلوتوث نسخه ۳، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس، خروجی صدای استاندارد، خروجی تلویزیون و ...  
قیمت قدیم: ۶۵۰,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ آی۹۱۰۰ گلکسی اس۲
 
Samsung I9100 Galaxy S II
گوشی با طراحی باریک، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش Super AMOLED Plus لمسی ۴٫۳ اینچ با وضوح بسیار بالا، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳، پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز دو هسته‌ای، دوربین ۸ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فلاش، تشخیص لبخند، فیلمبرداری با وضوح 1080p HD، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر حرکت‌سنج و مجاورت‌سنج، حسگر ژیروسکوپ برای تشخیص بهتر حرکت گوشی، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، خروجی تلویزیون، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس، خروجی صدای استاندارد و ...  
۱,۳۰۰,۰۰۰ — ۱,۳۳۰,۰۰۰ تومان
 
 
سامسونگ اس۳۸۵۰ کربای ۲
 
Samsung S3850 Corby II
گوشی با صفحه نمایش ۳٫۲ اینچ لمسی، دوربین ۲ مگاپیکسل، تشخیص لبخند، رادیوی اف‌ام استریو، ۲۶ مگابایت حافظه داخلی، بلوتوث استریو، حسگر شتاب‌سنج، شبکه بیسیم، فناوری صوتی DNSe و ...  
۲۸۵,۰۰۰ — ۲۹۰,۰۰۰ تومان
 
 
سامسونگ گالکسی پرو بی۷۵۱۰
 
Samsung Galaxy Pro B7510
گوشی با صفحه کلید کامل و سیستم عامل Android نسخه ۲٫۲، صفحه نمایش ۲٫۸ اینچ لمسی با تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، مسیریاب جی‌پی‌اس، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، ۵۱۲ مگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج، بلوتوث استریو، رادیوی اف‌ام استریو، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم و ...  
قیمت قدیم: ۲۶۰,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ ئی۲۶۵۲ چمپ دوئز
 
Samsung E2652 Champ Duos
امکان وجود دو سیم‌کارت به طور همزمان، دوربین ۱٫۳ مگاپیکسل، صفحه نمایش ۲٫۶ اینچ لمسی، رادیوی اف‌ام استریو، ۵۰ مگابایت حافظه داخلی، بلوتوث استریو و ... 
قیمت قدیم: ۱۷۰,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ ئی۳۲۱۰
 
Samsung E3210
گوشی کلاسیک با وزن کم، دوربین وی‌جی‌ای با قابلیت فیلمبرداری، ۳۶ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش TFT، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث و ...  
قیمت قدیم: ۸۰,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ آی۹۰۰۳ گالکسی اس‌ال
 
Samsung I9003 Galaxy SL
گوشی سامسونگ با پردازنده یک گیگاهرتز، ۴ یا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش SC-LCD لمسی ۴ اینچ با وضوح بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۲، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فیلمبرداری با وضوح 720p، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، بلوتوث نسخه ۳، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس، خروجی صدای استاندارد، خروجی تلویزیون و ...  
قیمت قدیم: ۵۹۰,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ گالکسی ایس اس۵۸۳۰
 
Samsung Galaxy Ace S5830
گوشی با صفحه نمایش TFT لمسی ۳٫۵ اینچ با وضوح بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۲، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، فلاش، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، ۱۵۸ مگابایت حافظه داخلی، حسگر حرکت‌سنج، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس، فناوری صوتی DNSe، خروجی صدای استاندارد و ...  
۶۰۰,۰۰۰ تومان
 
 
سامسونگ گالکسی فیت اس۵۶۷۰
 
Samsung Galaxy Fit S5670
سیستم عامل Android نسخه ۲٫۲، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، ۱۶۰ مگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش TFT لمسی ۳٫۳ اینچ با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس، خروجی صدای استاندارد، فناوری صوتی DNSe و ...  
۴۸۵,۰۰۰ تومان
 
 
سامسونگ گالکسی جیو اس۵۶۶۰
 
Samsung Galaxy Gio S5660
سیستم عامل Android نسخه ۲٫۲، صفحه نمایش TFT لمسی ۳٫۲ اینچ با وضوح بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، ۱۵۸ مگابایت حافظه داخلی، حسگر حرکت‌سنج و مجاورت‌سنج، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس، فناوری صوتی DNSe، خروجی صدای استاندارد و ...  
۴۸۵,۰۰۰ تومان
 
 
سامسونگ گالکسی مینی اس۵۵۷۰
 
Samsung Galaxy Mini S5570
گوشی با سیستم عامل Android نسخه ۲٫۲، صفحه نمایش ۳٫۴ اینچ لمسی با وضوح مناسب، مسیریاب جی‌پی‌اس، حسگر شتاب‌سنج برای دوران خودکار صفحه، حسگر مجاورت‌سنج، ۱۶۰ مگابایت حافطه داخلی، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، شبکه بیسیم، بلوتوث استریو، خروجی صدای استاندارد، رادیوی اف‌ام استریو، فناوری صوتی DNSe(صدای طبیعی دیجیتال) و ... 
۴۳۰,۰۰۰ تومان
 
 
سامسونگ گوگل نکسز اس
 
Samsung Google Nexus S
گوشی با صفحه نمایش Super AMOLED لمسی ۴ اینچ با وضوح بسیار بالا، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، فلاش، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر حرکت‌سنج، حسگر مجاورت‌سنج، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس، خروجی صدای استاندارد و ...  
قیمت قدیم: ۴۶۰,۰۰۰ — ۵۵۵,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ سی۳۵۳۰
 
Samsung C3530
گوشی با دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، صفحه نمایش ۲٫۲ اینچ با تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، ۵۰ مگابایت حافظه داخلی، بلوتوث استریو، رادیوی اف‌ام استریو، فناوری صوتی DNSe(صدای طبیعی دیجیتال) و ...  
قیمت قدیم: ۱۳۵,۰۰۰ — ۱۴۰,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ اس۸۵۳۰ ویو۲
 
Samsung S8530 Wave II
گوشی با صفحه ضدخش، پردازنده یک گیگاهرتز، صفحه نمایش SuperClear LCD لمسی ۳٫۷ اینچ با وضوح بسیار بالا، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، تشخیص صورت و لبخند، تشخیص پلک زدن، فیلمبرداری HD 720p، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر حرکت‌سنج، حسگر مجاورت‌سنج، ۲ گیگابایت حافظه داخلی، صدای طبیعی دیجیتال DNSe، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو با قابلیت ضبط، خروجی صدای استاندارد، خروجی تلویزیون و ...  
قیمت قدیم: ۵۰۰,۰۰۰ — ۶۰۰,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ گالکسی ۵۵۱
 
Samsung Galaxy 551
گوشی کشویی از جانب با صفحه کلید کامل، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۲، صفحه نمایش ۳٫۲ اینچ لمسی با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیریاب جی‌پی‌اس، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، فوکوس اتوماتیک، ۱۶۰ مگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج، صدای طبیعی دیجیتال DNSe، بلوتوث استریو، رادیوی اف‌ام استریو، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم و ...  
قیمت قدیم: ۲۶۵,۰۰۰ — ۲۸۵,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ اس۷۲۳۰ئی ویو ۷۲۳
 
Samsung S7230E Wave 723
گوشی با سیستم عامل Bada OS، صفحه نمایش TFT لمسی ۳٫۲ اینچ با تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، دوربین ۵ مگاپیکسل، فلاش، فوکوس اتوماتیک، تشخیص لبخند، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر حرکت‌سنج، ۹۰ مگابایت حافظه داخلی، صدای طبیعی دیجیتال DNSe، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، رادیوی اف‌ام استریو با قابلیت ضبط، خروجی صدای استاندارد و ...  
قیمت قدیم: ۲۶۰,۰۰۰ — ۳۲۰,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ ئی۲۱۵۲
 
Samsung E2152
امکان وجود دو سیم‌کارت به طور همزمان، دوربین وی‌جی‌ای، چراغ‌قوه، صفحه نمایش ۲۶۲۱۴۴ رنگ ۲ اینچ، رادیوی اف‌ام استریو با قابلیت ضبط، بلوتوث استریو و ... 
قیمت قدیم: ۷۲,۰۰۰ — ۷۸,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ ویو ۲ پرو
 
Samsung Wave 2 Pro
گوشی کشویی از جانب با صفحه کلید کامل، صفحه نمایش ۳٫۲ اینچ لمسی با تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، مسیریاب جی‌پی‌اس، دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، ۱۰۰ مگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج، بلوتوث استریو، رادیوی اف‌ام استریو، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم و ...  
قیمت قدیم: ۲۹۰,۰۰۰ تومان





سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:12 ::  نويسنده : ابوالفضل


بالاخره تمامی انتظارات، پیش بینی ها و شایعاتی که پیرامون گلکسی نوت ۲ بود به پایان رسید و سامسونگ امروز رسما نسل دوم فبلت خود با همان نوت ۲ را در جریان مراسم IFA 2012 رونمایی کرد. اگر از کاربرانی هستید که خبرهای ما را دنبال کرده اید مطمئنا از مشخصات فنی این فبلت آگاهی دارید اما بطور خلاصه میتوان همانند پیش بینی ها به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی HD Super AMOLED آن اشاره کرد. پردازنده ۴ هسته ای ۱.۶ گیگاهزتری، ۲ گیگابایت رم، باطری ۳۱۰۰ میلی آمپر و اندروید ۴.۱ از دیگر مشخصات نوت ۲ میباشد.

 

سامسونگ در زمان عرضه نوت ۱ با انتقاد های فراوانی روبرو شد و خیلی ها این محصول را نه اسمارت فون میدانستند و نه گجتی که بتوان آن را تبلت خواند اما زمان نشان داد که این عمل سامسونگ آنقدر ها هم غیر حساب شده نبوده است و فروش ورای تصور این محصول باعث شد نه تنها موفقیت های زیادی برای سامسونگ داشته باشد بلکه سامسونگ و حتی دیگر شرکت ها را وادار کرد که بخواهند محصولاتی مشابه عرضه کنند.

 

گلکسی نوت ۲ نتیجه این موضوع میباشد و سامسونگ حالا امیدوارتر از همیشه به موفقیت این محصول. برای اینکه بهتر درک کنیم که در نسل دوم فبلت  نوت چه تغییراتی نسبت به مدل قدیم (نوت ۱) اعمال شده است شاید بهتر باشد نگاهی به لیست زیر بیاندازیم.

 

 



سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:10 ::  نويسنده : ابوالفضل
گوشی های Mini نسخه های کوچک و معمولی گوشی های بزرگ و پیشرفته هستند. در حال حاضر یک لیست طولانی از گوشی های بزرگتر و پیشرفته تر که مشابه سامسونگ Galaxy Mini S5570 می باشند در بازار وجود دارد اگرچه این گوشی قصد رقابت با آنها را ندارد. Galaxy Mini S5570 یک گوشی هوشمند معمولی با ویژگی های ارتباطی کامل ، پشتیبانی شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای آندروید است. این گوشی برای کاربرانی که به تازگی به گوشی های هوشمند روی آورده اند بسیار مناسب است.

مزایا :

• پشتیبانی از چهار باند GSM و دو باند 3G با 7.2Mbps HSDPA
• صفحه نمایش لمسی 3.14 اینچ با وضوح QVGA و 256K رنگ
• پردازنده ARMV6 600MHZ ، 384MB RAM
• نسخه 2.2 سیستم عامل آندوید (Froyo) با نسخه 3.0 منوی Touchwiz
• 160MB حافظه داخلی و محل کارت حافظه microSD با امکان جابجایی در زمان روشن بودن گوشی (کارت 2GB در جعبه گوشی)
• دوربین 3.15MP با کانون ثابت و Geotagging
• گیرنده GPS با A-GPS
• رادیو FM استریو با RDS
• سوکت صوتی 3.5 میلی متری
• ویرایشگر مستندات
• حسگر Proximity و شتاب سنج
• ورودی متن Swype
• پورت MicroUSB (شارژ) و بلوتوث استریو 2.1
• ادغام شبکه اجتماعی
• ساختار مناسب و طراحی جالب

معایب :

• وضوح پایین صفحه نمایش و محدودیت انتخاب نرم افزارها
• دوربین کانون ثابت دارد
• دوربین ثانویه برای مکالمه تصویری ندارد
• فلاش و کلید اختصاصی دوربین ندارد
• دوربین فقط در وضوح QVGA در 15fps فیلمبرداری می کند

طراحی :

گوشی Galaxy Mini S5570 یک گوشی کوچک مناسب است که بیشتر شبیه یک گوشی Corby است تا یک گوشی هوشمند. ابعاد این گوشی 110.4 x 60.8 x 12.1 میلی متر و وزن آن 105 گرم است. این گوشی تماما پلاستیکی است و اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند. ترکیب رنگ گوشی و انحناء ظریف در پایین Mini جلوه خاصی به آن می دهد و کار کردن با آن لذت بخش است.

 

حسگر Proximity بالای صفحه نمایش وجود دارد اما از آنجایی که حسگر نور محیط فراهم نشده است باید روشنایی صفحه نمایش را بطور دستی متناسب با نور محیط تنظیم کرد. با این گوشی در یک روز آفتابی به راحتی می توان در هوای آزاد کار کرد. دوربین مکالمه تصویری وجود ندارد. این سیستم عامل از مکالمه تصویری بصورت اورجینال پشتیبانی نمی کند اما تعدادی از گوشی های آندروید سامسونگ دارای این قابلیت می باشند.

 

سه کلید سخت افزاری زیر صفحه نمایش قرار دارد که شامل کلید مرکزی منو و کنترل های Home و Back در دو طرف آن است. این کلیدها بخوبی واکنش می دهند و از آنجایی که اندازه بزرگی دارند به راحتی می توان با آنها کار کرد. دکمه Home داخل فریم خود قرار دارد و با دو دکمه دیگر تداخل ندارد. بدلیل پرداخت خوب سطح گوشی ، لمس این کلیدها بسیار خوشایند است.

 

سوکت صوتی 3.5 میلی متری و پورت MicroUSB بالای گوشی قرار دارند و دارای یک پوشش پلاستیکی کوچک می باشند. پوشش پورت USB در این گوشی بصوت POP-UP باز می شود و کشویی نیست. کار کردن با آن کمی مشکل است اما کارایی لازم را دارد.

 

دکمه پاور و محل کارت حافظه MicroSD که امکان جابجایی آن در زمان روشن بودن گوشی وجود دارد در طرف راست Mini می باشند. محل کارت حافظه دارای یک پوشش پلاستیکی است. دکمه پاور کوچک است و بخوبی واکنش می دهد.

 

فقط کلید ولوم در طرف چپ وجود دارد که اندازه کوچکی دارد اما به موجب برآمدگی کافی به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. این گوشی کلید اختصاصی دوربین و کانون اتوماتیک ندارد.

 

لنز دوربین در قاب پشت گوشی مشاهده می شود و انحناء دور لنز تنها ابزار محافظ از آن است که با قرار دادن گوشی در جیب احتمال خراشیده شدن آن وجود دارد. از آنجایی که دوربین فاقد فلاش است در صوت کم بودن نور محیط نمی توان با آن عکس گرفت. سطح قاب پشت گوشی به گونه ای طراحی شده است که امکان سر خوردن گوشی از دست وجود ندارد و طراحی کلی گوشی را جذاب تر می کند. اثر انگشت روی این سطح مات باقی نمی ماند. بلندگو در پایین قاب پشت قرار دارد و در واقع روی انحناء گوشی قرار گرفته است که بنابراین صدای آن خفه نمی شود. ورودی صدای گوشی در پایین Galaxy Mini S5570 وجود دارد.

 

با برداشتن قاب پشت ، باتری 1200mAh Li-Ion و محفظه سیم کار مشخص می شود. کار کردن با این گوشی بسیار راحت است و به آسانی در دست جا می گیرد. کلیدهای کنترل Mini نیز بخوبی کار می کنند.

 

ساختار پلاستیکی گوشی به اندازه کافی مقاوم است و رنگ بندی جالبی دارد زیرا برای کاربران جوان گوشی های هوشمند طراحی شده است.





مشخصات کلی
شبکه HSDPA 900 / 2100 , GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
معرفی ژانویه ۲۰۱۱
نسل ۳٫۵
پردازنده فرکانس ۶۰۰ مگاهرتز
سیستم عامل Android OS, v2.2 Froyo
بستر نرم‌افزاری TouchWiz v3.0 UI
مشخصات فیزیکی
شکل ظاهری ساده
ابعاد ۱۲٫۱ * ۶۰٫۸ * ۱۱۰٫۴ میلی‌متر
وزن ۱۰۵ گرم
تنوع رنگ مشکی
نمایش
نوع TFT، لمسی
وضوح ۳۲۰ * ۲۴۰ پیکسل
تعداد رنگ ۲۶۲۱۴۴ رنگ
ابعاد صفحه ۳٫۱۴ اینچ
دوربین
کیفیت عکس ۳٫۱۵ مگاپیکسل
ابعاد عکس حداکثر ۱۵۳۶ * ۲۰۴۸ پیکسل
فیلمبرداری بله
ابعاد فیلم حداکثر ۲۴۰ * ۳۲۰ پیکسل، ۱۵ تصویر در ثانیه
مدت فیلمبرداری  
تشخیص صورت خیر
تشخیص لبخند خیر
کاهش قرمزی چشم خیر
دوربین دوم خیر
تماس تصویری خیر
فوکوس اتوماتیک خیر
فلاش خیر
لرزش‌گیر خیر
ثبت موقعیت جغرافیایی بله
ذخیره‌سازی
دفترچه تلفن بله، نوع پیشرفته به همراه تصویر
گزارش تماس‌ها بله، نامحدود
نوع کارت حافظه microSD، قابل افزایش حداکثر تا ۳۲ گیگابایت
کارت حافظه همراه ۲ گیگابایت (بسته به نوع بسته‌بندی)
حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایت
ویژگی‌ها
مدیریت اطلاعات شخصی تقویم، دفترچه تلفن، یادداشت، وظایف آتی، ماشین حساب و ...
جی‌پی‌اس بله
فرستنده رادیویی خیر
حسگر حرکت‌سنج بله (دوران خودکار صفحه)
حسگر مجاورت‌سنج بله (خاموش کردن صفحه هنگام مکالمه)
جاوا قابل اجرا از طریق نصب برنامه جانبی
پخش موسیقی MP3, , AAC+, eAAC+, AAC
پخش فیلم MPEG4, H.263, H.264
دریافت فیلم بله
رادیوی اف‌ام بله، استریو، به همراه RDS
کار با پرونده‌های آفیس بله، نمایش و ویرایش
کار با پرونده‌های پی‌دی‌اف خیر
کار با پرونده‌های زیپ خیر
ویرایش فیلم بله
ویرایش عکس بله
تشخیص دستنوشته خیر
صفحه کلید کامل خیر
ساعت بله
زنگ هشدار بله
پیش‌بینی کلمه T9
پخش با صدای بلند بله
فرمان صوتی بله
ضبط صدا بله
خروجی تلویزیون خیر
خروجی صدا بله، ۳٫۵ میلیمتر (استاندارد)
میکروفون استریو خیر
چاپ مستقیم خیر
بازی بله
دریافت و نصب بازی  
تبادل اطلاعات
ارسال پیام SMS, MMS, Email, Push Email, Instant Messaging
مرورگر اینترنت HTML
مرورگر WAP خیر
بلوتوث بله،‌ نسخه ۲٫۱، پشتیبانی A2DP
درگاه مادون قرمز خیر
درگاه USB بله، نسخه ۲٫۰، microUSB
GPRS کلاس ۱۲
EDGE کلاس ۱۲
3G بله
HSDPA بله
HSUPA خیر
Push to Talk خیر
سرعت تبادل در شبکه حداکثر ۷٫۲ مگابیت در ثانیه(HSDPA)
شبکه بیسیم Wi-Fi 802.11 b/g/n، به همراه فناوری Wi-Fi hotspot
انطباق با کامپیوتر بله
انباره USB خیر
زنگ
نوع ام‌پی‌تری، WAV
تنظیمات دریافت ملودی
بلندگوهای استریو فناوری صوتی DNSe(صدای طبیعی دیجیتال)
لرزاننده بله
باتری
نوع Li-Ion 1200 mAh
حالت انتظار حداکثر ۵۷۰ ساعت
حالت مکالمه حداکثر ۹ ساعت و ۳۰ دقیقه
شارژ به وسیله درگاه USB خیر
  منبع: http://www.gsmarena.com/samsung_gala ...
  سایت اصلی: http://www.samsung.com/galaxyace/min ...

  تصاویر: ۱۲
 
 
محصولات مشابه
سامسونگ آی۵۵۰۰ گالکسی ۵
 
 
محصولات مرتبط
نوکیا وایرلس بوم هدست اچ‌اس-۴دبلیو
نوکیا وایرلس هدست اچ‌دی‌دبلیو-۳
نوکیا وایرلس هدست اچ‌اس-۱۱دبلیو
 



سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : ابوالفضل

یکی از بهترین گوشی‌هایی که در کنگره MWC سال 2012 معرفی شد، پرچم‌دار جدید گوشی‌های اندرویدی کمپانی تایوانی HTC به نام One X است. One X در معنای واقعی یک گوشی سطح بالا است. صفحه نمایش HD، سیستم عامل اندروید 4.0 ساندویچ بستنی به همراه رابط کاربری Sense 4.0 و از همه مهم‌تر، پردازنده چهار هسته‌ای NVIDIA Tegra 3، این گوشی را به یک غول اندرویدی تبدیل کرده است که کمتر گوشی در بازار وجود دارد که می‌تواند با آن رقابت کند. خواننده نقد و بررسی این محصول باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : با باتری 130 گرم
پردازنده: Quad-Core, Nvidia Tegra 3 Chipset 1.5GHz
حافظه: حافظه داخلی 32768 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - NFC - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع Super IPS LCD2 - اندازه 4.7 اینچ - 720 × 1280
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه (v4.0 (Ice Cream Sandwich - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1800 میلی آمپر ساعت
 
نام ها دیگر : HTC Endeavor, HTC Supreme, HTC Edge
 
HTC One X
 
:: نقد و بررسی HTC One X
 
گوشی‌های کمپانی تایوانی HTC همیشه به کیفیت ساخت بالا معروف بوده‌اند و گوشی One X نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی همانند اکثر گوشی‌های رده بالای این کمپانی، دارای بدنه یک پارچه پلی کربناتی است که کیفیت فوق‌العاده بالایی داشته و به کاهش وزن کلی دستگاه کمک فراوانی کرده است. با اینکه One X از صفحه نمایش غول آسای 4.7 اینچی استفاده می‌برد، تنها 130 گرم وزن دارد.

در جلوی این گوشی، صفحه نمایش بسیار بزرگ 4.7 اینچی Super LCD2 با رزلوشن 720x1280 و روکش ضد خش Gorilla Glass قرار دارد که کیفیت بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. تراکم پیکسلی بسیار بالای این صفحه نمایش، جزئیات را بسیار شارپ و دقیق نشان می‌دهد بطوریکه حتی اگر از نزدیک به صفحه آن نگاه کنید، هیچ‌گونه شکستگی در متون نخواهید دید. زاویه دید صفحه One X نیز بسیار بالاست بطوریکه می‌توان گفت حتی از زاویه دید 180 درجه‌ای، هیچ‌گونه کاهش کیفیتی را مشاهده نخواهیم کرد. در زیر صفحه نمایش، سه کلید لمس خازنی کنترلی گوشی‌های اندرویدی قرار دارد.

در سمت چپ گوشی پورت micro USB، در بالای آن کلید پاور به همراه جک هدفون 3.5 میلی‌متری و شیار میکرو سیم کارت و در سمت راست آن کلیدهای کم و زیاد صدا قرار دارند. HTC One X شیار مموری کارت ندارد ولی حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن، این کاستی را جبران کرده است.

در قلب این گوشی چیپ NVIDIA Tegra 3 قرار دارد که به کمک پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگا هرتزی و یک گیگابایت حافظه RAM، قدرت پردازشی بی نظیر گوشی را تضمین می‌کند.

از لحاظ نرم افزاری، HTC One X به طور پیش فرض از اندروید 4.0 یا ساندویچ بستنی استفاده می‌کند. این سیستم عامل به خودی خود، پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به نسخه‌های پیشین داشته است و HTC با قرار دادن جدیدترین رابط کاربری خود با نام Sense 4.0 این بهبودها را دو چندان کرده است. Sense 4.0 نسبت به نسخه های پیشین بسیار ساده تر ولی در عین حال کاربردی‌تر شده است. به لطف پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگا هرتزی One X، محیط رابط کاربری بی نهایت روان است و کوچک‌ترین کاهش سرعتی در حین کار کردن با گوشی احساس نخواهید کرد.

One X همانند گوشی‌های Sensation XE و Sensation XL، از سیستم صوتی Beats Audio بهره می‌برد ولی بر خلاف گوشی‌های قبلی، شما می‌توانید در One X در تمام برنامه‌ها و بازی‌ها از این امکان بهره ببرید. این در حالیست که Beats Audio در مدل‌های قبلی به موزیک پلیر استاندارد گوشی محدود بود!

یکی از لوازم جانبی که می‌توانید برای این گوشی تهیه کنید، MediaLink نام دارد. این وسیله توسط درگاه HDMI به تلویزیون شما متصل شده و به شما این امکان را می‌دهد که هر آنچه که بر روی گوشی خود می‌بینید، به صورت بی سیم بر روی تلویزیون نیز مشاهده کنید. در حقیقت این کار مشابه قابلیت AirPlay موجود بر روی تبلت iPad 2 است.
 
نقد و بررسی HTC One X
 
:: نقاط قوت و ضعف
کیفیت ساخت عالی
صفحه نمایش 4.7 اینچی با کیفیت فوق العاده
دوربین 8 مگاپیکسلی بی نظیر با پردازشگر مجزا
اندروید 4.0 بهبود یافته با رابط کاربری Sense 4.0
سخت افزار بسیار قدرتمند شامل پردازنده چهار هسته ای
قابلیت DLNA
خروجی MHL TV-Out
پشتیبانی از فرمت های تصویری DivX و XviD
بهره گیری از تکنولوژی Beats Audio

عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبه
باتری غیر قابل تعویض
 
:: مدلهای مشابه





سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : ابوالفضل


HTC Wildfire S جانشین گوشی فوق‌العاده محبوب و مطرح Wildfire است. گوشی ارزان قیمتی که کیفیت ساخت بالای کمپانی HTC را به همراه داشت. Wildfire S تغییرات نسبتا زیادی نسبت به مدل پیشین خود داشته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت‌تر آن اشاره کرد. در حال حاضر HTC Wildfire S یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های رده متوسط موجود در بازار است. برای دانستن دلیل این موضوع، خواننده نقد و بررسی این گوشی باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : با باتری 105 گرم
پردازنده: ARM 11 processor, Adreno 200 GPU, Qulacomm MSM7227 chipset 600MHz
حافظه: - حافظه رم 512 مگابایت - حافظه رام 512 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی TFT Capacitive TouchScreen - اندازه 3.2 اینچ - 320 × 480
دوربین: 5.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v2.3 Gingerbread with HTC Sense - جاوا
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1230 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 360 ساعت - زمان مکالمه 7:10 ساعت
نام ها دیگر : HTC PG76110
HTC Wildfire S
:: نقد و بررسی HTC Wildfire S
کیفیت ساخت این گوشی بسیار بالاست و به محض اینکه گوشی را در دست بگیرید متوجه این موضوع خواهید شد. در مورد طراحی و ابعاد این گوشی تغییر خاصی نسبت به مدل پیشین مشاهده نمی‌کنیم ولی بر خلاف ظاهر گوشی، باطن آن تغییر چشمگیری داشته است. دقت صفحه نمایش 3.2 اینچی از 240x320 به 320x480 افزایش یافته است. این افزایش رزلوشن، تراکم پیکسلی صفحه نمایش را از 125 به 180 افزایش داده است که تغییر بسیار بزرگی محسوب می‌شود. اگر دو گوشی Wildfire و Wildfire S را در کنار هم قرار دهید، اختلاف دقت صفحات نمایش این دو گوشی به راحتی قابل تشخیص است. صفحه نمایش LCD موجود بر روی Wildfire S کیفیت بسیار خوبی دارد. تصاویر بسیار شارپ بوده و رنگ‌های تولید شده بسیار طبیعی و زنده هستند. روشنایی صفحه نمایش نیز بسیار بالاست که به کار کردن با گوشی در محیط‌های پر نور و یا در زیر تابش نور آفتاب کمک فراوانی می‌کند.

در زیر صفحه نمایش چهار کلید لمسی خازنی کنترل گوشی و در بالای آن گریل مربوط به بلندگوی داخل گوشی قرار دارد. در سمت چپ گوشی هیچ کلیدی وجود نداشته و در سمت راست آن کلید‌های کم و زیاد کردن صدا و پورت micro USB قرار دارند. در بالای گوشی نیز کلید پاور به همراه ورودی هدفون 3.5 میلی‌متری قرار دارد. در پشت، دوربین 5 مگاپیکسلی گوشی به همراه فلاش LED و بلندگوی اصلی آن قرار دارند.

HTC Wildfire S از سیستم عامل اندروید 2.3 به همراه رابط کاربری HTC Sense 2.1 استفاده می‌کند. این رابط کاربری بسیار سریع، روان، زیبا، ساده و در عین حال کاربردیست. HTC تمام سعی خود را کرده است که حداکثر استفاده را از توان این گوشی گرفته و در این کار به نظر ما بسیار موفق بوده است. البته در نظر داشته باشید که پردازنده 600 مگاهرتزی که در این گوشی قرار دارد، در بین گوشی‌های اندرویدی، جزو پردازنده‌های رده پایین محسوب می‌شود به همین نباید انتظار مالتی تسکینگ (اجرای چند برنامه به طور همزمان) یا انجام کارهای سنگین را از Wildfire S داشته باشید.

نقطه قوت رابط کاربری HTC Sense نسبت به رابط‌های کاربری گوشی‌های دیگر، تکمیل بودن است. HTC تعداد بسیار زیادی برنامه و ویجت به طور پیش فرض بر روی این رابط کاربری قرار داده است که نیاز شما را به نصب برنامه‌های مختلف به حداقل می‌رساند.

یکی از تنها نقاط ضعف این گوشی تایپ کردن با آن است. به خاطر وجود صفحه نمایش کوچک 3.2 اینچی، کار کردن با کیبورد آن به خصوص در حالت عمودی نیاز به کمی تمرین دارد مخصوصا اگر دستان بزرگی داشته باشید.

تماشای ویدئو بر روی Wildfire S به لطف صفحه نمایش با کیفیت‌تر آن، خیلی بهتر و لذت بخش تر از مدل پیشین است. البته سایز صفحه همچنان خیلی مناسب تماشای ویدئو نیست ولی با این وجود برای گذران وقت بسیار مناسب است.
نقد و بررسی HTC Wildfire S
:: نقاط قوت و ضعف

کیفیت ساخت بسیار بالا
صفحه نمایش بسیار خوب
مجهز به رابط کاربری بسیار کامل HTC Sense 2.1
دوربین خوب
قیمت مناسب
مجهز به محافظ صفحه نمایش Gorilla Glass
پشتیبانی از فرمت ویدئویی XviD


پردازنده ضعیف
کیفیت پایین فیلم برداری
:: مدلهای مشابه





سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:7 ::  نويسنده : ابوالفضل
نوکیا با معرفی سری جدید گوشی‌های لمسی آشا (Asha Touch) سفر به اینترنت در موبایل را شتاب می‌دهد


بانکوک- نوکیا با معرفی خانواده گوشی‌های معمولی Asha Touch گامی دیگر در راستای برقراری ارتباط یک میلیارد مصرف‌کننده بعدی به اینترنت برداشت و تجربه لمسی کامل را با قیمت‌های ارزان ارائه کرد.
به گزارش ایتنا سه گوشی جدید با مدل‌های Nokia Asha ۳۰۵،Nokia Asha ۳۰۶ و Nokia Asha ۳۱۱ خانواده موفق آشا را که در اکتبر ۲۰۱۱ برای اولین بار معرفی شد، توسعه می‌دهند.

امروز ۱۰ گوشی خانواده آشا در بیش از ۱۳۰ بازار، انتخاب گوشی مطابق با سبک زندگی شخصی را برای جوانان و مصرف‌کننده اجتماعی فراهم می‌کند.
هدف از طراحی این گوشی‌های جدید ارائه تجربه بی‌نهایت غنی و مشابه یک گوشی هوشمند برای مصرف‌کنندگانی بوده که می‌‍‌خواهند از هزینه‌های گزاف مصرف اطلاعات و عمر باتری کم خلاص شوند.

گوشی‌های Nokia Asha ۳۰۵،Nokia Asha ۳۰۶ و Nokia Asha ۳۱۱ رابط کاربری لمسی نوین با طراحی کاملا جدیدی ارائه می‌دهد که میراث نوکیا یعنی راحتی استفاده اثبات شده را با ابتکارات طراحی دیجیتال که به همین منظور صورت گرفته ترکیب می‌کند.

Nokia Asha ۳۱۱ با مهارت ساخته شده و یک گوشی سریع و روان با پشتیبانی از شبکه ۳.۵G است که صفحه‌نمایش لمسی خازنی و پردازنده یک گیگاهرتز برای ارائه تجربه بی‌نظیر اینترنت دارد.

Nokia Asha ۳۰۵ یک گوشی جالب دو سیم‌کارته با صفحه‌نمایش روشن و طراحی لبه‌دار است که قیمت ارزانی دارد و از قابلیت انحصاری تعویض آسان سیم‌کارت‌ها برخوردار است.

Nokia Asha ۳۰۵

خواهر این گوشی Nokia Asha ۳۰۶ مدل تک‌سیم‌کارته آن است که ارزان‌ترین گوشی Wi-Fi تا به امروز است.

Nokia Asha ۳۰۶

مِری تی.مک‌داول، نایب رییس اجرایی گوشی‌های موبایل معمولی نوکیا می‌گوید: «ما با معرفی خانواده Asha Touch به بازار، در حال تسریع تعهدات خود برای برقراری ارتباط یک میلیارد مصرف‌کننده بعدی با اینترنت هستیم.
این گوشی‌ها چیزی که جوانان و شهرنشینان برای آن ارزش بیشتری قایل هستند، یعنی ظاهر زیبای گوشی و تجربه حسی و ارزان‌قیمت برای برقراری ارتباط با اینترنت، دوستان، دنیایی از سرگرمی، برنامه‌های تحت وب و محتوا ارائه می‌دهد.»

بی‌نظیر برای بازی و وب‌گردی سریع و ارزان
این گوشی‌های جدید از به‌روزرسانی اخیر مرورگر نوکیا بهره‌مند است.
نسخه دوم مرورگر نوکیا (Nokia Browser ۲.۰) از فناوری ابری (کلاود) نوکیا استفاده می‌کند که مصرف اطلاعات را تا ۹۰ درصد کاهش می‌دهد تا مصرف‌‌کنندگان بتوانند از دسترسی سریع‌تر و ارزان‌تر به اینترنت لذت ببرند.

وب‌سایت‌ها در مقایسه با گوشی‌هایی که مرور وب در آن‌ها بر پایه فناوری ابری نیست، سه برابر سریع‌تر بارگذاری می‌شوند.
همچنین یافتن و انتخاب بیش از ده هزار برنامه کاربردی تحت وب که برای دانلود در دسترس است، برای کاربران راحت می‌شود.

در نتیجه، ضمن استفاده از اطلاعات به اندازه کمتر از مصرف یک برنامه متصل به اینترنت، تجربه کاربری غنی‌تر و تعاملی‌تر فراهم می‌شود.
مصرف‌کنندگان می‌توانند به راحتی با دوستان و خانواده تنها با لمس یک کلید در ارتباط بمانند و فایل‌ها و لینک‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذارند.

علاوه بر این، برنامه مدیریت دانلود (Download Manager) در مرورگر نوکیا به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا در حال مرور وب محتوای خارجی را به راحتی مدیریت کرده و موسیقی، ویدیو یا عکس روی کارت حافظه ذخیره کنند.
خانواده آشا پشتیبانی مثبت از برنامه‌نویسان و مصرف‌کنندگان به دست آورده است.

فروشگاه مجازی نوکیا به تازگی به نقطه برجسته ۵ میلیارد دانلود رسیده است.
از ژانویه تا آوریل، ۴۲ درصد از تمام دانلودها از فروشگاه مجازی برنامه‌های نوکیا مربوط به خانواده آشا و دیگر گوشی‌های نوکیا بر پایه اکوسیستم جاوا بوده است.

درست در سال قبل، این رقم ۱۰ درصد بوده است.
همچنین، ۴۱۰ برنامه‌نویس برای پلت‌فرم‌های نوکیا برنامه طراحی می‌کنند که تاکنون برنامه‌های آنها بیش از یک میلیون بار دانلود شده‌اند.
India Games و Pico Brothers به تازگی از مرز ۱۰۰ میلیون دانلود گذشته‌اند.

Nokia Asha ۳۰۵، Asha ۳۰۶ و Asha ۳۱۱ علاوه بر ارائه تجربه عالی و اجتماعی آنلاین با هدف سرگرمی تولید شده‌اند.
همه کاربران از ۴۰ بازی انحصاری EA با دانلود رایگان و استفاده همیشگی از آنها بهره‌مند خواهند شد.

این بازی‌ها از تمام سری‌ها -جنگی، ورزشی و آرکید- هستند که برخی از عناوین آنها عبارتند از: Tetris، Bejewelled، Need for Speed، The Run و FIFA ۲۰۱۲. گوشی Nokia Asha ۳۱۱ با ۱۵ مرحله بازی Angry Birds که از پیش روی گوشی نصب شده عرضه می‌شود.
این بازی بهترین استفاده را از صفحه‌لمسی و پردازنده یک گیگاهرتز خواهد برد.

نِیل ماوستن، مدیر اجرایی تحقیقات گوشی‌ها در مرکز Strategy Analytics می‌گوید: «نوکیا گامی دیگر در راستای ارتباط مصرف‌کنندگان با اینترنت به پیش برداشته‌ است.
جست‌وجوی بهبود تجربه از طریق رابط کاربری لمسی جدید به نوکیا امکان رقابت را در بازار انبوه گوشی‌هایی در چنین محدوده قیمتی می‌دهد.

بازار انبوه یک بخش رقابتی است، اما ما بر این باوریم که خانواده ارتقایافته آشا در نوکیا بسته جذابی را شامل می‌شود که می‌تواند مصرف‌کنندگان را بر آن دارد تا از قیمت‌های روبه نزولی برخوردار شوند و از چیزهایی نظیر مرورگر فشرده و عمر طولانی باتری بهره‌مند شوند.
جالب است ببینیم چطور نوکیا استراتژی آشای خود را با عرضه‌های جهانی ترویج می‌دهد و در بازارهای مهم و با رشد بالایی نظیر آسیا جایگاهی کسب می‌کند.

نام نوکیا در این مناطق به خوبی طنین‌انداز شده است و پاسخ مصرف‌کنندگان بومی نیز احتمالا مثبت خواهد بود.»

جزییات محصول
Nokia Asha ۳۱۱ یک گوشی رنگی و لمسی جمع و جور است که با تمام امکاناتی که از تجربه موبایل سریع و سرگرم‌کننده انتظار دارید عرضه می‌شود.
این گوشی از صفحه‌نمایش شیشه‌ای رنگی و روشن که لمسی خازنی و ضدخش است به همراه فیلترهای قطبش (پلاریزاسیون) برای ایجاد بهترین تجربه از رابط کاربری متفاوت و بصریِ سرگرم‌کننده برخوردار است.


Nokia Asha ۳۱۱


علاوه بر این، Nokia Asha ۳۱۱ به دوربین ۳.۲ مگاپیکسل و نقشه‌های نوکیا که از پیش روی آن نصب شده به همراه ۱۵ مرحله از نسخه بسته‌بندی شده بازی Angry Birds مجهز است.
مرورگر نوکیا دسترسی سریع و ارزان به اینترنت از طریق موبایل را فراهم می‌کند.

همچنین، در این گوشی سرویس‌های پیام‌رسانی محبوبی تعبیه شده است.
برایان آکتون، یکی از موسسان شرکت WhatsApp می‌گوید: « WhatsApp نگرش واضحی در ایجاد یک برنامه پیام‌رسانیِ قابل اعتماد، با کاربری آسان و قابل اجرا در چندین پلت‌فرم دارد که مردم را قادر می‌سازد با دوستان و اعضای خانواده در سراسر دنیا در ارتباط باقی بمانند.

با مشارکت نوکیا به عنوان شرکتی که دسترسی جهانی به موبایل‌های آن به خوبی اثبات شده است،WhatsApp برای گوشی‌های لمسی آشا (Asha Touch) در دسترس قرار می‌گیرد و ما را بر آن خواهیم شد تا رسالت اصلی خود را بیشتر تحقق بخشیم.»

Nokia Asha ۳۰۵ یک گوشی جالب و سرگرم‌کننده دوسیم‌کارته با قابلیت تعویض آسان است که به کاربران کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از تلفن همراهشان داشته باشند و در همان حال هزینه‌ها را در کنترل خود نگه دارند.
این گوشی از صفحه‌نمایش روشن و رنگی ۳ اینچ لمسی و مقاومتی WQVGA به همراه بلوتوث و ارتباط دوبانده برخوردار است.

۴۰ بازی EA برای دانلود در هر گوشی، به همراه یک دوربین ۲ مگاپیکسل، نقشه‎های نوکیا و مرورگر ابتکاری نوکیا برخوردار است.
این مرورگر به میزان قابل توجهی در کم کردن هزینه‌های انتقال اطلاعات موثر است.

Nokia Asha ۳۰۶ خواهر گوشی Nokia Asha ۳۰۵ است. علاوه بر همه امکاناتی که خواهرش دارد، مانند صفحه‌نمایش ۳ اینچ WQVGA لمسی مقاومتی و ۴۰ بازی EA برای دانلود -که پیشنهاد انحصاری نوکیا است- از WLAN نیز برخوردار است و به کاربران امکان می‌دهد تا در حال حرکت نیز با دیگران در ارتباط بمانند.
این گوشی از پخش ویدیو از طریق شبکه‌های WLAN و GPRS نیز پشتیبانی می‌کند؛ به این معنی که Nokia Asha ۳۰۶ یک وسیله واقعا سرگرم‌کننده برای در ارتباط ماندن است.

قیمت تقریبی Nokia Asha ۳۰۵ ۶۳ یورو است و انتظار می‌رود عرضه آن از سه ماهه دوم ۲۰۱۲ آغاز شود. Nokia Asha ۳۰۶ تقریبا ۶۸ یورو تخمین زده می‌شود. Nokia Asha ۳۱۱ نیز به قیمت تقریبی ۹۲ یورو عرضه می‌شود.

عرضه هر دو گوشی از سه ماهه سوم ۲۰۱۲ آغاز می‌شود.
تمامی قیمت‌های ذکر شده قبل از اعمال مالیات و گمرک است و برخی برنامه‌های کاربردی و بازی‌ها در برخی مناطق ممکن است روی گوشی قابل دسترس نباشد.


سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:6 ::  نويسنده : ابوالفضل



قیمت : 327000 تومان | گارانتی 18 ماهه پارسه
قیمت : 374000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل




LG GM360 Viewty Snap

قیمت : 200000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل




LG GX300

قیمت : 210000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامل




LG GX500

قیمت : 210000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل






LG GS290 Cookie Fresh

قیمت : 141000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل







LG GX200

قیمت : 113000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل - ناموجود






LG GD350

قیمت : 105000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل





LG GT540

قیمت : 311000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل






LG GU230

قیمت : 73000 تومان | گارانتی 18 ماهه پارسه






LG GD510 Pop

قیمت : 157000 تومان | گارانتی 18 ماهه پارسه





LG BL20 New Chocolate

قیمت : 199000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل






LG GW300

قیمت : 132000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل






LG BL40 New Chocolate

قیمت : 394000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل






LG GC900 Viewty Smart

قیمت : 304000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل - ناموجود






LG GD330

قیمت : 112000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل






LG KS660

قیمت : 229000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل






LG KC910i Renoir

قیمت : 262000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل






LG KP500 Cookie

قیمت : 123000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل







LG KS360

قیمت : 135000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل -ناموجود







LG KF755 Secret

قیمت : 202000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل - ناموجود






LG KE970 Shine

 

قیمت : 119000 تومان | گارانتی 12 ماهه کامتل




سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:4 ::  نويسنده : ابوالفضل
 

بررسی نارنجی: "تبلت ایرانی دیمو 700"

 
 

دیمو نام تبلتی است که با عنوانی متفاوت وارد بازار ایران شده است: یک تبلت ایرانی. هر چند مدت ها از معرفی این تبلت گذشته اما تازه چند هفته است که توزیع آن برای مصرف کننده ها آغاز شده. امروز قصد داریم از نزدیک به تبلت دیمو 700 نگاه کنیم و به نقد و بررسی اش بپردازیم. پس اگر می خواهید با زیر و بم دیمو آشنا شوید ادامه مطلب را از دست ندهید.


شکل ظاهری و طراحی:

 

IMG_7445.jpg

 

وقتی برای نخستین بار تبلت را در دست تان می گیرید شاید کمی سنگین و ضخیم به نظر برسد. اما اگر آن را با دیگر تبلت های ۷ اینچی مقایسه کنید متوجه می شوید که این تبلت، هم وزن مناسبی دارد و هم ضخامتش در مقایسه با دیگران تفاوت چندانی ندارد. به خاطر رنگ سفید آن به نظر محصولی متفاوت می آید و سبب می شود بعضی ها از آن خوش شان بیاید و بعضی دیگر طرفدار آن نباشند.


IMG_7459.jpg

 

IMG_7460.jpg

 

IMG_7459.jpg

 

جنس بدنه از کیفیت خوبی برخوردار است و هنگامی که آن را در دست می گیرید احساس می کنید محصولی با ساختاری محکم و مقاوم در دست دارید.


نمایشگر:

 

IMG_7439.jpg

 

نمایشگر 7 اینچ این تبلت از نوع ضد خش و دارای رزولوشن 800 در 480 پیکسل است و به طور کلی نسبت به مدل های رایج بازار رزولوشن پایین تری دارد. در واقع نمی توانید کیفیت تصویر را در این نمایشگر عالی و حتی خوب بدانید. بعد از این که تبلت برای بار اول روشن می شود شما با تصویر پس زمینه کوه دماوند مواجه می شوید و از دیدنش خوشحال می شوید. اما دومین چیزی که به خودتان می گویید این است که چرا کیفیت نمایشگر خوب نیست؟


IMG_7442.jpg

 

علاوه بر این، زاویه دید نمایشگر هم کم است و کافی است آن را چند درجه حرکت بدهید تا تصویر محو شود. برای مقایسه کافی است زاویه دید دیمو 700 را با تبلت نکسوس 7 گوگل مقایسه کنید. (تصویر بالا و پایین)


IMG_7443.jpg

 

مشکل سوم نمایشگر، حساسیت لمسی آن است. به طور کلی تبلت دیمو 700 از نظر لمسی خوب عمل می کند و قابلیت تشخیص ۵ لمس هم زمان را دارد. اما در هنگام تست متوجه شدیم هنگامی تبلت را به شارژر می زنیم، عملکرد لمسی نمایشگر دچار اختلال می شود. بنابراین زمانی که تبلت در حال شارژ است نمی توانید با آن به راحتی کار کنید. در نهایت مشکل چهارم که به نمایشگر مربوط می شود، نبود سنسور تشخیص نور محیط روی این تبلت است. به همین خاطر باید نور نمایشگر را در محیط های مختلف به صورت دستی تنظیم کنید و خود تبلت این کار را برای تان انجام نمی دهد.


سخت افزار:

 

IMG_7463.jpg

 

نسبت به قیمت ارزان این تبلت، روی آن سخت افزار خوبی پیدا می کنید. پردازشگر Cortex A8 1000MHZ به همراه چیپ گرافیکی Mali-400MP نمایشگر لمسی قادر به تشخیص ۵ نقطه همزمان در کنار ۵۱۲ مگابایت رم. این تبلت دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از کارت حافظه می توانید آن را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهید.

از نظر ارتباطی این تبلت دارای وای-فای است و سیم کارت نمی خورد. ضمن این که روی آن بلوتوث نیز وجود ندارد. جالب اینجا است که روی آن جی پی اس هم تعبیه نشده است.


IMG_7468.jpg

 

اما از نظر پورت ها با مجموعه نسبتا کاملی مواجه هستید: ورودی هدفون، Mini HDMI به همراه Mini USB و USB OTG .

یک دوربین VGA هم در جلو قرار دارد که برای چت تصویری به کار می رود و باطری نیز 3000mAh است. در نهایت وزن تبلت نیز ۳۵۰ گرم است.


صدا:

 

IMG_7465.jpg

 

اگر به دنبال بلندی صدا هستید اسپیکر تبلت دیمو می تواند تقریبا شما را راضی کند. اما نباید انتظار کیفیت بالای صدا را از اسپیکر آن داشته باشید و شاید بهتر باشد از هدفون استفاده کنید.


باطری

 

IMG_7454.jpg

 

همان طور که گفته شد اینجا با یک باطری 3000mAh مواجه هستید. در تست های ما به نظر می رسد که می توانید حدود ۴ تا ۷ ساعت روی کارکرد باطری حساب باز کنید. در صورتی که با آن ویدیو ببینید حدود ۴ تا ۵ ساعت باطری دوام می آورد. اما برای کارهای دیگر زمان بیشتری در اختیار دارید.


سیستم عامل و زبان فارسی

 

IMG_7448.jpg

 

اندروید 4 سبب شده که با سیستم عاملی قدرتمند سر و کار داشته باشید که به خوبی از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند. با توجه به سخت افزار تبلت، می بینید که کارها با سرعت نسبتا خوب و روان اجرا می شوند و تبلت در این مورد شما را ناامید نمی کند.


یک تبلت ایرانی!؟

 

IMG_7464.jpg

 

شرکتی به نام «ارتباطات ایرانیان اروند» ادعا می کند که این تبلتی ایرانی است و در ایران مونتاژ می شود. در واقع از قول مدیرعامل این شرکت نقل شده که «قطعات مختلف تبلت دیمو به سفارش شرکت ایرانیان ارتباط توسط شرکت های خارجی تهیه می شود و سایر امور از قبیل مونتاژ قطعات روی بردهای الکترونیکی، تزریق و غیره در کارخانه انجام می شود.» و این شرکت، دیمو را نخستین تبلت تولیدشده در خاورمیانه معرفی کرده است.

اما به نظر می رسد این تبلت دارای خواهری چینی است. حتما می دانید در سیستم عامل اندروید اگر به یک شبکه وای-فای متصل شوید، نام و مشخصات شبکه متصل شده، در سیستم عامل ذخیره می شود و تبلت بعدا از این اطلاعات، جهت اتصال مجدد به شبکه وای-فای استفاده می کند.

جالب اینجا است که روی تبلتی که در اختیار نارنجی قرار گرفته بود نیز چنین لیستی وجود داشت و یک شبکه وای-فای به نام LingYun را روی آن دیدیم که شبیه به یک اسم چینی بود.


IMG_7446.jpg

 

با جستجو این اسم در کمال شگفتی متوجه شدیم این نام یک شرکت چینی است که محصولاتی از قبیل تبلت تولید می کند. اگر تبلت LINGYUN F2S را ببینید متوجه می شوید که از نظر شکل ظاهری و مشخصات فنی با تبلت دیمو 700 مطابقت کاملی دارد. ضمن اینکه قیمت این تبلت چینی ۱۱۳ دلار است. در پایین تصویر این تبلت را ملاحضه می کنید. حال این سوال پیش می آید که آیا واقعا می توان دیمو 700 را یک تبلت ایرانی به حساب آورد؟


211_1-001-narenji-ir.jpg

 

جمع بندی

 

IMG_7458.jpg

 

دیمو 700 جزو ارزان ترین تبلت هایی است که می توانید در بازار بخرید. شاید به همین خاطر نباید به دنبال بسیاری از برتری‌ها نسبت به دیگر محصولات بازار باشید. در نهایت تصمیم با شما است که آیا می توان توازن قیمت و امکانات را در این محصول دید یا نه. این تبلت اکنون با قیمت ۳۹۰ هزار تومان به فروش می رسد.




سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 12:58 ::  نويسنده : ابوالفضل

 

نمایشگر: ‎ خازنی، 9.7 اینچ / ‎1024x768 (4:3)‎
پردازشگر: Cortex A8: 1GB
چیپ: ALLWINNER A10
پردازنده گرافیک: Mali-400MP
حافظه موقت: DDR3 1 GB
 حافظه: 8 گیگ داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت
سیستم عامل: آندروید 4.0.3
شبکه: Wifi 802.11b/g/n, Support 3G modem
برنامه: آندورید، فرمت APK
پخش رسانه: all
 اتصالات: Micro usb, HDMI, USB OTG, 3.5mm Jack
تصویر: JPG, BMP, PNG, TIFF
PDF: ‏Yes
Office: ‏Yes
باتری: لیتیوم 6000 میلی آمپر
 دوربین:
- VGA :Front
- 2MP :Back
 ابعاد: 242x184x9.5 میلیمتر
زبان فارسی: کامل با پیش فرض فارسی
 وزن: 540 گرم

 

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت دیمو

 

DIM

O 900 تبلتی با صفحه نمایش 9.7 اینچی است که قدرت تشخیص 10 نقطه لمس همزمان را دارا است جنس بدنه این تبلت از آلومینیوم خشک بوده که حس متفاوتی در هنگام کار کردن با آن به کاربر منتقل می‌شود. این تبلت دارای صفحه نمایش ضد خش با رزولوشن 768×1024 و نسبت تصویر 4:3 است. در ساخت صفحه نمایش این تبلت از تکنولوژی پیشرفته IPS استفاده شده است که از قابلیت‌های این صفحه نمایش‌ها می‌توان به رنگ‌های طبیعی تولید شده توسط این صفحه نمایش‌ها اشاره کرد که بسیار زنده می‌باشند و همچنین زاویه دید گسترده آن که به شما امکان تماشای صفحه تبلت از زوایای مختلف بدون تاریکی و تغییر رنگ را می‌دهد.

 

 

از مشخصات ظاهری این تبلت می‌توان به وجود یک دوربین در جلوی تبلت برای داشتن مکالمه تصویری از طریق اینترنت و همچنین دوربین در پشت تبلت برای انداختن عکس و ثبت لحظات اشاره کرد. در بالای تبلت دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار دارند. سایر خروجی و ورودی‌های تبلت شامل ورودی micro SD ، خروجی هدفون استریو، میکروفن، خروجی HDMI ، پورت micro USB ، اتصال شارژر و بلندگوها همگی در سمت راست تبلت قرار دارند.

 

هر دو تبلت دارای قابلیت اتصال کابل USB OTG می‌باشند که از قابلیت‌های این کابل توانایی اتصال حافظه فلش به صورت مستقیم و همچنین اتصال موس و کیبورد می‌باشد که قابلت های مهمی به شمار می‌روند. این کابل بصورت رایگان در داخل جعبه تبلت قرار داده شده است. کیبوردDIM

O به عنوان یکی از لوازم جانبی به صورت جداگانه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

 

از دیگر مزایای مهم و کمیاب این تبلت‌ها می‌توان به خروجی mini HDMI آن اشاره کرد که به شما توانایی اتصال تبلت به تلویزیون منزل و ویدئو پروجکشن و سایر دستگاه ها که دارای ورودی HDMI

هستند را می‌دهد که در مورد استفاده از این مزیت و کاربردهای آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

 

این تبلت ها از لحاظ سخت افزاری نسبتاً مناسب هستند که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

 

این تبلت دارای پردازنده قدرتمند Cortex با فرکانس 1 گیگاهرتز و چیپست Allwinner می‌باشد که توان پردازشی مناسبی دارد و به راحتی از پس اجرای اپلیکیشن ها برمی‌آید.

 

 

پردازنده گرافیکی استفاده شده در این تبلت ها Mali400 است که پخش کردن ویدئو های Full HD 1080P با وجود این پردازنده گرافیکی برای این تبلت‌ها بسیار آسان است و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها و، وجود خروجی HDMI یک پخش کننده ویدئویی قدرتمند را در منزل و یا محل کار خود داشته باشید.

 

حافظه رم استفاده شده در مدل DIM

O900 نیز از نوع DDR3 و دارای ظرفیت 1 گیگابایت می‌باشد.

 

ظرفیت حافظه جانبی استفاده شده در مدل DIM

O900٬ 8 گیگابایت می‌باشد و در صورتی که شما نیاز به داشتن ظرفیتی بالاتر از این حد داشته باشید، قابلیت پشتیبانی از حافظه micro SD تا ظرفیت 32 گیگابایت را دارا می‌باشد.

 

 

برای اتصال به اینترنت هر دو تبلت دارای کارت شبکه Wi-Fi می‌باشند و کاربر می‌تواند با بهره گیری از آن به جستجوی اینترنت بپردازید. همچنین این تبلت ها قابلیت پشتیبانی از مودم‌های 3G را دارا می‌باشند و شما می‌توانید با اتصال سیم کارتی که اینترنت آن فعال است در هر مکانی اینترنت را همراه خود داشته باشید. این مودم‌ها به عنوان لوازم جانبی به صورت جداگانه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

 

 

مدیریت و بهره‌وری از این سخت افزار قدرتمند به عهده آخرین ورژن از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید بستنی حصیری (V4.0.3) قرار دارد که انصافاً این نسخه از اندروید به خوبی از پس این کار برآمده است. از قابلیت‌های متعدد این سیستم عامل می‌توان به شکل و شمایل جدید و جلوه های گرافیکی آن که نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار پیشرفت کرده است اشاره کرد که تجربه بسیار خوبی از کار کردن با آن به شما منتقل می‌کند. در این نسخه یک نوار دسترسی سریع وجود دارد تا برنامه های پرکاربرد را آنجا قرار داد و بدین ترتیب هر وقت که بخواهید می‌توانید به سرعت این نرم افزار ها را اجرا کنید. در این نسخه منوی نرم افزار ها به 2 قسمت APPS و WIDGETS تقسیم بندی شده است که ویجت‌ها و نرم افزارهای نصب شده هر کدام در قسمت خود قرار می‌گیرند . شما می‌توانید از قسمت ویجت‌ها هر سایزی از آن‌ها را که تمایل داشتید به صفحه اصلی تبلت انتقال بدهید.

 

از دیگر قابلیت‌های تبلت DIM

O پشتیبانی کامل آن از زبان فارسی می‌باشد. شما می‌توانید منوی تبلت را فارسی کرده، فیلم‌ها را با زیر نویس فارسی تماشا کنید و خلاصه با تمام نرم افزارهایی که زبان فارسی را پشتیبانی می‌کنند به راحتی کار کنید.

 

یکی از دلایل مورد توجه قرار گرفتن تبلت ها وزن سبک آن‌ها می‌باشد و به همین دلیل از قابلیت حمل بهتری برخوردار هستند. تبلت  900 DIM

O دارای وزن 540 گرم می‌باشد.

 

 

 

 

 


  • مشخصات کلی
  • ابعاد
  • 242x184x9.5 میلیمتر

  • وزن
  • 540 گرم

  • رنگ
  • مشکی

  • پردازنده
  • مدل پردازنده
  • Cortex A8

  • سرعت پردازنده
  • 1 GHz

  • حافظه
  • حافظه رم
  • 1.0 GB

  • نوع حافظه رم
  • DDR3

  • دیسک درایو
  • نوع دیسک درایو
  • دیسک درایو حافظه ای SSD

  • ظرفیت دیسک درایو
  • 8 GB

  • صفحه نمایش
  • صفحه نمایش لمسی
  • دارد

  • نوع صفحه نمایش
  • LCD

  • نوع صفحه لمسی
  • Capacitive

  • اندازه صفحه نمایش
  • 9.7 اینچ

  • رزولوشن صفحه نمایش
  • 768×1024

  • امکانات
  • قابلیت نصب سیم کارت
  • ندارد

  • قابلیت مکالمه تلفنی با سیم کارت
  • ندارد

  • باند شبکه 3G
  • Support 3G modem

  • شبکه بی سیم Wifi
  • دارد

  • توضیحات شبکه بی سیم Wifi
  • Wifi 802.11b/g/n

  • نوع کارت حافظه قابل نصب
  • کارت حافظه‌ی MicroSD با قابلیت افزایش تا 32 گیگابایت

  • دوربین
  • دارد

  • توضیحات دوربین
  • 2 مگاپیکسل

  • وب کم
  • دارد

  • پخش فیلم
  • all

  • پورت USB
  • دارد

  • پورت HDMI
  • دارد

  • فیش 3.5 میلیمتری صدا
  • دارد

  • سایر مشخصات
  • سیستم عامل
  • Google Android

  • نسخه سیستم عامل
  • آندروید 4.0.3

  • باتری
  • لیتیوم 6000 میلی آمپر

  • برخی نرم افزارهای نصب شده
  • PDF
    Office


 



سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : ابوالفضل

http://wikifars.com/img/mobile/dimo-tablet.jpg

 

 

 

چندی پیش اولین تبلت ایرانی در دو مدل به نام‌های دیمو ۷۰۰ و دیمو ۹۰۰ رونمایی شد در همین راستا اطلاعات سخت افزاری وظاهری این دو تبلت را میتوانید در این خبر بخوانید.

 

 

 

قیمت : ۴۲۵۰۰۰ تومان | گارانتی ۱ ساله دیمو >> DIMO 700 (قیمت از دیجی کالا)

 

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت های ایرانی دیمو ۹۰۰

 

 Dimo900 یک تبلت ۹٫۷ اینچی است که قابلیت تشخیص ۱۰ نقطه لمس همزمان از وِیژگی های آن محسوب می شود، همچنین پلاستیک استفاده شده در بدنه این تبلت از جنس مرغوب بوده و حس خوبی را هنگام کار کردن با آن به کاربر منتقل می‌کند. صفحه نمایش باکیفیت و ضد خش این تبلت دارای رزولوشن ۱۰۲۴×۷۶۸ و نسبت تصویر ۴:۳ می‌باشد که برای نشان دادن جزئیات دقیق و نوشته‌ها مناسب می‌باشد.

 

 از مشخصه‌های ظاهری این تبلت می‌توان به وجود دوربین ۲ مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش برای داشتن مکالمه تصویری از طریق اینترنت، وجود سه کلید لمسی back ، home و menu در سمت راست صفحه نمایش اشاره داشت.همچنین جای گیری کلیدهای کاربری آن کاملاً مناسب می‌باشند. کلید های پاور و صدا در بالای آن قرار داده شده‌اند. تمامی پورت‌های اتصالی از جمله خروجی هدفون استریو، میکروفن، خروجی HDMI ، پورت mini USB و اتصال شارژر در سمت راست قرار داشته، ورودی micro SD در زیر تبلت و بلندگوی آن در پشت آن در قسمت مناسبی قرار دارد.

 

 همچنین این تبلت دارای قابلیت اتصال کابل USB OTG می‌باشند که از قابلیت‌های این کابل توانایی اتصال حافظه فلش به صورت مستقیم و همچنین اتصال موس و کیبورد می‌باشد که قابلت های مهمی به شمار می‌روند. این کابل بصورت رایگان در داخل جعبه تبلت قرار داده شده است. کیبورد DIMO به عنوان یکی از لوازم جانبی به صورت جداگانه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.از دیگر مزایای مهم و کمیاب این تبلت‌ها می‌توان به خروجی mini HDMI آن اشاره کرد که به شما توانایی اتصال تبلت به تلویزیون منزل و ویدئو پروجکشن و سایر دستگاه ها که دارای ورودی HDMI هستند را می‌دهد.

 

 این تبلت از لحاظ سخت افزاری در رده بالایی قرار دارد زیرا دارای پردازنده قدرتمند Cortex-A8 با فرکانس ۱ گیگاهرتز و چیپست Allwinner A10 می‌باشد که توان پردازشی نسبتاً بالایی دارد.پردازنده گرافیکی استفاده شده در این تبلت ها Mali400 است که می‌توان آن را قدرتمندترین پردازنده گرافیکی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند تا به امروز دانست (همان پردازنده ای که در گوشی های سامسونگ گالاکسی SII و گالاکسی نوت به کار رفته) که قدرت انجام سنگین‌ترین کارهای گرافیکی را داراست. پخش کردن ویدئو های Full HD 1080P با وجود این پردازنده گرافیکی برای این تبلت‌ها بسیار آسان است و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها و وجود خروجی HDMI یک پخش کننده ویدئویی قدرتمند را در منزل و یا محل کار خود داشته باشید.

 

 حافظه رم استفاده شده در مدل DIMO900 از نوع DDR3 و دارای ظرفیت ۱ گیگابایت می‌باشد. ظرفیت حافظه جانبی استفاده شده در مدل DIMO900، هشت گیگابایت می‌باشد که در صورت تمایل قابلیت افزایش و پشتیبانی از حافظه micro SD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت را دارا می باشد. برای اتصال به اینترنت این تبلت دارای کارت شبکه Wi-Fi می‌باشند و کاربر می‌تواند با بهره گیری از آن به جستجوی اینترنت بپردازد. همچنین این تبلت ها قابلیت پشتیبانی از مودم‌های ۳G را دارا می‌باشند و شما می‌توانید با اتصال سیم کارتی که اینترنت آن فعال است در هر مکانی اینترنت را همراه خود داشته باشید . این مودم‌ها به عنوان لوازم جانبی به صورت جداگانه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

 

 مدیریت و بهره‌وری از این سخت افزار قدرتمند به عهده آخرین ورژن از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید بستنی حصیری (V4.0.3) قرار دارد که انصافاً این نسخه از اندروید به خوبی از پس این کار برآمده است . از قابلیت‌های متعدد این سیستم عامل می‌توان به شکل و شمایل جدید و جلوه های گرافیکی آن که نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار پیشرفت کرده است اشاره کرد که تجربه بسیار خوبی از کار کردن با آن به شما منتقل می‌کند. در این نسخه یک نوار دسترسی سریع وجود دارد تا برنامه های پرکاربرد را آنجا قرار داد و بدین ترتیب هر وقت که بخواهید می‌توانید به سرعت این نرم افزار ها را اجرا کنید. در این نسخه منوی نرم افزار ها به ۲ قسمت APPS و WIDGETS تقسیم بندی شده است که ویجت‌ها و نرم افزارهای نصب شده هر کدام در قسمت خود قرار می‌گیرند . شما می‌توانید از قسمت ویجت‌ها هر سایزی از آن‌ها را که تمایل داشتید به صفحه اصلی تبلت انتقال بدهید.

 

 از دیگر قابلیت‌های تبلت های DIMO پشتیبانی کامل آن‌ها از زبان فارسی می‌باشد. شما می‌توانید منوی تبلت را فارسی کرده، پیام های فارسی ارسال و دریافت کنید، فیلم‌ها را با زیرنویس فارسی تماشا کنید و خلاصه با تمام نرم افزارهایی که زبان فارسی را پشتیبانی می‌کنند به راحتی کار کنید.یکی از دلایل مورد توجه قرار گرفتن تبلت ها وزن سبک آن‌ها می‌باشد و به همین دلیل از قابلیت حمل بالایی برخوردار هستند. وزن تبلت های DIMO نیز از دیگر خصوصیات خوب آن‌ به شمار می‌رود که مدل DIMO900 دارای وزن ۵۴۰ گرم می‌باشد و از لحاظ سایز دارای ابعاد ۲۴۲x184x9.5 mm می باشد.

 

 گارانتی: کلیه تبلتهای دیمو دارای گارانتی ۲ ماه تعویض ناشی از نقص فنی و ۱سال کامل از زمان مهر شدن کارت گارانتی می باشد.

 

 مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت های ایرانی دیمو ۷۰۰

 

 DIMO 700 یک تبلت ۷ اینچی است که به دلیل داشتن سایز مناسب، امکان نگه داشتن تبلت و کار کردن با یک دست را دارد و قابلیت تشخیص ۵ نقطه لمس همزمان از وِیژگی های آن محسوب می شود، همچنین پلاستیک استفاده شده در بدنه این تبلت از جنس مرغوب بوده و حس خوبی را هنگام کار کردن با آن به کاربر منتقل می‌کند. صفحه نمایش باکیفیت و ضد خش این تبلت دارای رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ می‌باشد که برای نشان دادن جزئیات دقیق و نوشته‌ها مناسب می‌باشد.

 

 از مشخصه‌های ظاهری این تبلت می‌توان به وجود دوربین ۲ مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش برای داشتن مکالمه تصویری از طریق اینترنت، وجود سه کلید لمسی back ، home و menu در سمت راست صفحه نمایش اشاره داشت.همچنین جای گیری کلیدهای کاربری آن کاملاً مناسب می‌باشند. کلید های پاور و صدا در بالای آن قرار داده شده‌اند. تمامی پورت‌های اتصالی از جمله خروجی هدفون استریو، میکروفن، خروجی HDMI ، پورت mini USB و اتصال شارژر در سمت راست قرار داشته، ورودی micro SD در زیر تبلت و بلندگوی آن در پشت آن در قسمت مناسبی قرار دارد.

 

 همچنین این تبلت دارای قابلیت اتصال کابل USB OTG می‌باشند که از قابلیت‌های این کابل توانایی اتصال حافظه فلش به صورت مستقیم و همچنین اتصال موس و کیبورد می‌باشد که قابلت های مهمی به شمار می‌روند. این کابل بصورت رایگان در داخل جعبه تبلت قرار داده شده است. کیبورد DIMO به عنوان یکی از لوازم جانبی به صورت جداگانه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.از دیگر مزایای مهم و کمیاب این تبلت‌ها می‌توان به خروجی mini HDMI آن اشاره کرد که به شما توانایی اتصال تبلت به تلویزیون منزل و ویدئو پروجکشن و سایر دستگاه ها که دارای ورودی HDMI هستند را می‌دهد.

 

 این تبلت از لحاظ سخت افزاری در رده بالایی قرار دارد زیرا دارای پردازنده قدرتمند Cortex-A8 با فرکانس ۱ گیگاهرتز و چیپست Allwinner A10 می‌باشد که توان پردازشی نسبتاً بالایی دارد.پردازنده گرافیکی استفاده شده در این تبلت ها Mali400 است که می‌توان آن را قدرتمندترین پردازنده گرافیکی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند تا به امروز دانست (همان پردازنده ای که در گوشی های سامسونگ گالاکسی SII و گالاکسی نوت به کار رفته) که قدرت انجام سنگین‌ترین کارهای گرافیکی را داراست. پخش کردن ویدئو های Full HD 1080P با وجود این پردازنده گرافیکی برای این تبلت‌ها بسیار آسان است و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها و وجود خروجی HDMI یک پخش کننده ویدئویی قدرتمند را در منزل و یا محل کار خود داشته باشید.

 

 حافظه رم استفاده شده در مدل DIMO700 از نوع DDR3 و دارای ظرفیت ۵۱۲ مگابایت می‌باشد. ظرفیت حافظه جانبی استفاده شده در مدل DIMO700، چهار گیگابایت می‌باشد که در صورت تمایل قابلیت افزایش و پشتیبانی از حافظه micro SD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت را دارا می باشد.برای اتصال به اینترنت این تبلت دارای کارت شبکه Wi-Fi می‌باشند و کاربر می‌تواند با بهره گیری از آن به جستجوی اینترنت بپردازد. همچنین این تبلت ها قابلیت پشتیبانی از مودم‌های ۳G را دارا می‌باشند و شما می‌توانید با اتصال سیم کارتی که اینترنت آن فعال است در هر مکانی اینترنت را همراه خود داشته باشید . این مودم‌ها به عنوان لوازم جانبی به صورت جداگانه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

 

 مدیریت و بهره‌وری از این سخت افزار قدرتمند به عهده آخرین ورژن از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید بستنی حصیری (V4.0.3) قرار دارد که انصافاً این نسخه از اندروید به خوبی از پس این کار برآمده است . از قابلیت‌های متعدد این سیستم عامل می‌توان به شکل و شمایل جدید و جلوه های گرافیکی آن که نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار پیشرفت کرده است اشاره کرد که تجربه بسیار خوبی از کار کردن با آن به شما منتقل می‌کند. در این نسخه یک نوار دسترسی سریع وجود دارد تا برنامه های پرکاربرد را آنجا قرار داد و بدین ترتیب هر وقت که بخواهید می‌توانید به سرعت این نرم افزار ها را اجرا کنید. در این نسخه منوی نرم افزار ها به ۲ قسمت APPS و WIDGETS تقسیم بندی شده است که ویجت‌ها و نرم افزارهای نصب شده هر کدام در قسمت خود قرار می‌گیرند . شما می‌توانید از قسمت ویجت‌ها هر سایزی از آن‌ها را که تمایل داشتید به صفحه اصلی تبلت انتقال بدهید.

 

 از دیگر قابلیت‌های تبلت های DIMO پشتیبانی کامل آن‌ها از زبان فارسی می‌باشد. شما می‌توانید منوی تبلت را فارسی کرده، پیام های فارسی ارسال و دریافت کنید، فیلم‌ها را با زیرنویس فارسی تماشا کنید و خلاصه با تمام نرم افزارهایی که زبان فارسی را پشتیبانی می‌کنند به راحتی کار کنید.یکی از دلایل مورد توجه قرار گرفتن تبلت ها وزن سبک آن‌ها می‌باشد و به همین دلیل از قابلیت حمل بالایی برخوردار هستند. وزن تبلت های DIMO نیز از دیگر خصوصیات خوب آن‌ به شمار می‌رود که مدل DIMO700 دارای وزن ۳۵۰ گرم می‌باشد و از لحاظ سایز دارای ابعاد ۱۹۳x119x908 mm می باشد.

 

 گارانتی: کلیه تبلتهای دیمو دارای گارانتی ۲ ماه تعویض ناشی از نقص فنی و ۱سال کامل از زمان مهر شدن کارت گارانتی می باشد.

 

به نقل از : خبرنامه دانشجویان ایران

 
Dimo 700
تبلت دیمو ۷۰۰
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: – وزن ۳۵۰ گرم
پردازنده: ARM Allwinner A10 Chip , Cortex A8 1.0GHz
دیسک درایو: حافظه داخلی ۴ GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive – اندازه ۷٫۰ اینچ
امکانات: WiFi – کارت خوان – وب کم – حسگر شتاب سنج – USB – HDMI
سایر مشخصات: Google Android نسخه‌ی ۴٫۰٫۳ (Ice Cream Sandwich)
 
http://wikifars.com/img/mobile/dimo-700.jpg
 
Dimo 900
 
تبلت دیمو ۹۰۰
 
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: – وزن ۵۴۰ گرم
پردازنده: ARM Allwinner A10 Cortex A8 1.0GHz
دیسک درایو: حافظه داخلی ۸ GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive – اندازه ۹٫۷ اینچ
امکانات: WiFi – کارت خوان – دوربین – وب کم – حسگر شتاب سنج – USB – HDMI
سایر مشخصات: Google Android نسخه‌ی ۴٫۰٫۳ (Ice Cream Sandwich)
 
http://wikifars.com/img/mobile/dimo-900.jpg




درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 24310
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1